Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä todiste, että meikkaan itseäni varten, en muita miellyttääkseni

Vierailija
08.03.2017 |

Heti kun aloitin meikkaamisen, äitini, äitini mies ja veljeni olivat meikkaamistani vastaan.

Ensimmäisissä työpaikoissani sain kuulla negatiivisia kommentteja meikkauksistani.

Metrossa olen saanut kuulla olevani pakkelinaama.

Tapailemani miehet ovat kritisoineet meikkaamistani ja toivonneet että lopettaisin niiden käytön.

Nyt olen 30 ja meikkaan yhä edelleen. Enkä ehkä koskaan lopetakaan.

En ole koskaan kuullut yhtäkään positiivista kommenttia meikeistäni, päinvastoin, mutta en minä niitä tarvitsekaan. Minä meikkaan koska näytän silloin omasta mielestäni paremmalta kuin ilman. Minulle on yhdentekevää mitä mieltä muut ihmiset ovat. Jos minä olen jonkun mielestä paremman näköinen ilman meikkiä, en minä silti lopeta meikkaamista, kun en itse ole samaa mieltä.

Miksi muiden meikkaaminen herättää ihmisissä niin suuria tunteita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... ensin aloitus saa yläpeukkuja ja kehuja, hienoa että uskaltaa tehdä niin kuin itse haluaa vaikka muut haukkuisivat. Sitten joku keksii, että ap:n täytyy olla joko huono meikkaaja tai haluaa herättää huomiota, ja se ei enää olekaan niin ok, että ap tekee niin kuin itse tykkää?

Aina pitää päästä kritisoimaan. Voit meikata itseäsi varten, kunhan meikkaat niin kuin muut haluavat.

Ap taisi juuri todistaa pointtinsa

Vierailija
22/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
24/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia meikata jos on esteettinen luonne ja hyvä maku. Jokainen näyttäisi paremmalta meikattuna joten se on myös kohteliaisuus toisia kohtaan. Jos puuttuu toisen ulkonäköön on se konteolliyritys jonka ei koskaan pida antaakaan onnistua. Ihan oikein teet ap.

Jo luonnonkansat koristutuvat ja todella rajusti - siinä teille luomuilijat:)!

Tunnen myös semmossia joilla menee ns nudemeikin tekemiseen rutkasti enemmän aikaa kuin normihuoliteltuun meikkiin joltain muulta.

Vierailija
26/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vissiin meikkaisi itsensä sitten myös ollessaan yksin jossakin erämaassa tai autiolla saarella.  Ihan vaan itseään varten?

Sama se että silikonitissit laitetaan vain itseänsä varten ja feministitkin ehkä haluavat sellaiset, koska luonto on antanut heille ehkä liian pienet vauvan ruokkimiselimet?

En tietenkään meikkaisi erämaassa jos siellä ei olisi peilejä ja asuisin vaikkapa teltassa. Mutta jos asuisin erämaassa omakotitalossa täysin yksin, kyllä minä silloin meikkaisin ja laittaisin kotini kauniiksi vaikka kukaan ei koskaan tulisi kylään luokseni. Ihminen kyllä nauttii kauneudesta ympärillään ihan ilman muita ihmisiä ympärillään. En minä katso maailmaa muiden silmin.

Ap

Mutta ethän näe itseäsi, jos et tuijottele jatkuvasti peiliin. Miten siis oma meikattu kauneutesi ilahduttaa sinua niin paljon, että vain itseäsi varten meikkaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän