Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Hammas hampaasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralla oli oikomiset ja siitä täällä hirmu kettuilut. Eteenpäin harottavia hampaita voi kyllä oikoa aikuisenakin.
Veera alkutilannetta emme tiedä. Luultavasti vain kosmeettista oikomista.
Sen sijaan hänellä on pieni alaleuka, minkä alle muodostuu helposti kaksoisleuka.
Luultavasti kärsii uniapneasta, ellei käytä purentakiskoa.
Ninjalla on purenta kunnossa ja kaunis hymy sekä hampaat.
Kyllä on kauneus katsojan silmässä
Minusta uusi tyttö Marjo(?)edusti hyvin vikassa tilinteossa,ihanan aidonoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta uusi tyttö Marjo(?)edusti hyvin vikassa tilinteossa,ihanan aidonoloinen.
Pääsi takaisin tontilleen toimittajan rooliin ja oli kuin kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas hyvä niele ylpeytesi ja käy hakemassa Laura äkkiä rinnallesi. Elämä on vain kerran, kesä tulossa ja tiedät että jokin jäi kesken. Yllätä Laura, polvistu ja kosi!
Laura jäi Tuomaksen mieleen vaikkei myönnäkään. Näkeehän tuon ilmeen että miettii asiaa. Nää menee viel yhteeeeeeen!!!!!
#vainlaurafantasiat #laurafanfictionvol8587 #alttarilauralle #poistatetaanjoseimiellytä
:D
Mä olin kyllä kans vähän pöyristynyt Veeran ja Lauran käytöksestä tuossa viimeisessä tilinteossakin. Ei näe itsessään tai käytöksessään mitään vikaa, naureskellen vaan kuitataan muiden reaktiot heidän "suorille puheilleen" ontuvalla ja väkisten väännetyllä anteeksipyynnöllä.
Hyvin kyllä kommentoi se uusi tyttö vielä, että "noinko te käyttäydytte työpaikoillakin" ja mainitsi, että normaalit käytöstavat vain yksinkertaisesti tulee olla tilanteesta viis.
Katsojan silmä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammas hampaasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralla oli oikomiset ja siitä täällä hirmu kettuilut. Eteenpäin harottavia hampaita voi kyllä oikoa aikuisenakin.
Veera alkutilannetta emme tiedä. Luultavasti vain kosmeettista oikomista.
Sen sijaan hänellä on pieni alaleuka, minkä alle muodostuu helposti kaksoisleuka.
Luultavasti kärsii uniapneasta, ellei käytä purentakiskoa.
Ninjalla on purenta kunnossa ja kaunis hymy sekä hampaat.
Kyllä on kauneus katsojan silmässä
Laura vielä tilinteossakin puolustautui, ettei ole ketään rumaksi haukkunut.
Kuitenkin arvosteli Sonjan tyyliä, hiusten väriä, paksua meikkiä jne.
Täytyy myöntää, että Laura itse on luonnollinen ja raikas [ulkonäöltään;)].
Mutta, mutta.... miksei hän arvostellut Veeran tyyliä. Ei voi kehua raikkaaksi enkä luonnolliseksi.
Tekoripset, instakulmat, tunkkainen keinorusketus, valkaistu tukanhapero yms.
Ei ollenkaan klassista tai tyylikästä, enemmänkin teinityyliä.
Veera on instan perusteella vielä 2-3 vuotta sitten ollut ihan kaunis ja luonnollinen nuori nainen.
Nyt kovan ja suttuisen näköinen, miksiköhän?
Jos ei tyylitajua ole luonnostaan, voisi käydä vaikka sen alan asiantuntijalla!
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kyllä kans vähän pöyristynyt Veeran ja Lauran käytöksestä tuossa viimeisessä tilinteossakin. Ei näe itsessään tai käytöksessään mitään vikaa, naureskellen vaan kuitataan muiden reaktiot heidän "suorille puheilleen" ontuvalla ja väkisten väännetyllä anteeksipyynnöllä.
Hyvin kyllä kommentoi se uusi tyttö vielä, että "noinko te käyttäydytte työpaikoillakin" ja mainitsi, että normaalit käytöstavat vain yksinkertaisesti tulee olla tilanteesta viis.
Taisivat uudet tytöt kyllä tietää yrittävänsä JO LUOTUJEN aiempien suhteitten väliin menevänsä? Kukapa semmoseen kehtais normaalisti mennä edes!? Jos kehtaa niin voi kyllä varustautua siellä työpaikallakin tylyyn vastaanottoon samassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat uudet tytöt kyllä tietää yrittävänsä JO LUOTUJEN aiempien suhteitten väliin menevänsä? Kukapa semmoseen kehtais normaalisti mennä edes!? Jos kehtaa niin voi kyllä varustautua siellä työpaikallakin tylyyn vastaanottoon samassa tilanteessa?
Niin että Marjo ja Sonja ihan itse menitte ja koettakaa samaa muuallakin niin tuloo tuubiin ja lujaa. Tuossa oli henkilösuhteista vielä kyse . Että mitäs yrititte väliin! Ei niin tehdä.
Minusta uusien tyttöjen yritettyä invaasiota ja havaittuaan ettei Tuomasta kiinnosta olisi pitänyt molempien tarjoutua menemään ulos itse!
Ei minua vaan saisi yrittämään tuommosta väliinmenoa kyllä tytöt unohtavat kokonaan mitä röyhkeyttä tuo vaatii itseltään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, eihän uusia työntekijöitä tuolla logiikalla koskaan toivotettaisi tervetulleeksi.
Lauran ja Veeran sivistys on vain pintaa. Kun vähän raapaisee, paljastuu tosiluonne eli moukkamaisuus.
Minä puhuinkin työpaikan ihmissuhteista joissa on samoin säpinää ja siihen väliitulon yrittämistä. Ei saa kovin hyvää kohtelua, taatusti jos kiilaa.
Marjon on turha vetää työtilannetta eri tasolta tuohon sillä tuossahan kisattiin elämänkumppani huomiosta ! Jos työpaikallakin noin niin uusi tunkeilija saa samaa tismalleen siellä, jos lirkuttaa jo varatuille.
On naisia jotka ihan kihisevät kuvitellulla itsetunnollaan noin vaan päihittävänsä toisen ja minä luulen että Marjo ja Sonja ovat tuota tyyppiä. Ei tuohon normihenkilö lähde? No se ei onnistunut ja nyt märistään että kohtelu oli kylmää! Eikö niinkuin juolahtanut muka päässää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että Marjo ja Sonja ihan itse menitte ja koettakaa samaa muuallakin niin tuloo tuubiin ja lujaa. Tuossa oli henkilösuhteista vielä kyse . Että mitäs yrititte väliin! Ei niin tehdä.
Kunnon kasvatuksen saaneet ihmiset osaavat käyttäytyä, vaikka tilanne ei miellyttäisikään.
Siitä erottaa todellisen sivistyksen, mikä yleensä saadaan kotoa monien sukupolvien perintönä.
Jos on kotona korostettu itsekästä, nousukasmaista toisten kohtelua, harvoin sitä käytöstään ymmärtää hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lentäjä ole "lukenut" tai korkeasti koulutettu. Lentäjällä (niinkuin kokilla) koulutus on ammattikoulutusta. Poikkeuksena hävittäjälentäjät, jotka käyvät sotilaskorkeakoulun.
Maassa työskentelevät tekniset henkilöt ovat lentokoneinsinöörejä, jotka opiskelevat ammattikorkeassa tai ilmailualan diplomi-insinöörejä, joita valmistuu teknisestä korkeakoulusta. Nämä koulutukseltaan siis korkeammalla kuin lentäjät. Saa toki korjata jos tietää paremiin.
Yleensä ylioppilaita ja joillakin eka ammatti saattaa olla akateeminen. Finnairin opiston vaikea päästä. Kolmivaiheiset kokeet ja mm painotetaan hyvää matematiikan numeroa ja enkun.
Lentäjäksi on suht vaikea päästä. Ei vaadita korkeakoulu tutkintoa alle mutta monella sellainen on. Mieheni on lentäjä ja myös yliopiston käynyt ja kirjoitti ylppäreissä 6 L:ää. Moni ihmetteli miksei mielummin vaikka lääkäriksi mutta ei halua paikallaan olevaa työtä ja turhautuu helposti jossain toimistossa/samassa huoneessa.
Pääsykokeissa älykkyys testataan ja paljon matematiikkaa ja kielitaitoa vaaditaan.Turhautuu toimistossa samassa huoneessa (sellaistahan se lääkärin työ on...), mutta viihtyy paikallaan pienessä ohjaamossa. Okei.
"Liikkuvalla työllä" voi ymmärtää kahta eri asiaa. Voi olla vaikka hoitaja, joka kävelee saman osaston sisällä 10 000 askelta päivässä tai voi olla ihminen, joka paikallaan istuen vaihtaa maisemia. Minäkin pidän työstä, jossa saa liikkua, osan aikaa pään sisällä ja välillä vieraillen toisissa työkohteissa parinsadan kilometrin sisällä.
Itse lentäjän työ on berseellä istumista . Siinä mennään paikasta a paikkaan b. Kenties ollaan muutama tunti paikassa ja taas istumaan.
Joillain oli huono ryhti . Nyt kävelyä kirja pään päällä. Täytyy kantaa itsensä ryhdikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain oli huono ryhti . Nyt kävelyä kirja pään päällä. Täytyy kantaa itsensä ryhdikkäästi.
Juu Veera istui plösösti olkapäät lysyssä, oppikirjat olisi pitänyt kantaa pään päällä, eikä kainalossa!
Ai, minä luulin että ne täytetyt liivit painoi kasaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Veera istui plösösti olkapäät lysyssä, oppikirjat olisi pitänyt kantaa pään päällä, eikä kainalossa!
Sonjalla oli kunnon kannut, eikä lysyssä istunut...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla oli kunnon kannut, eikä lysyssä istunut...........
no ne semmottteet aidot on kunnolla kiinni, mietis itte jos sulla painot irtoliiveissä heh
Huonot tissiliivit, navassa täytteet killui.
Siis eikö teillä ole muuta tekemistä kun arvostella ihmisten ulkonäköä. Eikait meistä täydellinen ole kukaan. Ei tuollainen keskustelu ole kovin rakentavaa.
Ehkäpä tuotannossa oltiin haluttu, että bache korostaa joitain piirteitä, eikä aina niitä pakollisia...no mitä nyt tulee AINA mieleen...rehellisyyttä ja huumorintajua. Kuka nyt etsisi epärehellistä ja huumorintajutonta ihmistä, ei ole tullut vielä vastaan.