Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten viha heistä kiinnostunutta miestä kohtaan?

Vierailija
07.03.2017 |

Selittäkää! Olin kiinnostunut yhdestä naisihmisestä (~ 25v molemmat ) ja sen jälkeen, kun olin kertonut kiinnostuksestani, niin naisen käytös oli tosi ilkeää ja suorastaan halveksuvaa minua kohtaan! Ja en todellakaan häirinnyt tai ahdistellut, vaan asiallisesti ja jopa hieman ujosti kerroin tunteistani. Sen jälkeen satunnaiset kohtaamiset ovat olleet jäätäviä.

En ymmärä tällaista. Miksi nainen ei voi vaan asiallisesti ja toista ihmistä kunnioittaen kertoa, että ei valitettavasti ole kiinnostunut ja asia olisi sitä myöten selvä. Ei kai toisesta kiinnostuminen sentään mikään rikos ole?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksi nainen kohteli sinua ilkeästi ja sinä kysyt, että mistä johtuu NAISTEN viha heistä kiinnostunutta miestä kohtaan?

Sorry, mutta kysymykseesi on mahdotonta vastata. Ei ole olemassa mitään yleistä naisten vihaa ja yhden yksittäisen naisihmisen mielenliikahduksia tuskin kukaan täällä pystyy sen paremmin tuntemaan kuin sinäkään.

Hmm, olisiko aloitusviesti jopa... orastavaa naisvihaa? /sarcasm

Vierailija
42/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde teillä oli aiemmin? Olitteko ystäviä? Oliko suhteenne puhtaasti platoninen? Oletko aiemmin yrittänyt lähestyä naista? Onko mahdollista että sinulta on jäänyt ymmärtämättä naisen aiemmin antamat ystävälliset vihjeet siitä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta? Kerro nyt taustoista vähän enemmän.

Sama työpaikka, ei oltu kovin paljoa tekemisissä. Olisin ollut kiinnostunut tutustumaan paremmin ja kerroin ujosti tästä. En siis ehdotellut mitään sopimatonta. Ja tähän reaktio oli tuo, mitä jo kerroin.

Rikoit työpaikan tärkeintä sääntöä eli kuormasta ei  syödä. Ei ole sosiaalista silmää sulla, jos alat samassa työpaikassa olevaa vikittelemään.

Mikä sääntö se tällainen on? Ainakin minun työpaikalla on useita pariskuntia, joista useimmat ovat löytäneet toisensa nimenomaan töistä. Pomokin vaihtoi vaimonsa nuorempaan alaiseensa. Laajasti ottaen työkuvioista ovat kaikki minunkin seurustelukumppanit olleet ja sitä ennen oman alani opiskelukavereita. Enhän minä muiden kanssa päädy edes mihinkään tekemisiin, kun en vähäisenä vapaa-aikanani jaksa kotoa poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joiltain ihmisiltä oikeasti puutua empatiakyky, eli eivät tajua, miltä toisesta tuntuu eikä osaa ajatella, että asia on voinut olla toiselle iso ja pitkään kerännyt rohkeutta kysyä jne?

Toki voi. Näitä tyyppejä kutsutaan yleensä psykopaateiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi