Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Edesmennyt näyttelijä Paul Walker. <3
Suomen presidentti! Hänelle iso kiitos kuin hienosti on hoitanyt virkansa.
Richard Grannon, ei edes ole julkimo, mutta jotain todella kiinnostavaa hänessä on.
Samuli Edelman, hänessä on kovasti sex appeal:ia.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Skarsgård 😍😋
Isänsä. Miten miellyttävä mies!
1. Lily Tomlin
2. Julianne Moore
3. Aija Pahkala
4. Elsa Saisio
5. tiffani amber thiessen
Miksi pitää käyttää englanninkielistä sanaa? Julkkisihastus on enemmän kuin käypä sana.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ei ole tarkoitus dissata kenenkään ihastuksia joten pahoittelut jo etukäteen, mutta pakko ihmetellä tuon Alan Rickmanin suosiota. Ilmeisesti on naisia jotka jumaloi sitä enkä ymmärrä miksi. Yleensä tajuan kaikki muut jollain tasolla mutta tätä en. Onko ollut jokin rooli jossa hän on ollut super seksikäs tms? Itse yritin katsoa yhtä leffaa jossa hän oli yksi pääosanesittäjistä romanttisessa mielessä ja oli suorastaan vaikea katsoa.
Samaa ihmettelen Benedict Cumberbatchin kohdalla, pienet rumat silmät ja jotenkin pitkä erikoisen näköinen naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ei ole tarkoitus dissata kenenkään ihastuksia joten pahoittelut jo etukäteen, mutta pakko ihmetellä tuon Alan Rickmanin suosiota. Ilmeisesti on naisia jotka jumaloi sitä enkä ymmärrä miksi. Yleensä tajuan kaikki muut jollain tasolla mutta tätä en. Onko ollut jokin rooli jossa hän on ollut super seksikäs tms? Itse yritin katsoa yhtä leffaa jossa hän oli yksi pääosanesittäjistä romanttisessa mielessä ja oli suorastaan vaikea katsoa.
Samaa ihmettelen Benedict Cumberbatchin kohdalla, pienet rumat silmät ja jotenkin pitkä erikoisen näköinen naama.
Itselläni sama ekoja kertoja kun näin, mietin että onko tuo joku kehitysvamma tai epämuodostuma että naama on tuon näköinen. Sittemmin tottunut. Mutta tosi mukavaa nähdä että makuja on näin erilaisia, että jotkut tykkää ihan muustakin kuin klassisen komeasta.
Vierailija kirjoitti:
Robert Pattinson. Ei vampyyrihahmonaan Twilightissa, vaan aivan muissa rooleissa!
Minäkin olen Robert Pattinson-fani, siis omana itsenään. Samoin Hugh Grant, upeita persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäkö niinkään, vaan se karisma. Kerran livenä nähnyt teatterissa, ja wow!
Antti Hyyrynen. Varsinkin kiltti päällä.
Vihattu & rakastettu Tom Cruise. Ollut ihan nuoresta likasta saakka eikä ole vaihtunut muuksi, vaikka Tomppakin on muuttunut vuosien varrella!
Vierailija kirjoitti:
Blanka Vlasic
Hän on hottis näin naisnäkökulmastakin!
Laura Voutilainen, kuuma lady!
Kate Hudson. Myös äitinsä on todella kaunis!