Toivotatteko mies/naisystävälle hyvää huomenta ja illalla hyvää yötä?
Kommentit (11)
Viimeiset 33 vuotta on Joo kuulunut tapoihin
Tulee suusta ihan automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kuka ei toivota?
Jos on kiire tai pahalla päällä.
Alussa viestin tiuhaan, mutta koska mies hermostui liiasta viestittelystä niin lopetin kokonaan. Hän alkoi sitten laittaa hetken päästä niitä hyvänyöntoivotuksia itse.
Kun käytännössä vietimme kevään saman katon alla, niin aamusta meni usein tunteja mykkäillessä. En uskaltanut minäkään puhua mitään kun hänkään ei mitenkään noteerannut useimpina aamuina.
Nyt osaan mykkäkoulun jo minäkin, enkä enää vastaa joka päivä viesteihin/puheluihin kun ei vain huvita.
Vierailija kirjoitti:
Alussa viestin tiuhaan, mutta koska mies hermostui liiasta viestittelystä niin lopetin kokonaan. Hän alkoi sitten laittaa hetken päästä niitä hyvänyöntoivotuksia itse.
Kun käytännössä vietimme kevään saman katon alla, niin aamusta meni usein tunteja mykkäillessä. En uskaltanut minäkään puhua mitään kun hänkään ei mitenkään noteerannut useimpina aamuina.
Nyt osaan mykkäkoulun jo minäkin, enkä enää vastaa joka päivä viesteihin/puheluihin kun ei vain huvita.
Oletteko teinejä molemmat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kuka ei toivota?
Jos on kiire tai pahalla päällä.
Kaikenlaiset toivottelut on ihan turhia ja lapsellisia. Eikö se ole itsestään selvä, että on yö kun mennään nukkumaan ja kun herätään niin on aamu. Ei aikuiset mitään lapsia oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt osaan mykkäkoulun jo minäkin, enkä enää vastaa joka päivä viesteihin/puheluihin kun ei vain huvita.Oletteko teinejä molemmat??
Ei, 50+. Et kai sä tahallasi ärsyttäisi toista jos tiedät että sillä menee hermot? Paiysi nyt kun olen irtautumassa toivottavasti lopultakin, ja ihastus vaihtuu vihastumiseksi.
Joo