Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Tumma on helpommin ihan ok näköinen niin miehissä kuin naisissa, vaalean täytyy olla todella hyvän näköinen näyttääkseen hyvälle.
No tässäpä "fakta". Taitaa olla aika lailla katsojan silmissä nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma on helpommin ihan ok näköinen niin miehissä kuin naisissa, vaalean täytyy olla todella hyvän näköinen näyttääkseen hyvälle.
No tässäpä "fakta". Taitaa olla aika lailla katsojan silmissä nämä.
Ei se tarkoitus ollu olla fakta, vaan sanoa, että tumma näyttää ainakin minusta helpommin sellaiselta "tasapainoiselta", eli tummuus tasoittaa ehkä muuten jyrkkiä piirteitä vieden niistä huomion (esim jos nyt Marika olisi tumma, ei kasvojen malli niin korostuisi). Tutkimuksissahan on todettu, että yleensä ihmiset valitsevat kauneimmaksi sellaisen "keskivertaisen kaikissa ominaisuuksissa" eli vaikka esim. isoja silmiä pidetään kauniina, se voi olla kuitenkin liian hallitseva. Laura on just tällainen keskiverto, eli itse en keksisi mitään "tuntomerkkiä" jos pitäisi häntä kuvailla.
Jatkona edelliseen - Laurahan on myös kaiken lisäksi myös tummuudessaan keskiverto, eli oikeastaan ei vaalea eikä tumma, vaan lähinnä ristiverinen varsinkin kun katsoo kulmia, ripsiä jne.
http://i.huffpost.com/gen/1706339/images/o-LEIGHTON-MEESTER-facebook.jpg
Laura muistuttaa hieman Leightonia. Luonnekin samanlainen kuin Blair-roolihahmolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on mennyt treenaamisessa naiseuden rajan yli - ravihevosmaiseksi menee jos liikaa treenaa nainen. Se vanhentaa ja vie naisellisuutta. Siihen vielä liikaa blondttu tukka ja rusketus niin paljon on poskellaan.
No mitä v*ttua? Ei naisen tarvitse mahtua johonkin tiettyyn muottiin. Treenaavat naiset on upeita ja vahvoja.
Sinänsä hauska kommentti, kun samaan aikaan täällä kritisoitiin monen "ylipainoa". Eli oikeasti normaalin kokoisia tyttöjä, jotka eivät vain ole superhoikkia. Ei ylipainoisia, vaan pehmeämpiä mutta silti ihan "tervepainoisia". Esimerkiksi Aija, joka on upean näköinen, on saanut lokaa niskaan. Sama koski viime kauden tyttöjä.
Näinpä ja nyt jo haukuttu uudet tulokkaat läskeiksi samaan tapaan kuin muut kauden iah normaalipainoiset tytöt. Sitten sanotaan että treenattukkin on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Jatkona edelliseen - Laurahan on myös kaiken lisäksi myös tummuudessaan keskiverto, eli oikeastaan ei vaalea eikä tumma, vaan lähinnä ristiverinen varsinkin kun katsoo kulmia, ripsiä jne.
Onko jollain vaalealla jotain hampaankolossa tummaverikköjä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä jos kauniita tummat: Lola , Jamin, Maryam, Sofia R ja Sara L F , Saara Aaalto ja kaikki muutkin tietävät blondin koston omasta näyttävyydestään. Lauraa ajetaan kokemaan samaa näköjään. Ne repivät kateudesta silmät päästä tummilta kaunottarilta . Tai yrittävät . Sellainen asettuu olankohauttamisella ja jättämällä huomiotta. Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ulkopuolinen laittais omaa aikaansa siihen että puolustelis Lauraa täällä. Lauran "puolustajat" (siis Laura tai joku läheinen) kirjoittavat myös hyvin Lauramaisesti.
Oletko kunnossa ? Täällä kirjoittavat eivät ole Lauran läheltä edes. Itse ainakin pidän Laurasta sen perusteella mitä näen mitä tuolla tapahtuu.
Siellä luonteet paljastuivat tarkkasilmille. Hyvin ilkeitä ollaan Lauralle ja siksi koska ne vaistoavat että Tuomaksella ja Lauralla on jotain meneillään. Ja koska Laura on kaunis ja tumma iskee suomiblondin kateus :)! Pitäisikö sitä jotenkin opetella käsittelemään ja opetella uimaan?
Mä en vain osaa nähdä Lauraa kauniina, periaatteessa fyysisesti ei mitään vikaa, mutta jotakin (karisma?) vain hänestä puuttuu, on jotenkin niin tyhjä kuori. Minusta vain esim. Krista ja Veera ovat paljon kauniimpia, sielukkaampia - enkä tosiaan ole blondi itse, päinvastoin. Tumma on helpommin ihan ok näköinen niin miehissä kuin naisissa, vaalean täytyy olla todella hyvän näköinen näyttääkseen hyvälle.
Paksu pakkeli ainakin vaaleilla täytyy olla :)! Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on mennyt treenaamisessa naiseuden rajan yli - ravihevosmaiseksi menee jos liikaa treenaa nainen. Se vanhentaa ja vie naisellisuutta. Siihen vielä liikaa blondttu tukka ja rusketus niin paljon on poskellaan.
No mitä v*ttua? Ei naisen tarvitse mahtua johonkin tiettyyn muottiin. Treenaavat naiset on upeita ja vahvoja.
Sinänsä hauska kommentti, kun samaan aikaan täällä kritisoitiin monen "ylipainoa". Eli oikeasti normaalin kokoisia tyttöjä, jotka eivät vain ole superhoikkia. Ei ylipainoisia, vaan pehmeämpiä mutta silti ihan "tervepainoisia". Esimerkiksi Aija, joka on upean näköinen, on saanut lokaa niskaan. Sama koski viime kauden tyttöjä.
Näinpä ja nyt jo haukuttu uudet tulokkaat läskeiksi samaan tapaan kuin muut kauden iah normaalipainoiset tytöt. Sitten sanotaan että treenattukkin on kamala.
Kyllä ravihevosenkuiva nainen on suloton ei voi mittää. Lihakset pullistellen saa olla jo kuuten naisen näköinen jos ei käy ihtiänsä vastaan.
Kyllä kaiken maailman missikisoihin ja realityohjelmiin hakeutuminen kertoo jotain neidin pinnallisuudesta.
Jaa, en usko että tuo mies on 30? Näyttää reilusti yli nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaaleiden hampaankoloista - jos luit viestiin mihin jatkoa niin kerroin etten tosiaankaan ole blondi,
vaan itse asiassa Lauraa tummempi. Minä kun aina olen luullut, että vaaleaverikköjä kadehditaan "blondeilla on hauskempaa", ilmeisesti olen vain missannut jotakin?
Tosiasiahan on että mies arvostaa sitä että nainen näyttää samalta hyvältä kauniilta aamullakin ilman meikkejä ja Laura on ainoa joka yltää noista siihen heittämällä. Hän näyttää just heränneenä kasteenraikkaalta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaaleiden hampaankoloista - jos luit viestiin mihin jatkoa niin kerroin etten tosiaankaan ole blondi,
vaan itse asiassa Lauraa tummempi. Minä kun aina olen luullut, että vaaleaverikköjä kadehditaan "blondeilla on hauskempaa", ilmeisesti olen vain missannut jotakin?
Hahha enpä usko. Blondius yhdistetään armotta typeryyteen . Ei kovinkaan kadehdittava piirre :)!
Onko kenelläkään tietoa millainen penis bachelorilla on? Vaikuttaa olevan sen verran vahva itsetunto, että tuskin on puntissa mikään tökö.
Häiritsee kovasti ohjelmassa se, miten se pitää käsiään munien päällä, ihan kuin suojelisi niitä. Ja eka osassa kun halasi tyttöjä, halasi vain yhdellä kädellä, toinen käsi oli kuin halvaantuneena kyljen kohdalla.
Mitä veikkaatte, nähdäänkö Laura Paratiisihotellin seuraavalla kaudella?
Millainenhan bachelor on köyrimään? Veikkaan, että pumppaa rytmikkäästi, koska lentosimulaattorissa on harjoitellut ennen pilotin ammattia. Sellainen suoraselkäinen mies, joka pumppaa vahvasti ja päättäväisesti. Jos nainen tulee samaan aikaan niin hienoa, mutta joskus mies ei voi luonnolleen mitään ja pitää päästää rojut menemään.
Vierailija kirjoitti:
Millainenhan bachelor on köyrimään? Veikkaan, että pumppaa rytmikkäästi, koska lentosimulaattorissa on harjoitellut ennen pilotin ammattia. Sellainen suoraselkäinen mies, joka pumppaa vahvasti ja päättäväisesti. Jos nainen tulee samaan aikaan niin hienoa, mutta joskus mies ei voi luonnolleen mitään ja pitää päästää rojut menemään.
Veikkaan että kun pilotti tarttuu ohjaussauvaansa, niin siinä häpykarvat pöllyävät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, nähdäänkö Laura Paratiisihotellin seuraavalla kaudella?
Ainakin on kuin paratiisista ihanan näköinen
Mä en vain osaa nähdä Lauraa kauniina, periaatteessa fyysisesti ei mitään vikaa, mutta jotakin (karisma?) vain hänestä puuttuu, on jotenkin niin tyhjä kuori. Minusta vain esim. Krista ja Veera ovat paljon kauniimpia, sielukkaampia - enkä tosiaan ole blondi itse, päinvastoin. Tumma on helpommin ihan ok näköinen niin miehissä kuin naisissa, vaalean täytyy olla todella hyvän näköinen näyttääkseen hyvälle.