Vierailija

ja väitätte, että valkoinen heteromies vain on rasisti...

• ylös 16
  • alas 14

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tä? Nyt meni logiikkasi yli minun hilseeni.

Minusta miesten olisi syytä huomioida lähipiirinsä naiset tänä päivänä. Se, että minä saan vaikkapa mieheltäni hyvät naistenpäivän toivotukset ja kukkia, ei ole millään tasolla pois vaikkapa Intian kastittomilta naisilta.

Jos tuota sinun "logiikkaasi" soveltaa, kukaan ei voi arvostaa ketään, koska aina löytyy maapallolta joku nainen, jolla menee jossakin vieläkin heikommin.

Toki kansainvälinen naistenpäivä on hyvä päivä huomioida tasa-arvossa heikoilla olevia, kotimaassa ja maailmalla. Se on silti ennen kaikkea KAIKKIEN naisten päivä, ihonväriin ja etniseen taustaan katsomatta.

• ylös 19
  • alas 6
Vierailija

En minä ole kukkia odottanut. Aikamoinen yleistys...kaikki naiset sitä sun tätä.
En edes muistanut naistenpäivää, mutta tuntui kyllä hyvältä kun kiva mies onnitteli.

Tänään ajatteli juuri pakolaisnaisia jotka joutuvat synnyttämään matkalla ja niitä naisia joilla pieni vauva siellä. Luin juuri ketjua jossa kerrottiin synnyttämisen brutaaliudesta.

Ajattelin myös, että miksi meille ei oteta pakolaiseksi vain naisia ja lapsia, niitä jotka leireillä vaarassa. Ei miehiä ei levottomuuksia.
Otettaisiin naisia joita siellä on sorrettu ja heille ei se kulttuuri olisi silloin se tärkein.

Mutta auttoiko ajatukseni ketään? Ei. Ketään en voi auttaa, mitään valtaa minulla ei ole asiaan. Kukaan ei aja asioita joita minä pidän tärkeänä jotta voisin edes äänestämällä vaikuttaa.

Teen pieniä asioita joita voin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta miesten olisi syytä huomioida lähipiirinsä naiset tänä päivänä. Se, että minä saan vaikkapa mieheltäni hyvät naistenpäivän toivotukset ja kukkia, ei ole millään tasolla pois vaikkapa Intian kastittomilta naisilta.

Jos tuota sinun "logiikkaasi" soveltaa, kukaan ei voi arvostaa ketään, koska aina löytyy maapallolta joku nainen, jolla menee jossakin vieläkin heikommin.

Toki kansainvälinen naistenpäivä on hyvä päivä huomioida tasa-arvossa heikoilla olevia, kotimaassa ja maailmalla. Se on silti ennen kaikkea KAIKKIEN naisten päivä, ihonväriin ja etniseen taustaan katsomatta.

Olet täysin väärässä, koska päivän idea on nostaa kansainvälisesti naisten arvostusta. Ei koittaa pitää sinua tyytyväisenä.

Vierailija

En todellakaan odota mitään kukkia. Päinvastoin toivon, että kaikki kukka- ja lahjarahat lahjoitettaisiin vaikk UN Womanille. Naistenpäivänä edistetään tietoisuutta tasa-arvosta ja naisten asemasta, eikä vietetä mitään henkilökohtaista hemmottelupäivää.

Vierailija

Kun kysyin vaimolta, miten juhlistamme naisten päivää, se pisti suunsa mutruun ja sanoi: "En halua olla nainen". Käynkö nyt tarjoamassa kukkia romanikerjäläisille?

Vierailija

En ole tavannut naisia jotka on tänään odottaneet mitään erityistä. Sen sijaan monelle miehelle tämä päivä kuulostaa olevan vaikea. Niin monta kertaa tälläkin palstalla jo hoettu suikkaripäivästä, mutten usko yhdenkään näistäkään arvostavan edes tänään millään ajatuksen tasolla edes sitä omaa "rakastaan".

Tässäkin maassa on vielä tekemistä tässä asiassa. Saati muualla maailmassa.

Vierailija

Valkoinen heteronainen on se *AIDOSTI* ainoa rasisti tässä maailmassa. Tämänkin he ovat onnistuneet sälyttämään miesten harteille. Mutta totuus ei pala tulessakaan

Vierailija

Miesten rasismi... miksi ette tee jotain maailman heikoimpien naisten hyväksi vaan haukutte naisia netissä?

Vierailija

Mun ed työpaikalla oli ennen yksi myyntipäällikkömies joka toi jokaisen naisen työpöydälle Brunbergin suukon. Se oli kiva ele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesten rasismi... miksi ette tee jotain maailman heikoimpien naisten hyväksi vaan haukutte naisia netissä?

miksi noin vahva nainen koittaa piiloutua miesten selän taakse kun pitäisi puhua maailman naisten ongelmista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun naisten heikko asema maailmalla on miesten syytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et ajattele nälkää näkeviä lapsia, vaan itse syöt mahasi täyteen :(

Samaa tulin kirjoittamaan. Vastaa ap! Miksi et ajattele maailman nälkää näkeviä miehiä, vaan syöt itse hyvällä omallatunnolla? Miksi nukut omassa sängyssä, etkä ajattele kodittomia miehiä, jotka nukkuu kadulla jne.  Häpeä ap. 

Ps. kuka niitä kukkia odottaa? En minä ainakaan, eikä varmaan moni muukaan. Ostan kukat itse, kun niitä halua.  Ostin kyllä pojalleni kukkapuskan tänään.Hänellä on syntymäpäivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Ap, tule kolostasi esiin ja ala vastaamaan näihin kysymyksiin mitä sinulle on esitetty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ajattele nälkää näkeviä lapsia, vaan itse syöt mahasi täyteen :(

Samaa tulin kirjoittamaan. Vastaa ap! Miksi et ajattele maailman nälkää näkeviä miehiä, vaan syöt itse hyvällä omallatunnolla? Miksi nukut omassa sängyssä, etkä ajattele kodittomia miehiä, jotka nukkuu kadulla jne.  Häpeä ap. 

Ps. kuka niitä kukkia odottaa? En minä ainakaan, eikä varmaan moni muukaan. Ostan kukat itse, kun niitä halua.  Ostin kyllä pojalleni kukkapuskan tänään.Hänellä on syntymäpäivä.

olen useasti puhunut kodittomien miesten ongelmista netissä ja jopa ehdottanut kunnanvaltuustoon, että keskustassa pidettäisiin joku tila kuten kirkko tms. auki 24/7 jottei kenenkään täydy olla ulkona. 

joten voisitteko edes hetken keskustella naisten ongelmista maailmalla :)

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet täysin väärässä, koska päivän idea on nostaa kansainvälisesti naisten arvostusta. Ei koittaa pitää sinua tyytyväisenä.

Sinulla on ilmeisesti asennevika, kukaan ei voi noin tyhmäkään olla.

Minä en vaadi mitään, mutta totta kai ilahduin kukista. Joka tapauksessa jokainen mies voi huomioida tänä päivänä lähipiirinsä naisia, jollakin itselleen sopivalla tavalla. Pelkkä hyvän naistenpäivän toivotuskin ilahduttaa.

Naisten arvostuksen KANSAINVÄLINEN nostaminen kattaa muuten myös Suomen. Täälläkin on tasa-arvossa puuteita, ja naisten arvostusta sopii nostaa. Aloitetaan siitä. Samalla voi vaikka mennä ja panna rahaa Unicefin kautta kehitysmaiden naisten ja lasten avustusprojekteihin. Minä ja mies jo olemme kuukausilahjoittajia, oletko sinä vai soitatko vain suutasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Ap, tule kolostasi esiin ja ala vastaamaan näihin kysymyksiin mitä sinulle on esitetty.

kyllä minun mielestäni miestenkin täytyy tehdä enemmän, jotta saadaan maailma paremmaksi.

se vain ottaa päähän , että naiset pesevät kätensä omasta väheksyvästä asenteestaan maailman naisten ongelmiin. eli enemmän yhteistyötä suomen sisällä jonkun saako ruusun vai ei tappelun sijaan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti asennevika, kukaan ei voi noin tyhmäkään olla.

Minä en vaadi mitään, mutta totta kai ilahduin kukista. Joka tapauksessa jokainen mies voi huomioida tänä päivänä lähipiirinsä naisia, jollakin itselleen sopivalla tavalla. Pelkkä hyvän naistenpäivän toivotuskin ilahduttaa.

Naisten arvostuksen KANSAINVÄLINEN nostaminen kattaa muuten myös Suomen. Täälläkin on tasa-arvossa puuteita, ja naisten arvostusta sopii nostaa. Aloitetaan siitä. Samalla voi vaikka mennä ja panna rahaa Unicefin kautta kehitysmaiden naisten ja lasten avustusprojekteihin. Minä ja mies jo olemme kuukausilahjoittajia, oletko sinä vai soitatko vain suutasi?

miksi kiina on saanut paremman elintason nousun Afrikassa  , joka on kiinalle todella edullinen verrattuna hyväntekeväisyysjärjestöihin??  

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.