Olisko tää ihan tyhmä ehdotus kaksos tytöille nimiksi? :D
Ollaan jotenkin ihastuttu luonto aiheisiin nimiin ja siks mietittiin että haluttais antaa nimiksi Pear ja Peach eli siis Päärynä ja Persikka. Miltä kuulostais? :D
Kommentit (37)
Päron och Persik?
Pärstä ja Perse?
Paita ja Peppu?
Tytöt voi sitten antaa gerbiiliensä nimeksi Pear ja Peach, mutta anna sinä heille kivat ihmisen nimet.
Kaverit kutsuvat Pätyksi ja Perskaksi, jos siis suomenkieliset nimet. Jos englanninkieliset, niin onko sukunimi joku Nännimäinen?
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä että jos opetetaan miten ne lausutaan niin ihmiset oppii kyllä. :) Ja jos ei osaa lausua millään niin voi käyttää suomen kielisiä versioita. :)
Niin, pear ja piits. Aijai.
Tässä ohje miten Pear lausutaan :)
Joo sori, laitoin väärin. > peer<
ja > piits< menikin oikein.
Pear olis kiva, sanottais pieruksi.
Ehdotan Suvi ja Tuuli, siis suvituuli. Kaksikkonimessä on ajatusta.
Arvasin että täällä tyrmätään idea :) miks kaikkien nimi pitäis olla Anna tai Laura??
Ei mun mielestä tarvi Anna ja Laurakaan olla, mutta noi Pear ja Beech on vaan niin hankala saada kuulostamaan hyvältä suomen kielen seassa.. Ja aina sais olla kertomassa kuinka lausutaan. Suomenkieliset nimet sopii mun mielestä paremmin jos Suomessa asutaan
Pearin mahdolliset ääntämistavat: pear, phöör, pöör, pheer, peer, beer
Peachin mahdolliset ääntämistavat: phiits, piits, peakh, peak, pheets, peets, biitsh
Eikä tuossa varmaan vielä edes kaikkia. En suosittele antamaan nimiä, jonka kaikki lausuvat eri tavalla.
No jos ei englannin ääntäminen onnistu niin sitten voi sanoa Päärynä ja Persikka niin kuin jo sanoin :)
Vierailija kirjoitti:
No jos ei englannin ääntäminen onnistu niin sitten voi sanoa Päärynä ja Persikka niin kuin jo sanoin :)
Kuinka tyhmä sun oma nimi on että haluat lapsilles kostaa?
Ei mun nimi tähän liity mitenkään :)
Karmeita 90 % noista suomalaisistakin luontonimistä, mitkä joku linkkasi. Huhhuh.