Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Daenerys Targaryen. Eli Emilia Clarke blondina.
Naomi Woods, samaa näköä mutta kauniimpi.
Suomalaisista Sara Kuivisto aika ihana, hyvännäköinen (esim kiva hymy) ja tosi positivinen ja innokas luonne.
M33
Jeffrey Dean Morgan forever <3 <3 <3
Onhan noita
Benedict Cumberbatch - se ääni! SIllä sais mut manipuloitua tekemään ihan mitä vaan
Timothee Chalamet - ne silmät
Måneskin - koko saakelin bändi. Ethan ehken himpun verran kuumempi, kuin muut
Joel Hokka - joo, joku muukin on näemmä huomannut
Arto Tuunela - pitkäaikainen crush
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daenerys Targaryen. Eli Emilia Clarke blondina.
Naomi Woods, samaa näköä mutta kauniimpi.
Naomi Woods heittämällä top 5 maailman kauneimmista. Emilia Clarke ei pääse edes top 100 joukkoon.
Robin Packalenin lahjakkuutta ihailen eniten. Myös ihmisenä hän on minusta upea luonne. Hänen äänensä on kuitenkin parasta. Tulkitisijana ykkönen. Live esiintymisissä parhaimmillaan, aivan omaa luokkaansa.
Penkkiurheilija nuoresta lähtien joten urheilijoita on paaaaaaaljon :D Aikalailla ekoja mitä muistan, niin mm-95 Esa Keskinen, Saku Koivu, Ville Peltonen.... Mäkihyppypuolelta Andreas Goldberger. Vuosituhannen vaihteen pahimpina teini-aikoina mm. Niklas Hagman, Niko Kapanen, Sven Hannawald ja noin 100 muuta :D Viihdepuolelta vuosien saatossa Jon Bon Jovi ja Peter Franzen. Niin ja ekoja tv-ihastuksia aikanaan oli ne kaksospojat Kotikadusta (vai muistanko tässä nyt jotain aivan väärin...). Näin vanhemmiten Jake Gyllenhaal (Merijalkaväen mies- elokuvassa etenkin), Peter Franzen ja ehdoton ykkönen jo vuosia; Vin Diesel :)
Cole Sprouse
Angelina Jolie
Megan Fox
Kourtney Kardashian ( sori jos joku ei tykkää )
Ja pakko myöntää että Joel Hokka
Olen sitten nainen :)
Joel Hokka - saattaisin olla hänen tyyppiä (mitä juoruja on lukenut) mutta olen 10v. Vanhempi 😂😂😂
Margot Robbie on tämänhetkinen ihastus.
Damiano David! Täydellinen mies ❤️
Liya Silver
Sybil A
Tiffany Thompson