Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Miksi näihin jälkipuinteihin ole voitu ottaa myös viimekauden naisia. Olisi kiva saada myös heiltä vertaiskokemuksia nykyisten tyttöjen kanssa.
Voi että kun tuolla Aijalla on niin epävarma olemus :/ Vähän kun saisi itsevarmuutta (ja värjäisi hienot mustat hiuksensa takaisin!) voisi olla oikein vetävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että nauratti toi Laura Karoliinan "vedä samaan hiileen" lausahdus kun puolusti tekojaan Tuomakselle. Tuomasta pystyy näköjään huiputtamaan ihan miten vaan eivätkä hän nää naisten todellista luonnetta.
Mitä todellosta luonnetta? Mistä sinä tiedät yhtään sen paremmin, mitä Krista on oikeasti kameroiden sammuttua puhunut ja mihin sävyyn? Tuntuu, että täällä jengi on valinnut Kristan puolen siksi, että pitää Laura Karoliinan ääntä ärsyttävänä tai stringipeppua mauttomana.
Ei kukaan meistä voi tietää, miten asia on oikeasti mennyt. Sana sanaa vastaan.
Miten tuntuu et noille naisille tulee enemmän ikävä toisiaan ku ite bacheloria, sulostaha toi ku jää niin kaipaamaan toisiaan
Ei hyvää päivää totanoinnii mitä kieltä..niinku sillee
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tota Lauraa ei ole (taaskaan) meikattu ruususeremoniaan
Häh?
Onpas Aija kaunis tilinteossa! Mielestäni tuo tukka on parempi kuin musta :)
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun tuolla Aijalla on niin epävarma olemus :/ Vähän kun saisi itsevarmuutta (ja värjäisi hienot mustat hiuksensa takaisin!) voisi olla oikein vetävä nainen.
Siis hän on värjännyt ne nyt muulla värillä, ja pitäisi värjätä takaisin mustaksi? Mä toivoisin Aijalle omaa/luonnollisempaa väriä; musta sopii niin harvalle, ja Aija ei ole poikkeus. Musta hiusväri, pöyheä kampaus, vahva meikki ja lävistys tekevät hänestä vähän trashyn/pissisäisen.
Aija ei vaikuttanut edes yhtään surulliselta kun joutui lähtemään :D
Ai, okei, en ole katsonut Tilintekoa.
- Luonnollisen hiusvärin ystävä
Mun mielestä Aija on tosi kaunis ja aidon oloinen :)
Löytää varmasti vielä ansaitsemansa miehen itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä, että Suomesta lennätetään ohjelmaan jälleen kaksi täysin epäviehättävää, punkeroa nuorta tyttöä joista näkee jo päällepäin ettei heillä tule minkäänlaista kemiaa Bachelorin kanssa olemaan.
Kuka tytöistä (Laurako taas) kommentoi, jos tieto on jo noin vahva? Mitä ihmettä.
Jaksokuvista näin.
Ninja on kyllä jäljelle jääneistä selvästi "rumin", jotenkin tyyliltään ihan erilainen kuin muut.
Ehkä Tuomas tilasi ne punkerot paikalle, jottei Ninjalle tulisi paha mieli :D (Läppä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan syövän tästä Laura Karoliinasta.
Mä taas saan syövän tuosta naiivista pikkupojasta jota jostakin kumman syystä kutsutaan Suomen bacheloriksi.
Laura K. mustamaalaa Kristaa ja puolustelee itseään liittyen aiempaan riitaan, ja bachelorin mielestä Laura K. näyttää itsestään empaattista puolta ja tekee koko ajan suuremman vaikutuksen? What?! :oPahasti näyttää että Marikasta ollaan ohjelman leikkauksilla profiloimassa viime kauden Susannaa. Naista, joka hullaantuu korviaan myöten bacheloriin ilman vastakaikua. No, katsotaan....
Ei välttämättä mustamaalaa, ei katsojat voi tietää mitä todellisuudessa on tapahtunut ja mitä Krista on sanonut.
Minusta myös Aijalle sopii tuo vähän luonnollisempi hiusväri. Kaunis nuori nainen, viehättävältä ihmiseltä vaikuttaa myös.
Nuo talossa olevat riitelijät näyttävätkin rumalta omaan silmään, kun ruudun välityksellä tulee heistä niin negatiivinen kuva.
"Kyllä mä ajattelin, että sä Aija putoat ennen mua."
Kivasti sanottu.
Ninja on mun mielestä kaunis, mutta jestas miettikää se tummanruskealla tiukalla!! Olisi upea! Tuo keltainen ei pue..
Voi Aija. Mustassa tukassasi jäänsinisine silminesi olit henkeäsalpaava.
Siis tuo bachelor nielee aivan kaiken mitä sille sanoo!!!!! Voi jestas sentään!