Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Mä veikkaan, että voittaja paljastui juuri mainoksesta missä mainostettiin viimeistä tilintekoa..
Toivottavasti valitsee Ninjan ja ihmettelen kyllä jos valitsee Lauran...mutta jos on pelimies niin sopisi paremmin Lauran kanssa. Miksi Laura sanotaan niin hyvän näköiseksi?? Ihan tavallinen ja kova ja vihainen ilme ei ainakaan auta asia! Epämiellyttävän oloinen nainen. Tuomaskin on niin tavallinen että todellisessa elämässä sillä ei olisi varaa valita naisten joukosta.
Quu kirjoitti:
Mä veikkaan, että voittaja paljastui juuri mainoksesta missä mainostettiin viimeistä tilintekoa..
Ei siitä paljastu yhtään mitään. Ei ne nyt niin typeriä tuotannossa ole.
Kyllä nämä naiset tekee itsensä naurunalaiseksi. Poikamies bylsii melkein jokaista ehdokasta. Kanat itkee ja tilittää. Jo on ohjelma.
en katso kerta riitti kirjoitti:
Kyllä nämä naiset tekee itsensä naurunalaiseksi. Poikamies bylsii melkein jokaista ehdokasta. Kanat itkee ja tilittää. Jo on ohjelma.
Huomaa, ettet oo paljoa katsonut, kun oletat noin.
Quu kirjoitti:
Ai ketä veikkaat mainoksen perusteella voittajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et onko jossain mediassa kerrottu Tuomaksen ja Ninjan erosta! Tuolla Facebookin baschelor sivuilla nimittäin joku näin väittää?
Ei missään ole edes sanottu, että Tuomas ja Ninja olis pari.
Mutta jos vetoa pitäis lyödä, niin sanoisin, että kumman tahansa Tuomas on valinnut, niin entistä on, jos mitään koskaan olikaan.
No ei niin ole sanottu, mut kyllähän kaikki niin antaa ymmärtää ja näkeehän tuon jo ohjelmaa katsoessa.
Mistä vetoa, että Tuomas ei edes uskalla valita Ninjaa. Se valitsee Lauran ja ihan vaan siksi, että kaikista puheista huolimatta se haluaa kuitenkin viettää hauskaa semipoikamieselämää ja se onnistuu näistä kahdesta vain Lauran kanssa.
Uskalla valita??
Hurja nainen jos aikuisen miehen noin täytyy pelätä.
Laura on kaunis ihminen, aito ja rehellinen. Ei esitä tyynenrauhallista, suolapatsasta kun tulee tunteet pintaan. On aidosti tunteva ihminen. Se on rehellistä ja aitoa. Ovien paukkuminen on pientä kun vertaa tunteensa sisälleen patoavaan ihmiseen. Niin se on sitten jatkossakin, harmit vaan piilotetaan kovan kuoren alle, niistä ei puhuta eikä kerrota, kunhan näyttää hyvältä.
Mitä luulette onko voittajapari vielä yhdessä? Mä luulen, et käy samalla tavalla kuin viime kaudella. Tilinteko jaksossa ollaan vielä yhdessä, mut seuraavana päivänä uutisoidaan parin erosta.
Vitsit, tiistainako voittaja selviää? Ninja vie voiton, mikäli Tuomas ajattelee aivoillaan. Laura taasen on varmasti valittu, mikäli niillä muilla miehisillä osilla on osuutta päätöksenteossa.
Vitsit, tiistainako voittaja selviää? Ninja vie voiton, mikäli Tuomas ajattelee aivoillaan. Laura taasen on varmasti valittu, mikäli niillä muilla miehisillä osilla on osuutta päätöksenteossa.
Ihmettelinkin tuossa, miksi tämä keskustelu tippui pois suosituimmista, mutta eihän tämä nyt voi suosittu keskustelu olla, kun asialliset kommentit poistuu muutamassa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
No Ninja voittaa, mut eivät ole enää yhdessä. Joten eipä tuolla ole mitään merkitystä
Meinaako Tuomas kosia, kun mainoksessa ottaa rasiasta sormuksen ja pyörittelee sitä käsissään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin tuossa, miksi tämä keskustelu tippui pois suosituimmista, mutta eihän tämä nyt voi suosittu keskustelu olla, kun asialliset kommentit poistuu muutamassa minuutissa.
Laura-fani varmaan poistattaa kaikki Ninjaa ja LK:ta kehuvat kommentit.
Näin on. Poistatti myös kolme kommenttiani, jossa yritin vastata hänen esittämiinsä kysymyksiin. Kannattaako kysyä, jos ei asiallinen vastaus miellytä? :D
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Tuomas kosia, kun mainoksessa ottaa rasiasta sormuksen ja pyörittelee sitä käsissään?
Samaa mietin itsekin! Toivottavasti on korvikset, kosinta tuossa vaiheessa olisi täysi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis sellainen mies, joka seuraisi instassa kaikkia turkulaisia alle 25-vuotiaita missi-wannabeita, niin en kyllä jaksais kauan katsella. Kuka nainen haluaisi sellainen puolison?
Sanopa muuta! Oon aivan varma, et tuolla miehellä on kohta joku uusi missi kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette onko voittajapari vielä yhdessä? Mä luulen, et käy samalla tavalla kuin viime kaudella. Tilinteko jaksossa ollaan vielä yhdessä, mut seuraavana päivänä uutisoidaan parin erosta.
Ei seuraavana päivänä, vaan 10 minuuttia siitä kun vika jakso tulee ulos tv:stä. :D Tosin jos pitää paikkaansa, että Ninja oli laittanut instaan samasta brunssista kuvan kuin Tuomas, niin sittenhän ne taitaa olla vielä yhdessä tai vasta muutama viikko sitten eronneet. Aika paljon on ehtinyt pienessä ajassa tapahtua, jos tilintekojaksossa ovat vielä yhdessä ja nyt eivät. Se jakso kun on kuvattu vapun aikoihin.
Mainoksessa kun Tuomas sanoo, että "sä oot mulle se oikee", niin sillä on se sama velmu ilme millä aina katsoo ja puhuu Ninjalle.
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt vasta uusinta jaksoa. Siis kenen mielestä hieronta käy romanttisista treffeistä? Se olis ollut romanttista vain, jos olisivat antaneet toisille vaikka niskahieronnan, mutta että kaks mammaa häärää siinä pyyhkeiden ja öljyjen kanssa niin enpä tiedä.
Samaa mietin! Katsojille tosi tylsää ja jotenkin vaivaannuttavaa tuijottaa niiden hierojaemäntien selkiä, samalla kun päähenkilöitä näkyy vähän varvasta ja takaraivoa, ja koittavat siinäkin mukamas vaihtaa muutamia väkinäisiä lauseita. Samaten ne Laura-Karoliinan vikat treffit, jonkun ulkopuolisen ukkelin avustamana uimista ja kiipeilyä. Mitä siinä nyt pystyy toisen kanssa edes juttelemaan. Itse Tuomaskin on alkanut niin ärsyttämään katkonaisine puheineen ja tyhjine lauseineen että ei helvetti.
Pisteenä i:n päälle näiden kahden täysin erilaisen typykän tuominen kesken kaiken ohjelmaan - mitä hiton järkeä tuoda heidät tuonne haukuttavaksi? Vieläkään en meinaa uskoa, että heidät tuotiin tosissaan mukaan mukamas kisaamaan Tuomaksesta. Eikä äijä pystynyt suunnilleen edes katsoa uusiin tyttöihin päin, tuijotteli vaivaantuneena muualle. Tuo veto oli jotain niin naurettavaa, että edelleen epätoivoisesti toivon, että he olisivatkin jotain Tuomaksen tuttuja, jotka lähetettiin stalkkaamaan tyttöjä. Vaikka tuskinpa.
Tämä kausi on ollut kyllä niin riman alitus kuin olla voi. Ja joo, ei tarvi katsoa jne... mutta saanhan edes tänne purkaa tätä ärsytystä!
Tää ei siis ollut mikään komplimentti Lauralle, vaan siksi, että Laura asuu Tampereella ja on kovin nuori ja bailuhaluinen. Jäi puoli ajatusta kirjoittamatta :D