Makwan hankki pitbullin pennun
Tuosta tyypistä on mennyt täysin maku. Julkkisselvietyjät ohjelmassa sai jo viitteitä tyypin todellisesta luonteesta. Nyt tämä itsensä korostaminen kun veti murtovarasta turpaan. Ja sitten vielä hommasi pitin pennun vahtikoiraksi ja ihan ekana, pitti ei ole mikään vahtikoira. On lukuisia toisia rotuja jotka ovat varsinaisia vahtikoiria. Pitti on muodissa nyt ja tottakai katu uskottavan pitää sellainen sitten hankkia. Pelkään pahoin, että koira ei tuolla kauan pysy kun on vaan ns. munanjatke. Pitääköhän ihan oikeasti edes koirista. Lähi-idän kaveri ja koira ei ole hyvä yhdistelmä muutenkaan. Jos saa seuraavassa UFC matsissa turpaan voi kaveri palata ehkä vähän maan pinnalle.
Kommentit (45)
Olen ihmetellyt että miksi toi kaveri on joku Sokoksen brändilähettiläs?
HALOO! Kuka taliaivo Sokoksella on kuvitellut että joku häkkitappelijamies olisi hyvä brändilähettiläs... Jestas. Ketä ne tavoittelee Sokokselle ostoksille tuon brändilähettilään avulla? Oikeasti, en tiedä. Mulla ei ole hajuakaan millaiset ihmiset tai ihmisryhmät Makwania ihailevat. Tietääkö joku muu? Onko sellainen porukka jota Sokoksella on syytä houkutella asiakkaiksi?
Itse taas tykkään Makusta, tuo väriä Suomeenkin touhuillaan, hauska seurata.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tykkään Makusta, tuo väriä Suomeenkin touhuillaan, hauska seurata.
En kaipaa tuota väriä.
Vierailija kirjoitti:
pitbull yhdellä teellä. Oikea oppinen pitbull suhtautuu vieraisiin ihmisiin lempeästi, se ei omaa vartiointiviettiä. Eri juttu jos on vaikka pitin ja mastiffin sekoitus. Nykyään on pop, että näitä miksataan ja saadan mahdollisimman muhkuja ja katuskottavia mörssäreitä vaan.
Kaikki tuollaiset koirat pitäisi tappaa.
Maku kirjoittaa, että kun koira saa ruuan ja katon päänsä päälle, niin ainoa pyyntö mikä sille on, olla lojaali ja puolustaa perhettään hinnalla millä hyvänsä, mikäli sellainen tilanne tulee. Hinnalla millä hyvänsä, tarkoittaako se että koiraa lähtee piikille, jonkun käsi ja naama on riekaleina ja Maku maksaa mielellään sakot, sekä kärsii tuomionsa?
Toivottavasti tyyppi edes pitää koirasta, eikä ole vaan pelkkä status esine. Sitä tässä pelkään myös.
Vierailija kirjoitti:
Maku kirjoittaa, että kun koira saa ruuan ja katon päänsä päälle, niin ainoa pyyntö mikä sille on, olla lojaali ja puolustaa perhettään hinnalla millä hyvänsä, mikäli sellainen tilanne tulee. Hinnalla millä hyvänsä, tarkoittaako se että koiraa lähtee piikille, jonkun käsi ja naama on riekaleina ja Maku maksaa mielellään sakot, sekä kärsii tuomionsa?
Kun se koira ei ymmärrä, koska on se tilanne, milloin pitää toimia. Nykymaailmassa on niin paljon viattomia vastaantulijoita, kun ei asuta yksin erämaassa.
Kuinka usein tullaan näkemään tämä koira hihnassa yleisillä paikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Koiran koulutukseen pätee ihan samat asiat kuin muihinkin juttuihin, jos ei itse ole koulutusta/osaamista/kokemusta/taitoja siihen, niin sitten pitää pyytää opastusta sellaiselta joilla sitä on.
Pyytääkös ihmiset lapsen kasvatukseen opastusta? Ihan yhtä kujalla näyttää olevan monet sekä koirien että ihmisten kasvattajat.
Vierailija kirjoitti:
Miks piti hankkia tappajakoira? Ois hankkinu vaikka scheefferin.
Scheefferit ovat muutaman lapsen tappaneet eli eivät nekään ihan turvallisia aina ole.
Kannattaa katsoa Yleltä Professor Green ja vaaralliset koirat, siinä kerrotaan alaluokan ihmisten käytännöstä ottaa koira ja kouluttaa siitä aggressiivinen.
Saisipa tuon vahvojen koirien kasvatuksen ja omistuksen jotenkin valvontaan. Esimerkiksi kasvatukseen tarvitaan lupa, ja kasvattaja huolellisesti haastattelee potentiaaliset pennunostajat läpi eikä luovuta pentuja näille koiranläpsyttelijä-pelleille.
Ei se koira vaan se omistaja, pelkään pahoin että tästä tulee taas yksi varoittava esimerkki.
Onko muuten koko maassa josta tulee yhtään sisäkoiraa? Vahtikoiria narun päässä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt että miksi toi kaveri on joku Sokoksen brändilähettiläs?
HALOO! Kuka taliaivo Sokoksella on kuvitellut että joku häkkitappelijamies olisi hyvä brändilähettiläs... Jestas. Ketä ne tavoittelee Sokokselle ostoksille tuon brändilähettilään avulla? Oikeasti, en tiedä. Mulla ei ole hajuakaan millaiset ihmiset tai ihmisryhmät Makwania ihailevat. Tietääkö joku muu? Onko sellainen porukka jota Sokoksella on syytä houkutella asiakkaiksi?
Sok:lla on itselläänkin väkivaltainen menneisyys sisällisodasta asti. Kassatoimihenkilöt joutuu seisomaan että näyttää reippaalta.
Kai sitten joku tämmöinen luonnollisen väkivaltainen tyyppi jotenkin vetoaa syvällä olevaan isänmaallisuuteen, en tiedä.
Onhan Makwan urheilulegenda :)
Roadwalker kirjoitti:
Hän on juuri stereotyyppinen esimerkki erittäin limaisesta mulkusta. Olen saman asian täällä usein todennut aina niissä yhteyksissä kun hän on julkisuuteen tullut itseä korostavissa ja tekopyhien faceboook-päivitystensä kautta, ja saanut kirjoituksistani runsaasti alapeukkuja. Viimeksi kirjoitin sen tänne noin viikko sitten ja vielä silloin sai runsaasti alapeukkuja. Nyt ilmeisesti naisetkin alkavat näkemään hieman sen limaisuuden ja kaiken sen halvan matchoilun läpi
Olen itse ihmetellyt aivan samaa, vaikka olen siis nuori nainen. Ällöttävämpää julkkista saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa Yleltä Professor Green ja vaaralliset koirat, siinä kerrotaan alaluokan ihmisten käytännöstä ottaa koira ja kouluttaa siitä aggressiivinen.
Tuo ohjelma ei ollut erityisen hyvä. Pitbull ei ole ensiksikään mikään ihmisen turvaksi luotu rotu, siltä puuttuu vahtikoiran varautuneisuus vieraita kohtaan, kuten vaikka esim. joku rottweiler. Pitbull on koiratappelu koira, ei vartionti/suojelukoira joka olisi ihmisille aggressiivinen. Sitä varten on ihan eri rodut, jotka suhtautuu muutenkin ihmisiin varauksella, eli varsinaiset vahtikoirat. Jostain vaikka staffista ei saa ihmiselle vaarallista ikinä kun sille ihmiset on kaikki kaikessa.
Makwanin ällöttävän luonteen lisäksi, kingi pentuhan on ostettu pentutehtailijalta. Räppäri Ällä, oikealta nimeltään Mico Martesuo kauppasi hyvin avoimesti pentuja, myös kingiä instagramissa. Kyseinen henkilö astutti saman naaraan kahdesti viime vuoden aikana. Kingi on syntynyt jälkimmäisestä pentueesta. Noin vuosi sitten ällä on lisäillyt instagramiinsa kuvia kuinka myy yli 20 pitbull koiran pentua. Äijä välittää näitä jostain kaksiosta Vantaalta. Rekistöröimättöminä.
Monethan on muutenkin ihmetelleet koiran rotua, koska ei näytä puhdasveriseltä pitkiltä, tuskin onkaan :)
Hän on juuri stereotyyppinen esimerkki erittäin limaisesta mulkusta. Olen saman asian täällä usein todennut aina niissä yhteyksissä kun hän on julkisuuteen tullut itseä korostavissa ja tekopyhien faceboook-päivitystensä kautta, ja saanut kirjoituksistani runsaasti alapeukkuja. Viimeksi kirjoitin sen tänne noin viikko sitten ja vielä silloin sai runsaasti alapeukkuja. Nyt ilmeisesti naisetkin alkavat näkemään hieman sen limaisuuden ja kaiken sen halvan matchoilun läpi