Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän teinit aina naama väärinpäin? Ihan vain huomenta jos sanoo niin kiukkuisen ilmeen saa

Vierailija
08.03.2017 |

Eipä tuota teiniä enää näekkään muutakuin kiukkuisena.. parempi olla sanomatta mitään. Aina naama jo valmiiksi väärinpäin

Kesällä 16v täyttää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä huonoja päiviä teineillä, mutta enimmäkseen kuitenkin jos ei nyt hyvällä tuulella, niin ei ainakaan kauhean pahalla. 

Vierailija
2/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväntuulinen tyttö täällä. Mukavia ollaan juteltu nyt aamusta. Kertoo mielellään omia juttujaan mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sellanen. Sit eräänä aamuna äiti veti kaameet pultit ja huusi että miten voi olla nuori ihminen noi saatanan huonolla tuulella joka aamu vaikkei mitää oo tapahtunu ja painu helvettiin täältä mököttämästä. Sillon varmaan joku lamppu sytty koska nyt mä oon aamuihminen <3 enkä voi myöskään sietää ihmisiä jotka on aamulla vittuuntuntuneita KOSKA ON AAAAMUH niin lapsellista

Vierailija
4/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta kohta pääsee kokemaan tuonkin ilon. Pitää vaan koittaa purra hammasta ja muistaa millainen kuspa sitä itse teinarina oli. Itse olin aivan mahdoton, ja tein mitä itse tykkäsin.

Vierailija
5/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen pitää opetella jo ennen teini-ikää. Ei teini voi pilata muiden päivää aiheettomalla murjotuksella ja mielenosoituksilla, kuten ei sitä ennenkään tai sen jälkeen. Jos jokin asia painaa, siitä jutellaan ja katsotaan voiko asialle tehdä jotain, mutta oman yleisen vatutuksen kaataminen toisten niskaan ei onnistu teini-iässäkään. Kyse on käytöstavoista, minkä tahansa elämän hormonimyrskyn aikana.

Vierailija
6/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oil just tuollainen teini, en puhetta kärsinyt ;)  Meni kyllä aikanaan ohi.

Vierailija
7/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kun hormoonit on sekaisin tuossa iässä. Norsun-wee kuuluu teini-ikään. Kuskatkaa teini joka on umpi-iloinen lääkäriin äkkiä sillä kun saataa olla vikaa pahasti.