Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Noiden uusien tyttöjen on kyllä pakko olla jotain tuotannon kätyreitä tai Tuomaksen sukulaisia. Ei todellakaan sovi kuvaan, että Tuomas päästäisi heidät suoraan jatkoon: mitään keskustelua heidän välillään ei edes näytetty, eikä Tuomas yhtään edes epäröinyt uusien naisten kohdalla. Koko juttu oli muutenkin tehty oudosti, eikä Tuomaskaan vaikuttanut yllättyneeltä. Tytöt eivät myöskään ulkonäöllisesti tai kiinnostuksenkohteidensa perusteella vaikuta lainkaan Tuomaksen tyyppisiltä - päinvastoin.
Instagramissa uudet tytöt seuraavat Tuomasta, mutta Tuomas ei tyttöjä. Uusien tyttöjen tilit myös yksityiset, kun taas muilla kisaajilla julkiset. Alkaa vaikuttaa yhä enemmän siltä, että Tuomas on stalkkailujen vuoksi poistanut seuraamisensa tyttöjen tileiltä, jotta kukaan ei arvaisi heidän olevan sukulaisia tms.
Hölmö käänne, jos olisi haluttu jonku uskovan, olisi pitänyt olla jotku niistä ihan ensimmäisessä, ennen reissua tiputetuista tytöistä tai sitten joitakin todella hemaisevia neitokaisia. Tai tuoda reilusti esille että heillä on saman päivän seremoniassa koskemattomuus. Jos olisikin tullut joku salskea "talonmies" sotkemaan kuvioita ja tunteita...
Olisi ollut mielenkiintoista seurata miten muut neidot olisivat reagoineet, jos helikopterilla paikalle lennätetyt kaksi uutta tyttöä olisivat olleet vaikkapa lääkäri ja juristi, molemmat tyrmäävän luonnonkauniita, fiksuja ja luonteeltaan iloisia ja ystävällisiä. Olisiko esim. Laura kokenut ne uhkana? Olisiko Tuomas saattanutkin ihastua uusiin tyttöihin enemmän kuin muihin? Tai vaikkei tytöt olisikaan oikeita kilpailijoita, olisi silti kiva nähdä muiden reaktiot.
Koko formaatti on melkoisen epämiellyttävä: kaikkien tyttöjen pitäisi ihastua samaan mieheen, miehen osoittaa huomiota usealle, hämätä katsojia ja leikkiä naisten tunteilla - ja lopussa löytää se oma rakas. Kaikki tämä tuotantoryhmän ja kuvaustiimin ympäröimänä. Jokainen järkevä ihminen on tilanteessa jäykkä, tytöistä ne höppänimmät tuntuvat oikeasti ihastuvan bätseen. Tajuaakohan tytöt hakiessaan kuinka joutuvat aika ahdistavaan ihmiskokeeseen mukaan: suljetussa kuplassa tunteet heilahtelevat, jokainen tunteen purkaus filmataan ja otetaan irti yhteydestä kun rakennetaan draamaa. Aika kova pyrky pitää olla julkisuuteen kun hyväksyy tuotantoyhtiön muokkaaman julkisuuskuvan.
Ninja ei sen takia kommentoi juurikaan treffejä/tuomasta kameralle, sillä se kuva, minkä ohjelma haluaa Ninjasta antaa ei oikeasti vastaa sitä mitä Ninja edustaa. Kommentoinnit siis leikattu pois, jotta saadaan luotua tätä "ninja alusta asti ollut ykkönen" vaikka naista ei kauheasti tuomast kiinnosta
Miksi Veera teki aiheesta postauksen juuri nyt? Eikö olisi loogisempaa postata vasta tippumisen jälkeen. Eipä siinä kyllä mitään paljastettu lopputuloksesta, ainoastaan jotain pieniä kulissintakaisia asioita.
Tietenkään lentäjä ei ylläty mistään. Tietenkin hän on kuiva eikä ilmaise tunteitaan avoimesti. Ei lentäjäksi pääse ellei ole täysin viilipyttymäinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut mielenkiintoista seurata miten muut neidot olisivat reagoineet, jos helikopterilla paikalle lennätetyt kaksi uutta tyttöä olisivat olleet vaikkapa lääkäri ja juristi, molemmat tyrmäävän luonnonkauniita, fiksuja ja luonteeltaan iloisia ja ystävällisiä. Olisiko esim. Laura kokenut ne uhkana? Olisiko Tuomas saattanutkin ihastua uusiin tyttöihin enemmän kuin muihin? Tai vaikkei tytöt olisikaan oikeita kilpailijoita, olisi silti kiva nähdä muiden reaktiot.
Tämä olisi oikeasti ollut hyvä vaihtoehto. Nyt noi uudet ovat (anteeksi) aika rumia kasvoista, huono kroppa ja eivät muutenkaan vaikuta yhtään mielenkiintoisilta. En usko, että näitä kukaan pitää "uhkana".
****Spoiler****
Mun mielestä vähän mautonta miten nää jo pudonneet tytöt "haukkuu" ja mun korvaan ainakin kuulostaa että mustamaalaa noita taloon jäänneitä. Esim. Marika ja Aija. Ihan sama vaikka ei jostain tytöstä talossa tykännyt niin silti varsinki toi Laurasta valittaminen on tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
****Spoiler****
Mun mielestä vähän mautonta miten nää jo pudonneet tytöt "haukkuu" ja mun korvaan ainakin kuulostaa että mustamaalaa noita taloon jäänneitä. Esim. Marika ja Aija. Ihan sama vaikka ei jostain tytöstä talossa tykännyt niin silti varsinki toi Laurasta valittaminen on tyhmää.
Nehän vaan vastaa siihen mitä niiltä kysytään.
Höh. Marikasta oli tullut mun suosikki. :(
Vierailija kirjoitti:
****Spoiler****
Jäänneitä? Jäänne...? Jäänteitä?
Vierailija kirjoitti:
Veera on tosi kaunis, tyylikäs ja sporttinen. Saisi tuoda itseään jopa enemmänkin esiin. Toivottavasti pääsee seuraavaksi yksilötreffeille ja hurmaa miekkosen lopullisesti.
Yksi seksikkäimmistä naisista mitä olen nähnyt. Huh huh, niitä vatsalihaksia ja treenattuja reisiä ja pakaroita. Tissitkin olivat hyvän kokoiset.
Marikalla ei ulkonäkö riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
****Spoiler****
Nehän vaan vastaa siihen mitä niiltä kysytään.
No eipä oikeastaan.
Jee, Foxilta alkaa myöhemmin uusi reality-sarja "Tehtävä Lapissa", jota isännöi....Juha Rouvinen! :D
Täytyypä katsoa, vaikkei ne julkkiskilpailijat liiemmin kiinnostakaan. Tai no, ehkä kiva seurata Jutan ja Juhan kemioita, syttyikö rakkaus tuolloin ;)
Vierailija kirjoitti:
****Spoiler****
Höpsis, ei ne Tilinteossa mitenkään ilkeämielisesti Lauraa ym. hauku, vaan kertovat oman kantansa talon tapahtumiin. Ihan hyvä vaan, että tuovat esille tuntojaan, kun muuten ovat olleet aika hiljaisia. Ja hyvähän se on kuulla mitä tapahtuu kun kamerat sammuu. Laura ja LK saavat puhua omista tunnoistaan sitten omissa Tilinteko-jaksoissaan.
Ja eipä nuo Aijan, Marikan, Mirkan, Kristan ja Marian puheet Laurasta ja LK:sta tule katsojille yllätyksenä. Samanlaisen kuvanhan varsinkin Laurasta on saanut ohjelmaa seuraamalla, eli on aika temperamenttinen tapaus ja luonteeltaan melko itsekeskeinen. Jos kaikki tähän mennessä tippuneista kiltinoloisista tytöistä ovat ninemmeet Lauran (tai no Kristalla taisi olla LK) vähiten kivoimmaksi ihmiseksi, niin kai se jostain kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Kävi myös ensin mielessä että paikalle lennätetään ex-vaimo ja ex-avokki!
On outoa, miten joku haluaa ohjelman avulla miehen josta kilpailee suljetussa tilassa muiden tyttöjen kanssa, ja näinollen paljastaa itsensä, luonteensa kaikelle kansalle. Tosin ohjelmaa on leikattu, ja pätkiä otettu sieltä täältä, sen mukaan katsojat muodostavat mielikuvan henkilöstä. Tuleva sairaanhoitaja Laura ei ole loppuun asti ajatellut asioita, että tulevat työnantajat voivat nähdä temperamenttisen, itsekeskeisen, juonikkaan tyypin, ja miettivät, kannaataako ottaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Marikalla ei ulkonäkö riittänyt.
En ole tämän viestin kirjoittaja, mutta miksi alapeukut vaikka täysin fakta? Ei ollut yhtään viehättävä, ihme että pääsi noinkin pitkälle. Tylsä ja ruma. Vähän sama homma kuin Arjan (?) kanssa. Ja sitten ihmetellään miksi Laurat pääsee pitkälle.
Tuotannon pitää keksiä jotain tapahtumia ja yllättäviä juonenkäänteitä, koska Tuomas on niin kuiva ja tylsä!
Ei muuten vaikuttanut ollenkaan yllättyneeltä, kun naiset tulivat. On huono näyttelijä. Kun luki kirjettä, näytti niin muka yllättyneeltä..