Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa Pikku G rupsahtanut

Vierailija
09.03.2017 |

Pikku G täyttää 30 – näin hän on muuttunut: Elää kiireistä liikemiehen elämää http://www.is.fi/viihde/art-2000005119762.html?utm_source=kopioi+leikep…

Nuorena oli niin hyvän näköinen, mutta nyt 30-vuotiaana tuollainen setä. Hyvä todiste siitä, kuinka miehet eivät todellakaan parane vanhetessaan vaan päin vastoin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan oon samaa mieltä, että nuorena oli söpö. Olin tosin silloin itsekin nuori, 5 vuotta nuorempi kuin hän, ja ihan täpöillä kuuntelin musiikkia. Nyt ulkonäöllisesti ei herätä kummempia tuntemuksia. Ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Peruskaveri. 

Vierailija
22/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo lehtijutussa ollut cool yhteiskuva Matti Vanhasen kanssa. Rap on yleensä yhdistetty yhteiskunnalliseen vastavirtaan, sen sijaan Pikku G oli valjastettu lujasti "establishmentin" äänitorveksi :D

Vierailija
24/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pedofiili tai pikkutyttö siellä huutelee? :D pikku-g oli räppiuransa aikana vielä pikku jonne, huolestuttavaa että semmoinen kiihottaa sinua enemmän kuin nykyinen ulkonäkö.

Vierailija
25/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mies kun täyttää 25 vuotta, alkaa väistämätön alamäki. Joku kolmekymppinen käppyrä ei kelpaa enää kellekään.

Vierailija
26/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs pedofiili tai pikkutyttö siellä huutelee? :D pikku-g oli räppiuransa aikana vielä pikku jonne, huolestuttavaa että semmoinen kiihottaa sinua enemmän kuin nykyinen ulkonäkö.

Kolmekymppiset miehet ovat auttamattomasti rupsahtaneita. Ei todellakaan kiihota vanhojen miesten ulkonäkö.

Vierailija
27/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän rupsahtaneelta näytä. Ikävän paljon vaan muistuttaa Cheekiä, ulkoisesti samaa leuhkaa olemusta, en sitten tiedä mitä mies on sisältäpäin.

Vierailija
28/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaimmillaan 16-vuotiaana. Täysin hyödyttömiksi muuttuvat just tuossa 30v kieppeillä

Vierailija
29/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö rupsahtaneen näkönen? Mun mielestä just yllättävän hyvännäkönen! Kelpuuttaisin

Vierailija
30/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo melkein unohtanu koko Pikku Gn :D Se kyllä katos ainaki mun elämästä yhtä nopeesti ku oli tullutkin.

Olin tosin huomattavasti häntä nuorempi, varmaan ala-asteen ekoilla luokilla kovimman hypen aikaan.

Vierailija
31/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen mies. Mitä vikaa? :D Kelpais ainakin mulle oikein, oikein hyvin.

N34

Vierailija
32/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parikymppiset miehet fantasioivat keski-ikäisistä naisista. myöntäkää pois vaan. Tämä mm. oikeuttaa vanhempien naisten roisit iskuyritykset. Vähän pojat vastustelee, mutta haluavat kumminkin

Vierailija
33/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ehkä ohentuneet, alkavaa kaljua mutta ihan on ikäisensä näköinen komea mies.

Vierailija
34/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on parhaimmillaan 16-vuotiaana. Täysin hyödyttömiksi muuttuvat just tuossa 30v kieppeillä

Ei toi oikein toimi noin päin. Mies voi pitää 16v tyttöä hottiksena, koska nuoret naisenalut ovat raikkaita, mutta nainen ei kyllä koskaan voi kokea 16v tyyppiä hottiksena (mietin täällä poikapuoltani ja hänen lavereitaan). Pojat on tuon ikäisenä joko tosi lapsenkasvoisia, honteloita tai niillä on armoton akne. Minusta ulkonäöllisesti huippuikä miehellä on jokin 22-24. Vaikka kyllä useammat miehet vain vielä komistuu mitä vanhemmiksi tulee, ryppyjä joo tulee mutta myös jotain jännää karismaa :)

/nainen 37

Vierailija
35/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiräppi on kyllä jotain 5miljoonan eminen musavideota. Ehkä vähän on parannettavaa.🤔

Vierailija
36/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oikein toimi noin päin. Mies voi pitää 16v tyttöä hottiksena, koska nuoret naisenalut ovat raikkaita, mutta nainen ei kyllä koskaan voi kokea 16v tyyppiä hottiksena (mietin täällä poikapuoltani ja hänen lavereitaan). Pojat on tuon ikäisenä joko tosi lapsenkasvoisia, honteloita tai niillä on armoton akne. Minusta ulkonäöllisesti huippuikä miehellä on jokin 22-24. Vaikka kyllä useammat miehet vain vielä komistuu mitä vanhemmiksi tulee, ryppyjä joo tulee mutta myös jotain jännää karismaa :)

/nainen 37

Puhu vain omasta puolestasi! Kun olin 23 olin toivottamasti rakastunut 17v. poikaan. Poika oli erittäin nätti, raikas ja ikäisekseen tosi fiksu (ja filmaattinen) tyyppi. Viihdyin hänen seurassaan aivan hirveästi, hänkin piti minusta.. mutta seurusteluun en suostunut, koska minua huoletti pojan nuori ikä ja se mitä meistä sanottaisiin. Kyllä se on vain niin, että se on edelleenkin tabu jos nainen tykkää itseään nuoremmista miehistä, etenkin jos mies on vielä alle 20-vuotias.

Vierailija
37/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet ovat auttamattomasti rupsahtaneita. Ei todellakaan kiihota vanhojen miesten ulkonäkö.

Jännä homma, mua kattelee sillä silmällä tosi nuoretkin. Varmaan teidän mielestänne kuvittelen, sovitaan niin.

Mies 40v

Vierailija
38/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies40v hot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma, mua kattelee sillä silmällä tosi nuoretkin. Varmaan teidän mielestänne kuvittelen, sovitaan niin.

Mies 40v

No voisiko se pointti mitenkään olla se, että kaikki naiset ei tykkää vanhemmista miehistä, vaan nuoremmista?

Tosin pakko myöntää, että omista mieltymyksistään huutelu on mautonta.

Vierailija
39/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvissa on pikkupoika ja sitten 30-vuotias mies, joten hieman hankalaa verrata keskenään. Voi tietysti näyttää jonkun teinin mielestä rupsahtaneelle sedälle tai sitten et ole teini, mutta tykkäät pikkupojista. Ihan hyvälle näyttää kuvissa. Mielestäni ap:n aloitus oli paljon kulahtaneempi pikku G:hen verrattuna, mutta oli vain minun mielipide.

Vierailija
40/71 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mies, pitänyt kroppansa kunnossa.👍 Ja hienoa, että on edennyt elämässä, pistänyt firman pystyyn. Noloa kun jotkut aikuiset miehet vielä heiluttelee käsiä lavalla iso lippalakki päässä ja mökeltää riimejään, eivät kai osaa muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän