Kiltin miehen penis on osoitus universumin kieroutuneesta huumorintajusta :(
Miksi luonto muuten loisi jotain sellaista mille ei ole käyttöä
Kommentit (8)
Minun kiltin mieheni penikselle on käyttöä 4-10 kertaa viikossa 😊😙
Ap tarkoittaa oikeasti reppanamiehen penistä.Ei sitä ole tarkoitettu kuin omaehtoiseen vemputtamiseen. Niin kauan kun se ulisee näistä kilttimiesjutuista ja kerjää sääliä se ei tule naista saamaan koska minä langetin kirouksen.
Taitaa olla mun jo aika mennä nukkumaan. Luin, että kiltin miehen kiero penis!
Vierailija kirjoitti:
Halleluuja vanhalle kunnon yleistykselle, itselläni on kiltti mies eikä oo kyllä sen peniksessä mitään valittamista :)
Miehesi on luultavasti sellainen tauskikiltti.
Todella outo avaus. Onko aloittajan mielestä kiltti mies siis sellainen, joka
a) ei keksi penikselleen muuta käyttöä kuin seksi
b) ei saa seksiä
c) ei kuitenkaan käy maksullisissa, vaikka seksin puute on niin kaiken kattava että pitää netissä sen puutteesta ulista ja jopa viaton penisraukkakin demonisoida.
Miten ihmeessä yksikään näistä asioista liittyy kiltteyteen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halleluuja vanhalle kunnon yleistykselle, itselläni on kiltti mies eikä oo kyllä sen peniksessä mitään valittamista :)
Miehesi on luultavasti sellainen tauskikiltti.
Voi olla, mutta mikä on tauskikiltti? :D
Universiumilla ei ole huumorintajua, vaan olet yksi niistä yksilöistä jotka luonnonvalinta karsii pois. Se ei ole henkilökohtaista, lukeudun itsekin näihin.
Se ei ole henkilökohtaista. Ja voithan aina ajatella, että peniksesi on verrattavissa vaikkapa umpilisäkkeeseen, vaikka sille ei olekaan käyttöä niin eihän siitä haittaakaan sinulle ole.