Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Odotetaas kun ne vetäsee ensimmäiset kännit.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ne samaan paikkaan Etelä-Afrikassa kuin viime kaudellakin? Vähän tylsää.
Muistan lukeneeni jostain, että paikka on eri kuin viime kaudella.
Mä en kyllä näe bachelorissa ja Laura Karoliinassa yhtään mitään yhteistä. Sori nyt vaan.
Ei ollut Malminkartanon jätemäki. Siinä on kaide. Mielestäni tuossa ei ollut.
Harmi kun fiksut, oikeasti potentiaaliset naiset eivät koskaan osallistu näihin..
Hei, linkki seuraavaan jaksoon, anyone? Viimekin vuonna joku aina jakoi!
Tykkäsin eniten Laurasta, tosi kaunispiirteinen tyttö. Lisäksi se pudonnut Julia oli todella kaunis, ihmettelin kun jäi ruusutta. Bachelor taas on sata kertaa parempi kuin viime vuonna! Jopa puhuu normaalikieltä eikä sellaista pakotettua kirjakieltä kuten Rouvinen.
Luulen, että tästä tulee tosi hyvä kausi.
Ruutu.fi, sieltähän tuo näkyy.
Mä en voi katsoa. En kestä k a a m e i t a olkalaukkuja, farkkutakkeja, vatsamakkaroita, eikö sitä tukkaa olisi voinut leikata, siistiä ennen kameroita, mustaa, harmaata, epämääräisiä t-paitoja, kotikauhtanoita.
Eka jaksoa katsoin Tuomaksen esittelyn verran - häntä jaksaa katsoa. Toka jaksoa katsoin kolme minuuttia. Eikö se tuhannen olkalaukku voi olla sellainen armeijatyylinen, vihreä, jossa sivutaskut? Sen sijaan, että muovinen, kova, neliömallinen pussi, jossa nauha olan yli. Missä näitten eukkojen tyylitaju on? Vertaa huippislaisiin, jossa nuorempia tosi tyylikkäitä tyttöjä kaikki,niin nämä ovat kuin tuulipukukansaa.
Pitäisikö olla kaikkien missejä?
Laura on yrittänyt pyrkiä Miss Tampere kisastakin julkisuuteen. Nyt sit koittaa vähän eri reittiä näköjään..
Kaikki ne kaameat mekot oli samasta puljusta tuotantoyhtiön ostamina.
Olisivat antaneet naisten itse päätää. Näkyisi enemmän se oma maku ja persoonallisuuskin.
Toivoisin että tulisi sellainen tavistel Bachelor joskus.
En voi muuta sanoa kuin että en vaan tajua tällaista formaattia jossa 9(?) naista kilpailee yhdestä miehestä. Toki tiedän että se ok ohjelman formaatti, mutta itselleni niin vieras ajatus. Ok, olen jo nelikymppinen ja elänyt tuon 20-25v ikäni ajalla jolloin ei ollut vielä tosi-tv -tyrkkyjä...ehkä olen vaan kalkkis. Parasta viihdettä tämä kyllä on 😀
Rumat mekot ja kauheat kengät melkein kaikilla tytöillä/naisilla... ja oikeasti, miten järkyttävän huono ryhti oli monella?! Se yksi punapukuinen ( nimeä en muista ) kulki ihan kumarassa!
Vierailija kirjoitti:
V.tuttaa oletusarvo että 30v miehelle sopiva kumppani on alle 25v nainen...
Näin miehen näkökulmasta ihan hyvä vaan. Nykyisnaisten supernarsistisuuden vastapainoksi on hyvä että yritetään aivopestä mahdollisimman moni nainen uskomaan etteivät ole kovin haluttuja.
Ja Niinattaren pullero täti stailaa... ihan niinkuin Jutallakin aikanaan sinnä jossain laihdutusohjelmassa. Jotkut noista puvuista oli kauniita, mutta suurin osa halvan ja epäsopivan näköisiä "kiinakrääsärytkyjä"...
Ennen Juhaahan on ollu bachelorina Hannu Koistinen ja sit se tumma Antti...öh..
Siis nyt Tuomas, sitä ennen Juha, Hannu ja Antti..onko muita? Ei tietääkseni.341
Vierailija kirjoitti:
Miksei tän ohjelman nimi ole Unelmien poikamies? Eikös tämä ole suomalainen versio?
Ei voi näyttää samalla nimellä eri ohjelmia. Eli kun jenkkiversio oli "Unelmien poikamies" Suomessa niin suomiversion pitää olla joku muu. Sitä en kyllä ymmärrä, että miksei voi olla vaikka "Unelmien poikamies Suomi" tjsp vaan toi suomalaisten suuhun huonosti istuva "bachelor".
Aluksi ajattelin että Laura vaikuttaa kovalta, mutta toisen jakson jälkeen en enää ole samaa mieltä. Jotenkin kovan oloinen tyyppi, lämpö puuttuu kokonaan. En ihmettele että ei aikonut sairaanhoitajan töitä tehdä, vaikea nähdä että ois kutsumusammatti.
Ei jessus mitä kikattelua. Tuli sellanen "Tuomas ja pikkusiskot" fiilis....