Onpa Pikku G rupsahtanut
Pikku G täyttää 30 – näin hän on muuttunut: Elää kiireistä liikemiehen elämää http://www.is.fi/viihde/art-2000005119762.html?utm_source=kopioi+leikep…
Nuorena oli niin hyvän näköinen, mutta nyt 30-vuotiaana tuollainen setä. Hyvä todiste siitä, kuinka miehet eivät todellakaan parane vanhetessaan vaan päin vastoin.
Kommentit (71)
Nauratti tuo lehtijutussa ollut cool yhteiskuva Matti Vanhasen kanssa. Rap on yleensä yhdistetty yhteiskunnalliseen vastavirtaan, sen sijaan Pikku G oli valjastettu lujasti "establishmentin" äänitorveksi :D
Mikäs pedofiili tai pikkutyttö siellä huutelee? :D pikku-g oli räppiuransa aikana vielä pikku jonne, huolestuttavaa että semmoinen kiihottaa sinua enemmän kuin nykyinen ulkonäkö.
Totta. Mies kun täyttää 25 vuotta, alkaa väistämätön alamäki. Joku kolmekymppinen käppyrä ei kelpaa enää kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs pedofiili tai pikkutyttö siellä huutelee? :D pikku-g oli räppiuransa aikana vielä pikku jonne, huolestuttavaa että semmoinen kiihottaa sinua enemmän kuin nykyinen ulkonäkö.
Kolmekymppiset miehet ovat auttamattomasti rupsahtaneita. Ei todellakaan kiihota vanhojen miesten ulkonäkö.
No ei hän rupsahtaneelta näytä. Ikävän paljon vaan muistuttaa Cheekiä, ulkoisesti samaa leuhkaa olemusta, en sitten tiedä mitä mies on sisältäpäin.
Mies on parhaimmillaan 16-vuotiaana. Täysin hyödyttömiksi muuttuvat just tuossa 30v kieppeillä
Ööö rupsahtaneen näkönen? Mun mielestä just yllättävän hyvännäkönen! Kelpuuttaisin
Olin jo melkein unohtanu koko Pikku Gn :D Se kyllä katos ainaki mun elämästä yhtä nopeesti ku oli tullutkin.
Olin tosin huomattavasti häntä nuorempi, varmaan ala-asteen ekoilla luokilla kovimman hypen aikaan.
Ihan hyvännäköinen mies. Mitä vikaa? :D Kelpais ainakin mulle oikein, oikein hyvin.
N34
Yleensä parikymppiset miehet fantasioivat keski-ikäisistä naisista. myöntäkää pois vaan. Tämä mm. oikeuttaa vanhempien naisten roisit iskuyritykset. Vähän pojat vastustelee, mutta haluavat kumminkin
Hiukset ehkä ohentuneet, alkavaa kaljua mutta ihan on ikäisensä näköinen komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies on parhaimmillaan 16-vuotiaana. Täysin hyödyttömiksi muuttuvat just tuossa 30v kieppeillä
Ei toi oikein toimi noin päin. Mies voi pitää 16v tyttöä hottiksena, koska nuoret naisenalut ovat raikkaita, mutta nainen ei kyllä koskaan voi kokea 16v tyyppiä hottiksena (mietin täällä poikapuoltani ja hänen lavereitaan). Pojat on tuon ikäisenä joko tosi lapsenkasvoisia, honteloita tai niillä on armoton akne. Minusta ulkonäöllisesti huippuikä miehellä on jokin 22-24. Vaikka kyllä useammat miehet vain vielä komistuu mitä vanhemmiksi tulee, ryppyjä joo tulee mutta myös jotain jännää karismaa :)
/nainen 37
Suomiräppi on kyllä jotain 5miljoonan eminen musavideota. Ehkä vähän on parannettavaa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi oikein toimi noin päin. Mies voi pitää 16v tyttöä hottiksena, koska nuoret naisenalut ovat raikkaita, mutta nainen ei kyllä koskaan voi kokea 16v tyyppiä hottiksena (mietin täällä poikapuoltani ja hänen lavereitaan). Pojat on tuon ikäisenä joko tosi lapsenkasvoisia, honteloita tai niillä on armoton akne. Minusta ulkonäöllisesti huippuikä miehellä on jokin 22-24. Vaikka kyllä useammat miehet vain vielä komistuu mitä vanhemmiksi tulee, ryppyjä joo tulee mutta myös jotain jännää karismaa :)
/nainen 37
Puhu vain omasta puolestasi! Kun olin 23 olin toivottamasti rakastunut 17v. poikaan. Poika oli erittäin nätti, raikas ja ikäisekseen tosi fiksu (ja filmaattinen) tyyppi. Viihdyin hänen seurassaan aivan hirveästi, hänkin piti minusta.. mutta seurusteluun en suostunut, koska minua huoletti pojan nuori ikä ja se mitä meistä sanottaisiin. Kyllä se on vain niin, että se on edelleenkin tabu jos nainen tykkää itseään nuoremmista miehistä, etenkin jos mies on vielä alle 20-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset miehet ovat auttamattomasti rupsahtaneita. Ei todellakaan kiihota vanhojen miesten ulkonäkö.
Jännä homma, mua kattelee sillä silmällä tosi nuoretkin. Varmaan teidän mielestänne kuvittelen, sovitaan niin.
Mies 40v
Mies40v hot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma, mua kattelee sillä silmällä tosi nuoretkin. Varmaan teidän mielestänne kuvittelen, sovitaan niin.
Mies 40v
No voisiko se pointti mitenkään olla se, että kaikki naiset ei tykkää vanhemmista miehistä, vaan nuoremmista?
Tosin pakko myöntää, että omista mieltymyksistään huutelu on mautonta.
No kuvissa on pikkupoika ja sitten 30-vuotias mies, joten hieman hankalaa verrata keskenään. Voi tietysti näyttää jonkun teinin mielestä rupsahtaneelle sedälle tai sitten et ole teini, mutta tykkäät pikkupojista. Ihan hyvälle näyttää kuvissa. Mielestäni ap:n aloitus oli paljon kulahtaneempi pikku G:hen verrattuna, mutta oli vain minun mielipide.
Hyvännäköinen mies, pitänyt kroppansa kunnossa.👍 Ja hienoa, että on edennyt elämässä, pistänyt firman pystyyn. Noloa kun jotkut aikuiset miehet vielä heiluttelee käsiä lavalla iso lippalakki päässä ja mökeltää riimejään, eivät kai osaa muuta.
No tavallaan oon samaa mieltä, että nuorena oli söpö. Olin tosin silloin itsekin nuori, 5 vuotta nuorempi kuin hän, ja ihan täpöillä kuuntelin musiikkia. Nyt ulkonäöllisesti ei herätä kummempia tuntemuksia. Ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Peruskaveri.