Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alunperin löysit Aihe Vapaan ihanuuden?

Vierailija
08.03.2017 |

Eli miten päädyit tänne ekaa kertaa ja miten jäit "koukkuun"?

Ite taisin googletella joskus jotain vastaava kuin "*bloggaajan nimi* poikaystävä" ja löysin keskustelut ja vastauksen. Ja sitten tajusin, että täällähän jutellaan vaikka ja mitä kiinnostavaa!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaljalla niin jätkät vinkkasi. 

Vierailija
42/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on blogin touhut alkoivat ihmetyttää eikä bloggari itse vastaillut enää mihinkään kommenttien kysymyksiin joten lähdin etsimään vastauksia muualta. Eli täältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostalli.nettiin oli linkattu se "mitä ällöä olette nähneet uimahallissa"-ketju. Sen luettuani aloin selailemaan muitakin keskusteluja.

Vierailija
44/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni luin  Anu Kantolan kirjoittaman jutun Vauvapalstasta ja päädyin itsekin ihmettelemään kirjoituksia. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti....

Vierailija
45/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan myötä, silloin palsta oli oikeasti hyvä, eikä tällainen wt väen riehuntakenttä.

Kiitos teidän lukuisten radio/lehtitoimittajien, jotka siteerasitte tämän palstan juttuja. Nyt vauvapalstalta saa lukea "mä en ainkaan ikinä halua lapsia, olen alle 30 v. vela ja vauvapalstailen... nih" juttuja 😂

Oma lukunsa ovat nämä piiloagressiiviset peräkammarin pojat. Puhuttamakaan poliittisista ääriaineksista, jotka vetävät palstalla omaa propagandaansa ja itkevät sensuuria.

Ennen tämä palsta oli ongelmitta auki 24 h.

Vierailija
46/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain raskausjuttuja etsin vuonna 1999 kun kuopustani odotin ja koukuttuneeni heti.N48

Vierailija
47/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulun vaihdossa portugalissa ja siellä tuli jossakin kohtaa juttua kun kaverin tyttökaveri lähetteli hänelle päivittäin linkkejä eri aloituksiin. Olisiko yksi viikon polttava puheenaihe näihin aikoihin ollut "Kuinka kerron lapselleni, että Teemu Selänne lopettaa uransa" :'D

Vierailija
48/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa vuonna 2001 eksyin onlinelle ja sit vierähti vuosia muistamatta koko sivua kunnes taas tulin tänne ja nyt koukussa.

Vierailija
49/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton, mutta joskus kuulin huhuja av-palstan legendaarisuudesta, ja kun jokin googlailu johti tänne, niin tänne päädyttiin.

Vierailija
50/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aikoinaan paljon murha.infoa ja sieltä päädyin usein tänne jostain syystä ja huomasin että täällä on kaikkea mielenkiintoista. Olen nyt muutaman kuukauden ollut koukussa tähän sen jälkeen kun jäin työttömäksi. Tämä on eniten käytetty sivu selaimessani. 😂

Vierailija
51/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2001 tai 2002 olen varmaan etsinyt jotain raskauteen/vauvoihin liittyvää. Olin silloin raskaana eka kertaa. En kyllä muista yhtään tarkemmin, mitä olen googlaillut, mutta tänne olen jossain vaiheessa eksynyt ja jäänyt 😳

Mulla oli nikkikin, vaikka kävin vain aihevapaalla. Täällä oli silloin paljon nikillisiä 😊

Vierailija
52/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuonna 2000, kun odotin esikoista, eksyin onlinelle. Siellä kävin siihen asti kunnes se loppui ja siitä saakka av:llä.

Koukussa olen.

Vierailija
53/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta 2013. Tämä oli ainoa palsta, jossa Love Connection -sarjan keskustelut pysyivät hengissä loppuun asti. En silloin vielä rohkaistunut itse kommentoimaan, mutta jokin vain sai palaamaan tänne aina uudestaan.

Vierailija
54/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedon opettaja ystävä jakoi Facebookissa ketjun siitä, kuinka perätilassa syntyvät vauvat saavat alkunsa...se oli ehkä eka kertani täällä. Googlehan tosiaan antaa osumia myös aiheesta kuin aiheesta. Sillä tiellä ollaan, on täällä joskus oikein oivaltavaa huumoria. Ja myönnän, että myös HEL-NYC:in roolileikki on koukuttavaa seurattavaa. Nyt ei taida olla ollut aktiivisena aikoihin.

Vierailija
55/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne päädyin vahingossa lukion tunnilla. Vähän opinnot tässä kärsii, mutta koukkuun olen jäänyt. 

Vierailija
56/61 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakiessani tietoa jostain asioista googlen kautta. Tulee meinaan usein ensimmäisten joukossa av-palsta, on asia mikä hyvänsä!😁

Tämä. Jossain vaiheessa rupesi sitten vain kiinnostamaan, että mikä paikka tämä on, kun kaikki googletukset johtavat tänne. :D

Vierailija
57/61 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisten googlailujen kautta käynyt silloin tällöin, pidempiaikaisesti kun joku oli tehnyt koonnin hulvattovimmista aloituksista (etupylly 4ever) ja nyt vakiintunut päivittäiseksi, kun löysin täältä vertaisryhmän Epäonnen bloggaajan seuraajista.

Vierailija
58/61 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin päätyä tänne toisen raskauteni aikoihin 2004, ja sillä reissulla olen edelleen 😜

Vierailija
59/61 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 alunperin, mutta en sen jälkeen käynyt 5-10 vuoteen. Sen jälkeen Google, google ja google.

Sinkkumies

Vierailija
60/61 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin viattomasti Porvoo ja päädyin tänne. Netin vaaroista ei varoitella turhaan.🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi