Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut pullukat, jotka ette mahdu tuoliin istumaan?

Vierailija
08.03.2017 |

Aina jännittää kyläpaikassa että onkohan siellä sohvalla tilaa, kun en mahdu tavalliseen nojatuoliin istumaan ja keittiötuolit ei kestä mun painoa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka on aika lievästi sanottu, jos ei mahdu tuoliin istumaan.

Vierailija
2/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en haluaisi sua myöskään hajottamaan kallista s ohvaani. Kyllä tossa vaiheessa olisi asiallista laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ylipainoa löytyy jos et tuoliin mahdu? Mikä bmi? Ellet ole jättiläisnainen tai -mies.

Vierailija
4/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei kuitenkaan ilmeisesti ole laihduttamisen paikka?

Vierailija
5/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä olla jo aika iso, jos ei nojatuoliin mahdu. Ettet nyt vaan hae oikeutusta tai hyväksyntää painollesi tätä kautta? Toivon sinulle, että saat elämäntapasi ja painosi raiteilleen.

Vierailija
6/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset keittiötuolit, joissa on painoraja 110 kg, mutta tuon sitten etukäteen pöydän päätyyn tukevan puutuolin, kun tulee tanakampia vieraita, ja he kyllä itse valitsevat sen puutuolin.

Vierailija
7/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko iki-ihanan sarjan Larkinin perhe?

Siinä perhe oli lomailemassa Espanjassa  ja perheen äidin takamukseen juuttui korituoli, ilmeisesti ihan oikeasti.

Vierailija
8/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 130kg eikä ole tuollaista ongelmaa koskaan vastaan tullut.

Vierailija
9/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon painoinen henkilö hajotti sohvastani jouset. Kiusallista molemmille osapuolille. Ilmeisesti tekovika, mutta silti.

Vierailija
10/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon painoinen henkilö hajotti sohvastani jouset. Kiusallista molemmille osapuolille. Ilmeisesti tekovika, mutta silti.

Ja meillä keittiöntuolin.

Vierailija
11/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin meni keittiöstä tuoli rikki isokokoisen tuttavan alta ja noloahan se oli kaikille. Nyt mietin miten uskallan tätä kaveria enää kutsua kylään, jos hajottaa muutkin tuolit.

Vierailija
12/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 150 kg ja vielä ei ole mikään hajonnut. Joskus jotkut tuolit on niin kapeita ettei meinaa mahtua, mutta toistaiseksi on ongelmitta selvitty. Ja mulla on iso perse.

Vierailija
13/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tosi nolo kerran vieraisilla kaverin luona. En paina kuin noin 85 kg, en siis ole superlihava, mutta kun istuin niillä keittiön tuoliin, siitä tuolista napsahti poikki melko paksun näköinen puuosa edestä, ja koko tuoli levisi. Tarkemmassa tarkastelussa kävi ilmi että ko. tuoli oli taattua Sotka laatua eli ei se ollut kokopuuta vaan jonkinlaista lastulevyä ja puuviilu pinnassa. Mutta kyllä hävetti :D 

Vierailija
14/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin olen ylipainoinen! Mut ei se mua haittaa kunhan sohva on vapaa. Ap

Vierailija
15/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan sikana tääl tälle keskustelulle 😂😂😂😂

Vierailija
16/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta kyllä silloin on jo enemmän kuin vain pullukka, jos ei tuoliin mahdu.

Vierailija
17/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis mallia värikäs bloggaaja, ellei pahempikin.

Vierailija
18/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja 131 kiloa enkä ole kohdannut tuolia johon en olisi mahtunut istumaan tai joka olisi hajonnut allani. Joten saa kyllä olla aikamoisen lihava ihminen jos tuo on ongelma.

Vierailija
19/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran ihan sikana tääl tälle keskustelulle 😂😂😂😂

Onko kiva nauraa läskeille?

Vierailija
20/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 110-kiloinen ja olen pari kertaa rikkonut tuolin istumalla siihen ja ihan kaikkiin tuoleihin en oikein mahdu.

Noissa rikkomisissa oli kyse halvoista keittökalusteista, joissa oli jonkinlaista lastulevytyyppistä materiaalia puun näköisen pinnoitteen sisällä. Tämä pajastui kun istuessa paksun näköinen puuosa katkesi - ei se ollutkaan sisältä puuta vaan jotain rouhemaista materiaalia.

Useimpiin tuoleihin mahdun, mutta on tullut vastaan esim. puutarhakalusteita, rottinkituoleja yms. joihin en vaan mahdu. Samoin jossain sporttisissa autoissa olevat kuppimaiset istuimet on tukalia, kun perse ei mahdu sinne kuppiin vaan jää muun osan päälle osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi