Lopetin Pepsimaxin juomisen 17 pvää sitten. Muutokset tähän mennessä
Pakko kertoa, jos joku muu colaholisti innostuisi 😀.
- turvotus on kadonnut
- iho todella hyvässä kunnossa, aiemmin finnejä , isoja sellaisia
- ei ilmavaivoja
- ei peräpukamia
- hengitys tuoksuu hyvälle
- hampaat tuntuvat puhtaille vielä työpäivän jälkeen
- alapääni tuoksuu paremmalta kuin ennen (aiemmin luulin, että kierukka on syynä muuttuneeseen tuoksuuni)
- nukun paremmin
- en ole enää yhtä nälkäinen kuin aiemmin
Ajatelkaa. Lopetin vain 17 pvää sitten lähes 20 vuotisen holistin elämän 😂. Mitä hyvää vielä onkaan tulossa?
Kommentit (32)
Voiko Pepsi Maxin kittaaminen aiheuttaa hajumuutoksia alapäässä? Yök.
Nyt alkoi kiinnostaa yhteys Pepsi Maxin ja peräpukamien välillä :D
17- olet nyt niin väärässä. Menkat alkoivat tänään ja yleensä naamani on tässä vaiheessa aivan räjähtänyt. ISO HYMIÖ 😜. Ap
22 - kyllä tässä selvä yhteys on. Cola on todella hapokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän huomattavan todennäköisenä, että sinulla on vain nyt menossa ovulaation aika. Kaikki oireet sopivat myös siihen. Kaikki on niin loistavaa, ei finnejä, ei vatsavaivoja, ei turvotusta, ei niin nälkäinen olo, alapää tuoksuu jotenkin erityisen raikkaalta, olo on puhdas ja hyvä ja houkutteleva ja mieliala korkealla.
Veikkaan, että tästä eteenpäin se on alamäkeä ja pian tuntuu myös vaikealta jaksaa ilman Pepsi Maxia. Ja suklaata jne.
Raukkamaisesti kirjoitettu. Yäk.
(en ole ap)
Raukkamaisesti? :D Se on silti hyvin todennäköistä. Kannattaa katsoa pitempään kuin puoli kiertoa, koska sillä on iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
17- olet nyt niin väärässä. Menkat alkoivat tänään ja yleensä naamani on tässä vaiheessa aivan räjähtänyt. ISO HYMIÖ 😜. Ap
Täh *?*
-17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän huomattavan todennäköisenä, että sinulla on vain nyt menossa ovulaation aika. Kaikki oireet sopivat myös siihen. Kaikki on niin loistavaa, ei finnejä, ei vatsavaivoja, ei turvotusta, ei niin nälkäinen olo, alapää tuoksuu jotenkin erityisen raikkaalta, olo on puhdas ja hyvä ja houkutteleva ja mieliala korkealla.
Veikkaan, että tästä eteenpäin se on alamäkeä ja pian tuntuu myös vaikealta jaksaa ilman Pepsi Maxia. Ja suklaata jne.
(en ole ap)
Raukkamaisesti? :D Se on silti hyvin todennäköistä. Kannattaa katsoa pitempään kuin puoli kiertoa, koska sillä on iso merkitys.
*hervoton naurukohtaus* :DD
Mä en usko tästä mitään. Mulla ei ole tullut mitään vaikka on tullut juotua lidlin zero cocista varmaan litra päivässä. Mun lapset juo kanssa kaikki ja mitään ei oo tapahtunut. Jos mä joisin sokerina sen niin ihan varmaan lihoisin ja vois tulla vaikka sokeritauti. Sokerina en ala juomaan ja nolla kaloria on nolla kaloria sama kun jois vettä.
Hei vau ja tsemppiä muutokseen! Itsekin entinen colaholisti, mutta laitoin kerrasta poikki vuosi sitten. Nykyään ei tee ees mieli! Itse huomasin että iho oli paremmassa kunnossa ja nukkuikin paremmin kun ei kitannut jatkuvasti sokeriövereitä :D En yhtään siis ihmettele että oloso on parempi, valkoinen sokeri on yksi pahimmista myrkyistä kropalle ja limuissahan sitä on oikeasti tosi paljon.
Stay strong!
Vierailija kirjoitti:
Hei vau ja tsemppiä muutokseen! Itsekin entinen colaholisti, mutta laitoin kerrasta poikki vuosi sitten. Nykyään ei tee ees mieli! Itse huomasin että iho oli paremmassa kunnossa ja nukkuikin paremmin kun ei kitannut jatkuvasti sokeriövereitä :D En yhtään siis ihmettele että oloso on parempi, valkoinen sokeri on yksi pahimmista myrkyistä kropalle ja limuissahan sitä on oikeasti tosi paljon.
Stay strong!
Pepsi max?
(en ole ap)