Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin niin surullinen kun tänään näin

Vierailija
08.03.2017 |

Olin niin surullinen kun tänään näin Mäkkärin pihalla miehen menossa perheautoon. Sai sitten puhelun todennäköisesti kotoa ja hermostui aivan silmittömästi. Minua kävi mies niin hirveästi sääliksi. Hän oli varmaan yrittänyt kaikkensa, jotta pirttihirmulla olisi ihana päivä, mutta sitten saanut haukut niskaansa kun oli jo ehtinyt jonottaa ja tehdä ostokset ennen "prinsessan" lisätilausta.

Tunnistin tuosta oman tilanteeni pari vuotta sitten hieman ennen eroa. Ex-vaimo oli työtäpelkäävä, mutta kaikenlaisia vaatimuksia kyllä riitti ja palkkaa olisi kuulemma pitänyt koko ajan pyytää pomolta enemmän. Ajoi minut vaatimuksillaan loppuun henkisesti ja fyysisesti. Toivottavasti on onnellinen uuden taivaanrannanmaalarinsa kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan AV-mammoista ei kehtaa myöntää suuttuneensa aiheettomasti miehelleen k.v. naistenpäivänä?

Vierailija
2/2 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai varmaan mukavan kv naistenpäivän lahjan. Näin moni nainen "osaa" kiittää siippaansa. Tosiasia on, että miehen kannattaisi tutustua ennen sitoutumistaan ympäristöön, jossa tuleva siippa on kasvanut. Käyttäytyykö siippa perheensä parissa aikuismaisesti ja kypsästi vai lapsellisesti ja epäkypsäsästi? Me kannamme kommunikointityytliämme yllättävän usein mukanamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla