Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alunperin löysit Aihe Vapaan ihanuuden?

Vierailija
08.03.2017 |

Eli miten päädyit tänne ekaa kertaa ja miten jäit "koukkuun"?

Ite taisin googletella joskus jotain vastaava kuin "*bloggaajan nimi* poikaystävä" ja löysin keskustelut ja vastauksen. Ja sitten tajusin, että täällähän jutellaan vaikka ja mitä kiinnostavaa!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 18 vuotta sitten. Vauvapalsta oli hieman eri näköinen ja käytiin paljon keskusteluja myös chatissa.

Onkohan täällä ketään kuka muistaa mukavan pariskunnan Mulderin ja Scallyn 😊?

Vierailija
22/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain vertaistukea ensimmäiseen raskauteeni. Se raskaus täytää ylihuomenna 18v =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Vettenterän vai mikä se oli satuilua seurasin. Muistaako joku mikä vuosi se oli? Puhelimessa E72 oli hidas ja takkuinen mobiili silloin :)

Vierailija
24/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista, koska siitä on jo 15 vuotta aikaa. Ei jumalauta. OLEN OLLUT TÄÄLLÄ VIISITOISTA VUOTTA.

Oi luoja päästä minut jo pois täältäääääää.ääää.ääää.

Tämä on sinun helvettisi. Et ikinä pääse pois täältä vaan tulet aina lukemaan ja vastaamaan "käsikakkaajaan" , " tamponikoruun " , " kyykkyvatkaajaan", " mieheni söi vanukkaan" , " eppu tolkki kolkki nelkki..." , ....

Vierailija
25/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkä facessaan joku pari-kolme vuotta sitten kirjoitti tästä. Oli lukenut itseään koskevaa keskustelua

Vierailija
26/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain raskauslaskuria vuonna 2009 ja täällä ollaan edelleen :D

Sama juttu, kyseinen vauva on jo kohta täysi-ikäinen :D

Melkoisesti muuttunut meno niistä ajoista.

Vierailija
27/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska läheiseni oli onnettomuudessa, joka uutisoitiin. Sen jälkeen osuin tänne lukemaan"faktoja" onnettomuudesta. Ne faktat oli aivan skeidaa, todella loukkaavia, täysin keksittyjä ja kieroutuneita oletuksia.

Miksi sinä sitten kirjoitit tänne sinun "läheisesi" onnettomuudesta? Ja miksi ihmeessä uutisoidaan jonkun onnettomuudesta? Vai onko kyseessä Michael Schumacher?

En kirjoittanut, luin vain. Ja ihan tavallinen onnettomuus joka muuttui tällä palstalla salaliitoksi.

Vierailija
28/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden, välillä tulee oltua aktiivisemmin, välillä taas ei. Syy on tosiaan se, että aika moni hakusana googlella antaa tämän vastaukseksi. Minusta on kiinnostavaa nähdä, mitä kaikkea ihmiset viitsivät esittää mielipiteinään, olivat ne provokaatiota tai ei. Ja ehkä tämä myös pönkittää heppoista egoani: aika monesta viestistä tulee ajateltua, että onneksi en itse ole noin moukkamainen.

Vierailija
29/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna1999 aloin odottamaan esikoista, joskus niihin aikoihin tänne eksyin

Vierailija
30/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin esikoistani vuonna 2002 ja olin huolissani siitä, että olin syönyt alkuraskaudessa A-vitamiinia tai jotain vastaavaa. Huoliini vastauksia etsiessäni jäin koukkuun. Ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
31/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten löysin tieni tänne. Minua viehätti anonyymiys sekä palstan aktiivisuus ja laaja käyttäjäkunta, täällä ainakin tuntee olevansa ajan hermolla ja pääsevänsä "kansan" syvimpiin tuntoihin käsiksi. Olen kyllä tiennyt palstasta ja satunnaisesti vieraillut vähintään kymmenen vuoden ajan, mutta vaikutin aiemmin lähinnä muilla palstoilla.

M56-kirvesmies

Vierailija
32/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuudesta en tiedä, mutta googleta ihan mitä vaan niin ainakin kolmessa ekasta hausta kaks tulee tänne...

Vierailija
33/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen raskausaikana lueskelin raskaus- ja vauvajuttuja, ja päädyin tänne. Siitä on neljä vuotta.

Vierailija
34/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutalobaby tais joskus mainita.

Vierailija
35/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Kemin uimahallin aukioloaikoja ja eksyin ketjuun Mitä outoa olet nähnyt uimahallissa. Samoihin aikoihin oli ketju Aion varjostaa miestäni, jossa nainen matkasi Turkuun varmistamaan miestään. Oudot ja jännittävät ketjut saivat minut koukuttumaan. Siitä taitaa olla jo seitsemän vuotta!

Vierailija
36/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alunperin Suomi24:sella, mutta sen toimintaa muutettiin joten siirryin kokonaan tänne. Ensimmäisiä kertoja kun kävin täällä luulin että tämä älykäs ja fiksu paikka koska osoitteestakin pystyi päättelemään että kohdeyleisö oli perheelliset. Ja pidin perheellisiä jotenkin fiksumpina ihmisinä. Joskus aikoja sitten...

Vierailija
37/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taitaa olla pari vuotta aikaa. Olin sairauslomalla ja googlettelin jotain. Täällä on ollut aivan hulvattomia ketjuja välillä. Paljon myös asiallista asiaa. Välillä harmittaa turhanaikainen mielensäpahoittaminen, mutta se nyt taitaa kuulua asiaan.

Vierailija
38/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä surffaillessani törmäsin av:n vanhaan ketjuun, jossa joku nainen kertoi olleensa treffeillä miehen kanssa, joka oli yrittänyt pudottaa hänet korkealta (treffipaikkana oli näkötorni). Naisen tarinaan tuli päivitysviestejä (hän teki rikosilmoituksen poliisille, treffikumppani lähetti oudon tekstiviestin ja paljastui psykopaatiksi jne.). Ketju oli pitkä ja mielenkiintoinen, ja toki provosyytöksiä myös sateli.

Vierailija
39/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en muista minkä asian takia löysin tämän keskustelupalstan. Mutta kyllä tämä kuuluu minun vakio nettisivuihin ja olen viettänyt täällä monet mukavat hetket lukien teidän kirjoittamia trolleja tai kokemuksia elämästä. Täällä on erisukupuolta olevia sekä erilaisista elämäntilanteista ja ikäluokista. Voisi sanoa Suomen koostuvan tästä.

Itse koitan auttaa tai kertoa jos minulla on ollut samanlainen kokemus kun jollakin muulla. Joskus sitä  lukee jotain viestiketjua joka oikeastaan alkaa elää omaa elämää samalla kun kirjoittajat lisäävät siihen aina jotain uutta. JA kyllä sorrun trolleiluun välistä...

T: Keskiviivan Mies.

Vierailija
40/61 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi