Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö miehen jos paljastuu bi:ksi? Apua

Vierailija
08.03.2017 |

Jos suhde kestänyt noin 1,5 vuotta ja kaikki mennyt hyvin. Miehen kaverilta kuulet että mies on bi ja edelliset suhteet olleet sukupuolesta riippumattomia. Asiasta ei puhetta miehen itsensä kanssa tähän saakka. Olisitteko OK asian kanssa jos mies muuten kaikkea mitä etsit? Perustelut? Ikää molemmilla 27v.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, samoin kuin muutenkin menneet suhteet. Tällä hetkellähän on sinun kanssasi.

Vierailija
2/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sun kandee miettiä ukkos kanssa kahden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jättää, koska voin yrittää olla paras nainen joka hänellä on koskaan ollut mutta en paras mies.

Vierailija
4/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin? Ei bi-miehet ole mitenkään alttiimpia pettämään kuin heteromiehet, jos sitä mietit. Ja mielestäni edellisillä suhteilla ei ole väliä, kunhan ne ollut normaaleja, aikuisten välisiä tasa-arvoisia suhteita.

Vierailija
5/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytkin bi-miehen kanssa eli ei ole ongelma=D

n20

Vierailija
6/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haitannut että mies sanoi olevansa bi. Kerran tunnusti kännissä että olisi halunnut syntyä naiseksi. Multa vaan meni halut koska kiihotun nimenomaan miehisyydestä ja tän tunnustuksen jälkeen rupesin näkemään miehen feminiinisenä. 7 vuotta oltiin tässä vaiheessa oltu yhdessä, koin tulleeni ehkä vähän jopa huijatuksi.

Vierailija
7/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole itse kertonut 1,5 vuoden aikana, niin huono juttu.

Vierailija
8/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ok asian kanssa, vaikka kyllä kysyisin, että onko joku syy ettei tuntenut voivansa kertoa asiasta. Tyyppi on kuitenkin valinnut sut ja on nyt sun kanssa, niin onko sillä väliä kenen kanssa hän on ollut ennen (tai kenen kanssa tulee ehkä sun jälkeen olemaan).

Vierailija
9/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin jättää, koska voin yrittää olla paras nainen joka hänellä on koskaan ollut mutta en paras mies.

Yleinen harhaluulo on, että biseksuaalit jotenkin aina kaipaavat kumpaakin sukupuolta, eli naisen kanssa ollessaan haikailisivat miehiä ja päinvastoin. Mutta ei se niin mene. Tuolla logiikalla kaikki parisuhteessa olevat heteromiehetkin haikailisivat muita naisia 24/7.

Vierailija
10/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haitannut että mies sanoi olevansa bi. Kerran tunnusti kännissä että olisi halunnut syntyä naiseksi. Multa vaan meni halut koska kiihotun nimenomaan miehisyydestä ja tän tunnustuksen jälkeen rupesin näkemään miehen feminiinisenä. 7 vuotta oltiin tässä vaiheessa oltu yhdessä, koin tulleeni ehkä vähän jopa huijatuksi.

Oletteko edelleen yhdessä vai jo eronneet? -ap

Vierailija
11/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ap mies vai nainen?

Vierailija
12/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Existä kyllä puhuttu mutta sukupuoli ei tullut esille enkä tajunnut itse kysyä... -ap

Vierailija
13/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi erikseen pitänyt alkaa tiedottaa normaalia asiaa?

Vierailija
14/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis ap mies vai nainen?

nainen, unohtui näköjään aloituksesta -ap

Vierailija
15/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, olen jättänytkin. Hyvä suhde perustuu luottamukseen ja avoimuuteen. Seksuaalinen suuntautuminen on iso asia, se pitäisi kertoa alkumetreillä, eikä tulla puskista muualta kuultuna kuukausien päästä. En luottaisi ihmiseen. Elämä menee hukkaan valehtelijan kanssa. Vaihdoin rehelliseen heteroon, olen onnellinen.

Vierailija
16/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja jos olen jonkun kanssa niin silloin ei haikailla muita sukupuolesta riippumatta. Paitsi jos on avoin suhde, joka ei minulle henk koht sovi. Biseksuaalisuuden ydin on yleensä se, ettei sukupuolella ole väliä. Se on ainut mikä erottaa sen homoista tai heteroista.

Vierailija
17/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Binä jättäisin ap:n.

Vierailija
18/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jättäisi minut koska olen bi, niin olisin ehkä vain onnellinen että pääsisin moisesta tyypistä eroon :D ei toimisi minulla suhde sellaisen kanssa joka karttaa biseksuaaleja VAIN sen ominaisuuden perusteella.

Vierailija
19/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi.

Vierailija
20/25 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä mitä on, kunhan kertoo itse ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän