Mikä parfyymi sopisi parhaiten 14-vuotiaalle, joka haluaa alkaa käyttää hajuvettä esim juhlissa?
Tyttö on ihanan kaunis ja luonnollinen, ei juuri meikkaa, paitsi käyttää ripsaria ja huulikiiltoa. Hiukset pitkät ja keskivaaleat, vaaleilla raidoilla.
Tykkää kesällä hihattomista mekoista ja sandaaleista, talvella isoista villapuseroista, korkeavyötäröisistä housuista ja huopahatuista.
Sellainen ihana ja viaton luonnonlapsi.
Kommentit (30)
Sanoisin että joku bodymist. Ekana tuli mieleen victorias secret, mutta saataa olla aika tujuja luonnonlapselle. Esim body shopissa oli joskus vanilja, voisiko sellainen kiinnostaa?
Mulla oli ton ikäsenä DKNY Be delicious (n. 30e emotionissa tarjouksessa) juhliin ja kouluun VS bodymist.
N19
Villi ehdotus: semmonen mistä tyttö itse tykkää.
P.s. Pakko sano mutta tosta tekstistä tuli pedo vibat aika vahvana.
Joku raikas "vesituoksu".
Markettituoksut on usein raskaita ja pistäviä, joten merkituoksuista alkaisin etsimään jotain raikasta ja vaikka kukkaista.
Bodymistit on kyllä yksi hyvä vaihtoehto myös.
Itse tykkäsin (ja tykkään edelleen) Escadan kesäisistä tuoksuista, itse taisin myös alkaa käyttää Marc Jacobsin Daisy-tuoksuja tuon ikäisenä. "Julkkistuoksuista"ei ole kokemusta mutta niissä ilmeisesi erityisesti nuori yleisö kohteena, joten sieltä saattaisi löytyä jotakin :-).
Victorias secretin vartalotuoksut! Tuoksu ei ole varsinainen hajuvesi, vaan se on kevyt ja ei jää tuntikausiksi leijumaan. Ovat ihanan raikkaita, suosittelen nuorelle jotain hedelmäistä tai makeaa kuten mangoa, kookosta, vaniljaa tai persikkaa. Hinta myös kohdallaan <15e
Se minkä tyttö itse haluaa.
Bright crystal ainakin on suosittu teinien keskuudessa.
Yves Rocher: Un moment de bonheur
Body Shop: Polynesian Tiara
Salvador Dali: DaliA
Britney Spears: Fantasy
Jessica Simpson: Fancy tai I Fancy You
Versace: Bright Crystal
Burberry: Brit Sheer
Rihanna: Nude
Clean: Fresh Laundry
nämä ovat kauniita, kevyitä, kivoja ja edullisemmesta päästä hinnaltaankin
Vierailija kirjoitti:
Victoria's Secret
Tämä on tuotemerkki, jolla on valtava määrä erilaisia tuoksuja ja body misteja.
Niistä tuli ekana mieleen Secret Garden, joka on aika raikas. On siis body mist ja body lotion.
Juicy Couturen Viva La Juicy löytyy joka teinilikalta.
Jos juhlimaan meinaa, niin siitä touhusta alkaa viattomuus olla kaukana.
Eikä aikaakaan kun jännämiehen karvaiset pakarat menevät ylös, alas, ylös alas luonnonlapsesi uikuttaessa alla.
Vierailija kirjoitti:
Jos juhlimaan meinaa, niin siitä touhusta alkaa viattomuus olla kaukana.
Eikä aikaakaan kun jännämiehen karvaiset pakarat menevät ylös, alas, ylös alas luonnonlapsesi uikuttaessa alla.
Komppaan, tämä on tapahtunut minulle kymmeniä kertoja kun olen ollut juhlimassa esim. ristiäisiä, rippijuhlia ja sukulaisten yo-juhlia. Kevätjuhlaa toki unohtamatta.
No joku kunnon laadukas tuoksu, ei mitään haisevia imeliä litkuja. Ei se hintaero nyt niin iso ole, kun ei kaada kerralla pulloa päälleen. Oma ensituoksuni oli Diorilta, Miss Dior. Se tuoksui kielolta, josta kaikki eivät tietenkään pidä. Kyllä kaupassa myyjät neuvovat mielellään, ostaisin itse jonkin raikkaan tuoksun vaikkapa Burberryltä tai mitä nyt löytyisi jotain ihan uutta? Oscar de la Rentalla oli jtn uusia kukkaistuoksuja ja eikö nuorille sopivia raikkaita ole nämä Bossit, Ralph Laurenit ja Lacostet, joku suursuosikki Dolce & Gabbanan Light blue ehkä? Calvin Kleinilta jotain kevyintä, unisexiä?
Itselläni oli nuorena myös Chanelin Cocoa, josta pidin kovasti silloin. Nykyään pidän raikkaammista, kaipaan esim. Ferren hajuvettä, joka toi mieleen koivun tuoksun :)
Vierailija kirjoitti:
Juicy Couturen Viva La Juicy löytyy joka teinilikalta.
Eikä löydy, enkä ymmärrä muutenkaan perusteeksi suositella jotain mikä "löytyy jokaiselta" samanikäiseltä. Ihmettelen myös tuota merkkien listaamista. JOkaisella merkillä on hyvin erityylisiä tuoksuja. Miten voi suositella "jotain Bossilta" ? Eihän se merkki mitään sano, kuin korkeintaan hintaluokan.
Jeanne Arthesin Lovely Sweet Sixteen
Dolce & Gabbanan Light Blue
Christian Diorin Miss Dior Cherie
Geen Stefanin Harajuku Lovers Love
Victoria's Secretin Supermodel
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että joku bodymist. Ekana tuli mieleen victorias secret, mutta saataa olla aika tujuja luonnonlapselle. Esim body shopissa oli joskus vanilja, voisiko sellainen kiinnostaa?
Tyttö on käyttänyt just esim bodyshopin body mistejä ja toivoo nyt lahjaksi jotain oikeaa parfyymiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se minkä tyttö itse haluaa.
Bright crystal ainakin on suosittu teinien keskuudessa.
Tyttö ei itse osaa päättää vaan toivoo, et me ostetaan hänelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku raikas "vesituoksu".
Markettituoksut on usein raskaita ja pistäviä, joten merkituoksuista alkaisin etsimään jotain raikasta ja vaikka kukkaista.
Bodymistit on kyllä yksi hyvä vaihtoehto myös.
Ensin ehdotat vesituoksua ja sitten kukkaistuoksua. ne ovat kyllä kaksi aivan erilaista ryhmää. Vesituoksuissa on usein lootuskukkaa, eivätkä kaikki tykkää siitä.
Markettituoksut eivät ole mikään yksi yhtenäinen ryhmä.
Marketeissa myydään esim julkkistuoksuja, joissa on varsin suosittuja ja raikkaita, nuorille sopivia, esim Paris Hilton Can Can tai Heiress, Jessica Simpsonin tuoksut ovat myös aika suosittuja. Dalin tuoksuja saa myös marketeista ja niistä nuorelle sopii vaikka tuo DaliA.
Elizabeth Ardenin Green Tea-sarja sopii, jos tykkää vihreistä, sporttisen raikkaista tuoksuista.
DKNY:n Be Delicious Fresh Blossom, tosi raikas ja kevyt, voisin hyvin kuvitella tuon ikäiselle!
Victoria's Secret