Mikä hammasväliharha on paras?
Mulla on nyt jotain pikkuharjoja, joiden runko on jotain rautalangan tyyppistä ja tuntuu ikävältä kun osuu hampaaseen. Onko noissa kaikissa harjoissa se rautarunko?
Kommentit (15)
En sano että tämä on paras mutta aika hyvä harha on sellainen jossa tyypillä on tosi harvat hampaat mutta näkee ne tiheänä tasaisena hollywood-rivistönä.
Harhoja on monenlaisia, mut aika pienen piirin juttu varmaan juuri hammasväliharhat. Hammasväleistä tulee mieleen se White Lotusin naistähti, jolla on iso hammasväli siinä edessä keskellä ja hän näyttää silti hyvältä ja on hienoa, ettei sitä väliä ole korjattu. Mutta se ei ole harhaa vaan totta.
Itse tykkään Jordan Miracle siitä sellaisesta lankaimesta, jossa on varsi. Siinä ei ole harjaa vaan pelkkä lanka sellaisen varren päässä. Se on ainoa, jolla tykkään putsata hammasvälit.
Gum. Eri kokoisia apteekeissa. Marketeissa ei ainakaan täällä päin ole näkynyt.
Perinteinen tape hammaslanka. Noilla harjoilla ei saa puhdistettua kuin pienen osan hammasväleistä.
Joo, noissa edullisimmissa on se rautalanka joka pitää harjakset kasassa, en suosittele, niillä menee hampaat ja ikenet. Jotenkin kömpelösti tehtyjä siksi edullisia, heitä roskikseen ja osta parempia, sellaisia, jotka eivät vahingoita ikeniä. Järkyttäviä noi edulliset, mitähän niidenkin valmistukessa on järkeä käytetty, niin, ei lainkaan. Vaihda !
Minä tykkään normal kaupasta löytyvästä violetista harjasta. Ei todella ole metallia ja kestää paremmin putsausta kuin moni kalliimpi.
Semmoinen harha on aika yleinen, että omiin hammasväleihin ei jää mitään ruokailun jäljiltä. Sitten harhoissaan jätetään asia varmistamatta katsomalla peiliin ja jatketaan päivää hammasvälit täynnä siemeniä, mausteita ja salaatinriekaleita. Harha yleensä rikkoutuu viimeistään silloin, kun tullaan illalla pesemään hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen tape hammaslanka. Noilla harjoilla ei saa puhdistettua kuin pienen osan hammasväleistä.
Molempia tietty käytetään, haloo.
Hammasväliharha on se Avan mainoskatkoilla pyörivä mainos, jossa harvahampainen nainen esittelee eri suuntiin sojottavia legojaan ja tulee teksti, että välitauon paikka tms. Paha harha Jordanilta, että tuon mainoksen perusteella haluaisin koskeakaan heidän tuotteisiinsa.
Hammaslääkäri suositteli kovasti niitä harjoja, ja olen ostanut marketista Jordanin ja apteekista Gumin. Ei ne kuitenkaan riitä, koska eivät mahdu koskaan siihen tiukkaan hammasväliin, vain lähelle ientä. Takahampaiden kohdalla harjat ei mahdu ollenkaan. Käytän lisäksi hammaslankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia tietty käytetään, haloo.
Minkä ihmeen takia, kun pelkkä lanka riittää? Tikuilla ei pääse ikenen alle, joka on kaikkein tärkein puhdistettava kohta.
Osta niitä muovisia vihreäpäisiä kumiharjoja