Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Kirsi Alm-Siira uusimpana. Pakko katsoo uutiset ihan hänen valoisan persoonansa ja upean hymynsä takia.
Bradley Cooper, Sam Heughan, Zac Efron, Milo Ventimiglia, Cole Sprouse, Robert Downey jr., Ben Feldman, Matthew McConaughey. Osa näistä ihastuksista liittyy vahvasti, johonkin tiettyyn sarjaan tai elokuvaan ja siihen näyteltyyn hahmoon. Osaa olen seurannut muutenkin mm. sosiaalisessa mediassa ja pidän heidän ajatusmaailmastaan. Nuorempana oli paljon enempi laulajia ihastuksen kohteina, mut enää ei.
Robert Pattinson. Ei vampyyrihahmonaan Twilightissa, vaan aivan muissa rooleissa!
Ryan Reynoldsia olen pitänyt viehättävänä oikeastaan niin kauan kuin muistan olleen julkisuudessa. Myös hänen puolisonsa Blake Lively on ihastuttavan oloinen ja vaikuttavat yhdessä oikein överi-ihanalta parilta! Toinen on Matthew McConaughey, joka on iskenyt lähinnä "pahan pojan" habituksensa takia. Sitten jokerina heitän vielä Owen Wilsonin, vaikka ei olekaan perinteisellä tavalla komea, mutta löytyy kuitenkin pilkettä silmäkulmassa.
Bradley Cooper American Sniperissa... 😍
Famke Janssen oli pitkään kuuminta hottia mutta viime vuosina alkanut näkyä kirurgin kädenjälki vähän liikaa.
Muita sykähdyttäviä vaikkapa Bridget Moynahan ja Thandie -Newton.
Liz Hurleyssa miellyttänyt aina erityisesti ääni, vaikka kestäähän tuota katsellakin. Viime vuosina kuitenkin ehkä vähän unohtunut.
Richard Hammond, se Top Gearin syötävän suloinen lyhyempi ja nuorempi juontaja <3
Vierailija kirjoitti:
Richard Hammond, se Top Gearin syötävän suloinen lyhyempi ja nuorempi juontaja <3
Joo tuo ainoa syy miksi katsoin Top Gearia 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo ainoa syy miksi katsoin Top Gearia 😀.
Sama. Hyvä juontajakolmikko, mutta tämä pieni mies heistä kyllä namuin!
Amal Clooney (olen heteronainen)
Kate Winslet
OITNB-sarjasta Pousseyn ja Nickyn näyttelijät.
Ashton Kutcher, etenkin 70's Showssa!
Jasper Pääkkönen