Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten viha heistä kiinnostunutta miestä kohtaan?

Vierailija
07.03.2017 |

Selittäkää! Olin kiinnostunut yhdestä naisihmisestä (~ 25v molemmat ) ja sen jälkeen, kun olin kertonut kiinnostuksestani, niin naisen käytös oli tosi ilkeää ja suorastaan halveksuvaa minua kohtaan! Ja en todellakaan häirinnyt tai ahdistellut, vaan asiallisesti ja jopa hieman ujosti kerroin tunteistani. Sen jälkeen satunnaiset kohtaamiset ovat olleet jäätäviä.

En ymmärä tällaista. Miksi nainen ei voi vaan asiallisesti ja toista ihmistä kunnioittaen kertoa, että ei valitettavasti ole kiinnostunut ja asia olisi sitä myöten selvä. Ei kai toisesta kiinnostuminen sentään mikään rikos ole?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mikä tuossa ilkeässä ihmisessä sitten herätti mielenkiintosi? Ilmeisesti 100% ulkonäkö?

Veikkaampa että myös siinä naisen suhtautumisessa mieheen tai häneen kielteiseen ihastumiseen ylipäätään vaikutti 100 % myös miehen ulkonäkö.

Ja minä veikaan että 100% varmasti ei pelkkä ulkonäkö. Ap, miksi juuri tämä nainen?

Ihastuminen yleensä suuntautuu kohteen ulkonäköön ihan luonnostaankin. Mikäli tämän miehen ulkonäkö ei kolahtanut naiselle niin eikö silloin voida todeta että sillä oli 100% vaikutus pakeille ?

Vierailija
22/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko naiselta mitään vastakaikua ennenkuin kysyit? Oletko yrittänyt muita firmassa lähiaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joiltain ihmisiltä oikeasti puutua empatiakyky, eli eivät tajua, miltä toisesta tuntuu eikä osaa ajatella, että asia on voinut olla toiselle iso ja pitkään kerännyt rohkeutta kysyä jne?

Vierailija
24/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko naiselta mitään vastakaikua ennenkuin kysyit? Oletko yrittänyt muita firmassa lähiaikoina?

En ole yrittänyt muita!

Ehkä jotain katseita, hymyjä tms. mutta voi olla että kuvittelin vain.

Vierailija
25/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen piti sinua vain rumana. Pahoittelut. Älä ota tätä naista kuitenkaan liian henkilökohtaisesti.

Vierailija
26/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole maailmanloppu, että tämä nainen ei ole kiinnostonut. Mutta säikähdin sitä, miten ilkeästi hän suhtautui minuun. Ehkä en uskalla enää koskaan kertoa kenellekään kiinnostuksestani... :(

Vierailija
27/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli odottanut työpaikkanne jännämiehen iskuyritystä, joten pettyi, kun se olitkin sinä.

Vierailija
28/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää! Olin kiinnostunut yhdestä naisihmisestä (~ 25v molemmat ) ja sen jälkeen, kun olin kertonut kiinnostuksestani, niin naisen käytös oli tosi ilkeää ja suorastaan halveksuvaa minua kohtaan! Ja en todellakaan häirinnyt tai ahdistellut, vaan asiallisesti ja jopa hieman ujosti kerroin tunteistani. Sen jälkeen satunnaiset kohtaamiset ovat olleet jäätäviä.

En ymmärä tällaista. Miksi nainen ei voi vaan asiallisesti ja toista ihmistä kunnioittaen kertoa, että ei valitettavasti ole kiinnostunut ja asia olisi sitä myöten selvä. Ei kai toisesta kiinnostuminen sentään mikään rikos ole?

Millä tavalla tämä ilmenee?

Vierailija
29/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mikä tuossa ilkeässä ihmisessä sitten herätti mielenkiintosi? Ilmeisesti 100% ulkonäkö?

Veikkaampa että myös siinä naisen suhtautumisessa mieheen tai häneen kielteiseen ihastumiseen ylipäätään vaikutti 100 % myös miehen ulkonäkö.

Ja minä veikaan että 100% varmasti ei pelkkä ulkonäkö. Ap, miksi juuri tämä nainen?

Ihastuminen yleensä suuntautuu kohteen ulkonäköön ihan luonnostaankin. Mikäli tämän miehen ulkonäkö ei kolahtanut naiselle niin eikö silloin voida todeta että sillä oli 100% vaikutus pakeille ?

Minä en ole koskaan naisena antanut pakkeja pelkän ulkonäön takia. Niin rumaa miestä ei olekaan etteikö olisi kyse kokonaisuudesta. Ja eniten kokonaisuuteen vaikuttaa onko mies siisti. Tarkoittaa että puhtaat ja asialliset ja toisiinsa sopivat vaatteet. Ja toisiinsa sopivat sillä lailla ettei pieruverkkarien kaverina ole kahta numeroa liian pientä kauluspaitaa, vaikka kauluspaita olisi kuinka siisti. Nämä on asioita joihin itse voi vaikuttaa tosi paljon, samoin siihen onko hiukset puhtaat ja suurin piirtein siisti kampaus. Kerran olen pakit antanut miehelle joka oli mulle liian hyvännäköinen ja vilkas.

Vierailija
30/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan naisena antanut pakkeja pelkän ulkonäön takia. Niin rumaa miestä ei olekaan etteikö olisi kyse kokonaisuudesta. Ja eniten kokonaisuuteen vaikuttaa onko mies siisti. Tarkoittaa että puhtaat ja asialliset ja toisiinsa sopivat vaatteet. Ja toisiinsa sopivat sillä lailla ettei pieruverkkarien kaverina ole kahta numeroa liian pientä kauluspaitaa, vaikka kauluspaita olisi kuinka siisti. Nämä on asioita joihin itse voi vaikuttaa tosi paljon, samoin siihen onko hiukset puhtaat ja suurin piirtein siisti kampaus. Kerran olen pakit antanut miehelle joka oli mulle liian hyvännäköinen ja vilkas.

Ei kai tässä ongelma ollutkaan pakkien saaminen tai pakkien syy, vaan se, miten tämä on miehelle ilmaistu.

Vierailija
31/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde teillä oli aiemmin? Olitteko ystäviä? Oliko suhteenne puhtaasti platoninen? Oletko aiemmin yrittänyt lähestyä naista? Onko mahdollista että sinulta on jäänyt ymmärtämättä naisen aiemmin antamat ystävälliset vihjeet siitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta? Kerro nyt taustoista vähän enemmän.

Sama työpaikka, ei oltu kovin paljoa tekemisissä. Olisin ollut kiinnostunut tutustumaan paremmin ja kerroin ujosti tästä. En siis ehdotellut mitään sopimatonta. Ja tähän reaktio oli tuo, mitä jo kerroin.

Rikoit työpaikan tärkeintä sääntöä eli kuormasta ei  syödä. Ei ole sosiaalista silmää sulla, jos alat samassa työpaikassa olevaa vikittelemään.

Vierailija
32/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde teillä oli aiemmin? Olitteko ystäviä? Oliko suhteenne puhtaasti platoninen? Oletko aiemmin yrittänyt lähestyä naista? Onko mahdollista että sinulta on jäänyt ymmärtämättä naisen aiemmin antamat ystävälliset vihjeet siitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta? Kerro nyt taustoista vähän enemmän.

Sama työpaikka, ei oltu kovin paljoa tekemisissä. Olisin ollut kiinnostunut tutustumaan paremmin ja kerroin ujosti tästä. En siis ehdotellut mitään sopimatonta. Ja tähän reaktio oli tuo, mitä jo kerroin.

Onko nainen varattu?

Vierailija
33/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä ap:n sanavalinta "vihoineen" pistää miettimään että sinistä pilleriä on käyty imeskelemässä. Joko juttu on keksitty kokonaan tai sitten ap:n misogynistinen maine on kiirinyt häke edellään. Nuo vihaamiset ei ole aikuisten ihmisten juttuja.

Vierailija
34/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies haki minua viimeiselle valssille ravintolassa, jossa olin ystävieni kanssa.  Hän oletti että lähden hänen mukaansa.  Kun sanoin että en lähde niin kas, hän jätti minut keskelle tanssilattiaa yksinäni, josta sitten hiippailin pöytääni.  Kyseessä oli siis tanssiravintola. Että oliko jännämies?

Vierailija
35/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä ap:n sanavalinta "vihoineen" pistää miettimään että sinistä pilleriä on käyty imeskelemässä. Joko juttu on keksitty kokonaan tai sitten ap:n misogynistinen maine on kiirinyt häke edellään. Nuo vihaamiset ei ole aikuisten ihmisten juttuja.

Kyllä näitä vihastumisiakin tapahtuu, usko pois! Itse ihastuin aikoinaan työpaikalla, tunne oli momemminpuolinen, mutta sitten kääntyi toisen vihaan minua kohtaan, siis aidosti vihaan! Sain todella halveksivaa ja vihaista käytöstä osakseni, mitään en ollut tehnyt, kuin ihastunut, jonka toinen osapuoli huomasi. Nyt osaan jo nauraa asialle, miten vastuuton ja epäkypsä tuo toinen osapuoli oli, mutta silloin aikoinaan se kyllä loukkasi syvältä. Opin, että osa ihmisistä ovat pahoja.

Vierailija
36/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan yhden yksittäisen naisen käytös?

Ikävää, että hän kohteli sinua noin.

Vierailija
37/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ihastumiset on vaikeita. Joutuu kuitenkin olemaan tekemisissä koko ajan, vaikkei tahtois. Minusta kuulostaa siltä, että nainen on tahallaan tyly, jotta et olisi enää niin ihastunut.

Vierailija
38/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on varattu ja luuli että ap tietää sen? Jotenkin hermostui, jos miehensä on mustasukkaista sorttia tms. Noh, epäkypsää käytöstä joka tapauksessa.

Ei kannata liikaa pohtia, on niitä parempiakin naisia.

Vierailija
39/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies ei ole silmääsi kiinnostava alkaisit silti tapailemaan ja harrastamaan seksiä hänen kanssaan? Vähän epäilen. Lisäksi miten edes voit väittää noin jos mielestäsi eniten kokonaisuuteen vaikuttaa pukeutuminen? Eikä pukeutuminen ole osa ulkonäköä?

40/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan oli luullut, että haluat olla hänen ystävänsä, mutta sitten kun paljastit olevasi joku idiootti kuolaava pervo niin sen jälkeen kohtelu on sen mukaista.

Muistan itsekin  nuoruudesta miten pari työkaveria alkoi vaan oksettaa niin paljon, etten pystynyt enää olemaan samassa huoneessa edes. Ja kyseessä oli kuitenkin ihan kivoina aiemmin pitämäni tyypit. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän