Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä parfyymi sopisi parhaiten 14-vuotiaalle, joka haluaa alkaa käyttää hajuvettä esim juhlissa?

Vierailija
07.03.2017 |

Tyttö on ihanan kaunis ja luonnollinen, ei juuri meikkaa, paitsi käyttää ripsaria ja huulikiiltoa. Hiukset pitkät ja keskivaaleat, vaaleilla raidoilla.

Tykkää kesällä hihattomista mekoista ja sandaaleista, talvella isoista villapuseroista, korkeavyötäröisistä housuista ja huopahatuista.

Sellainen ihana ja viaton luonnonlapsi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku raikas "vesituoksu".

Markettituoksut on usein raskaita ja pistäviä, joten merkituoksuista alkaisin etsimään jotain raikasta ja vaikka kukkaista.

Bodymistit on kyllä yksi hyvä vaihtoehto myös.

Ensin ehdotat vesituoksua ja sitten kukkaistuoksua. ne ovat kyllä kaksi aivan erilaista ryhmää. Vesituoksuissa on usein lootuskukkaa, eivätkä kaikki tykkää siitä.

Markettituoksut eivät ole mikään yksi yhtenäinen ryhmä.

Marketeissa myydään esim julkkistuoksuja, joissa on varsin suosittuja ja raikkaita, nuorille sopivia, esim Paris Hilton Can Can tai Heiress, Jessica Simpsonin tuoksut ovat myös aika suosittuja. Dalin tuoksuja saa myös marketeista ja niistä nuorelle sopii vaikka tuo DaliA.

Elizabeth Ardenin Green Tea-sarja sopii, jos tykkää vihreistä, sporttisen raikkaista tuoksuista.

Elisabeth Ardenin Green - alkuperäinen on todella kiva ja kevyt tuoksu. Löytyy myös dödö ja vartalovoidetta. Lisäksi tässä sarjassa ollut myös muita kausituoksuja, jotka nekin todella miellyttäviä. Oma suosikkini ollut jo vuosia ja olen saanut myös kummityttöni käyttämään, kun vein lahjaksi 13 vuotiaana. Suosittelen koetuoksuttelua!

Vierailija
22/30 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin (ja tykkään edelleen) Escadan kesäisistä tuoksuista, itse taisin myös alkaa käyttää Marc Jacobsin Daisy-tuoksuja tuon ikäisenä. "Julkkistuoksuista"ei ole kokemusta mutta niissä ilmeisesi erityisesti nuori yleisö kohteena, joten sieltä saattaisi löytyä jotakin :-).

Tämä! Daisya ja Escadaa olen käyttänyt yli kolmekymppisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Biagiotti, se on kevut tuoksu, ei tosin ole parfyymi vaan EdT, itse ainakin kovasti tykkään tuosta

https://www.sokos.fi/fi/sokos/laura-biagiotti-edt-tuoksu-25-ml

Vierailija
24/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko yleensäkään tunkea hajustetta lapselle.

Vierailija
25/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilla paljon hyviä keveitä tuoksuja.

Itse olen aika herkkä tuoksujen suhteen, mutta YV:n tuoksut ovat aina sopineet.

Tämä tällä hetkellä itsellä käytössä: http://m.yves-rocher.fi/control/product/~product_id=55686

Myös nuo sitruspuunkukka ja kielon tuoksuiset ihania :)

Vierailija
26/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona

Vierailija
27/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paco Rabanne Olympea, tytär pitää tästä tuoksusta.

Vierailija
29/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Ardenin Green Tea -sarjalle! Siihenhän kuuluu suihkugeeli, dödö, vartalovoide, Eau de Toilette... tuoksu on niin kevyt, ettei tuoksu liikaa vaikka noita kaikkia käyttäisi yhtaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi