Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisuus gynekologisten leikkausten jälkeen..

Vierailija
08.03.2017 |

Seksuaalisuus ja naiseus on ollut hukassa gynekologisen leikkauksen jälkeen. Onko täällä kohtalonsisaria paikalla? Jos haluat voit kertoa mistä toimenpiteestä sinun tapauksessasi on ollut kyse..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai täällä ketään ole? mene johonkin vammautuneiden palstalle

Vierailija
2/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun ompelutat umpeen koko vaon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän jäljiltä ei ole ulkosynnyttimistä paljoakaan jäljellä, mutta olen asian kanssa fine. Sain syövän ollessasi 16-vuotias, joten en kerennyt oikein edes päästä seksin makuun kun minut jo silvottiin.

Vierailija
4/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs menit leikkelemään:D *menee räpläämään omaa toimivaa*

Vierailija
5/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten poliklinikalta saa seksuaalineuvojan tai - terapeutin palveluja!! Yleensä niitä tarjotaan automaattisesti gyn. tmp. jälkeen!! Mutta pyydä ihmeessä päästä keskustelemaan jommallekummalle!

Vierailija
6/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miteen seksuaalineuvojat ja terapeutit auttavat?

Vierailija
7/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kertoa mitä sulle tehtiin ja miksi?

Vierailija
8/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella taitaa vika olla enemmänkin korvien välissä. Kun jouduin kohdunpoistoon parikymmentä vuotta sitten, etsin asiaan liittyvää tietoa kirjastosta. Aika asenteellisia ja vanhaa tietoa sisältäviä opuksia löytyi. Niissä suorastaan peloteltiin, miten naiseus menee sen tien. Eihän siinä niin käynyt. Ensinnäkin: kukaan ei voi päältä päin tietää, onko kohtu paikoillaan vai poistettu. Toiseksi: kukaan ei voi myöskään huomata asiaa petissä, jos ei sitten pysty päättelemään siitä, että ei ole enää pelkoa raskaudesta. En ole koskaan kokenut, että naiseuteni olisi kärsinyt ko. leikkauksen takia.

Vierailija
9/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosynnyttimiä muovattu ja vähensi tuntoa.

Vierailija
10/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosileikkauksesta tuli isompi kuin aluksi suunniteltiin ja myös jälkikomplikaatioita. Tunsin itseni epäviehättäväksi pitkään ja mies ei halunnut seksiä useampaan kuukauteen, kun oli nähnyt mut vertavaluvana. Pikkuhiljaa toivuimme kuitenkin molemmat ja nyt ollaan normaalissa.

Vierailija
12/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
13/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kohtu poistettu ja emätintä korjailtu ja kiristetty. Vaivojen ja vaurioiden takia oli ollut 10 vuotta seksuaalisuus hukassa. Korjausleikkauksen ansiosta palautui.

Vierailija
14/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kohtu voisi vaikuttaa seksuaalisuuteen? :O enemmän nyt joku häpyhuulten poisto vaikuttaa.

Vierailija
15/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olin lukenut pelotteluja, että pitäisi jotenkin kokea kohdun poisto naiseutta vähentävänä, ja sitä jokainen lääkärikin kyseli. Minulla oli siis myoma, ja siksi piti poistaa. Munasarjat jäi, ettei vaikuttanut hormoneihin. Minulla oli kuitenkin lapsiluku täynnä, en minä sitä enää mihinkään tarvinnut. Eikä ole missään vaiheessa tuntunut missään jälkeenpäinkään, vähän kuin viisaudenhampaan poisto.

Vierailija
17/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olin lukenut pelotteluja, että pitäisi jotenkin kokea kohdun poisto naiseutta vähentävänä, ja sitä jokainen lääkärikin kyseli. Minulla oli siis myoma, ja siksi piti poistaa. Munasarjat jäi, ettei vaikuttanut hormoneihin. Minulla oli kuitenkin lapsiluku täynnä, en minä sitä enää mihinkään tarvinnut. Eikä ole missään vaiheessa tuntunut missään jälkeenpäinkään, vähän kuin viisaudenhampaan poisto.

Vaimon kanssa on keskusteltu tuosta kohdunpoiston mahdollisuudesta. Minua hiukan arveluttaa tämä operaatio. Onko tosiaan niin, että tällä operaatiolla ei ole myöskään mitään emotionaalisia vaikutuksia seksiin?  Seksi on ainakin mulle hirveän tärkeä juttu; pelkään sen  vähentävän jotekin naiseni haluja.

Vierailija
18/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites häpyhuulten pienennys?

Vierailija
19/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa on keskusteltu tuosta kohdunpoiston mahdollisuudesta. Minua hiukan arveluttaa tämä operaatio. Onko tosiaan niin, että tällä operaatiolla ei ole myöskään mitään emotionaalisia vaikutuksia seksiin?  Seksi on ainakin mulle hirveän tärkeä juttu; pelkään sen  vähentävän jotekin naiseni haluja.

Nyt pikkuisen vaikuttaa siltä, että huolessasi päällimmäisenä on se, ettei vaan oma seksuaalisen tyydytyksesi määrä vähene. Saanen muistuttaa, että se on iso leikkaus, jossa voi olla komplikaatioita. Hän tulee olemaan tosi kipeä toista kuukautta. Toovon, että kun hän huomaa, että sillä ei ole mitään vaikutusta seksielämään, hän harrastaa sitä jonkun vähän rakastavamman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä