Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison oudoimmat vaatimukset

Vierailija
07.03.2017 |

Mikä teillä oli/on omituisinta, mihin olet puolison vaatimuksesta/toivomuksesta myöntynyt? Mä en saa leikata otsatukkaa koska kuulemma näyttäisin ihan Hitleriltä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni suorastaan suuttui, kun sanoin että haluaisin virkata tai neuloa jotain. Että “et kyllä varmaan ala tehdä mitään käsitöitä!“ Ihmettelin tuota reaktiota enkä saanut edes mitään selitystä miksen saisi tehdä. :D

En tainnut sitten suhteen aikana alkaa käsitöihin, mutta jälkeenpäin neuloin pipon ja hän kehui sitä.

Vierailija
22/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä ei tykännyt kun harrastin juoksemista, naama nyrpeänä kommentoi aina että ei hän vaan jaksa juosta. Kerran kehitti kauhean draaman kun kehtasin osallistua juoksukilpailuun viikonloppuna, olisi pitänyt sekin aikaa viettää kököttämällä hänen asunnossaan. Halusi nähdä joka päivä ja minun piti mennä aina hänen luokseen, ei koskaan toisin päin. Lapseton mies ja mulla 2 lasta.

En olisi saanut myöskään meikata edes kevyesti enkä laihduttaa ja olisi pitänyt pukeutua tuulipukuun tms. arkisiin vaatteisiin koko ajan. Puhui ensimmäisillä treffeillä naimisiinmenosta.

Jostain syystä seurusteltiin vain huimat 2kk :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin enkä olisi saanut käyttää pyöräilykypärää, koska se näyttää kuulemma niin tyhmältä. Itse taas ajattelen, että kun ajaa viikoittain vauhdikkaasti ja myös kuntoilumielessä useamman kymmenen kilometriä pyörällä niin onnettomuusriskikin saattaa kasvaa. En haluaisi jättää lapsiani orvoiksi ulkonäkösyiden takia :-)

Vierailija
24/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei halua, että käyn autotallissa. Ei ole ehdottomasti kieltänyt, mutta alkaa kuulustelu jos käyn siellä: miksi hiippailen siellä? Mitä olen hakemassa? Miksen pyytänyt häntä tuomaan tarvitsemaani? Enhän koskenut hänen (sekaisiin) tavaroihinsa? Jne. En tiedä, mikä siinä niin ahdistaa, mutta käyn autotallissa silloin harvoin kun haluan. Omistan siitäkin puolet.

Siellä on jotain, mitä ei halua sinun näkevän.

Olen tästä 100% varma.

Älä heti heittäydy hysteeriseksi. Minä olen aina ollut todella tarkka jostain kuvitteellisesta omasta tilasta. Nyt kun asun miehen kanssa en pidä siitä kun hän menee "minun puolelle" makuuhuonetta. Ei siellä mitään ole, tarvitsen vain jostain syystä jotain omaa missä pitää omia rojuja miten haluan. Miehellä on työpöytä mihin minä taas en saa koskea.

Vierailija
25/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona rennosti oltaessa (kaksin tai kavereita) ei missään nimessä saa pieraista, röyhtäistä, käydä pskalla jne. Pitää mennä ulos päästeleen kaasut kuulemma kun on törkeää omaa puolisoa kohtaan omassa kodissa olla rennosti :D

Ulos ei saanut mennä collegehousuissa. Käytiin vaeltamassa niin hänen mukaan olisi pitänyt pukea farkut koska rennoissa housuissa ollaan maksimissaan kotona.

En saanut olla kipeänä koska pilaisin hänen päivänsä ja ei voi yhdessä lähteä mihinkään.

Oli aika mielenkiintoinen persoona ettei tossa edes kaikki ja osa suhteesta meni lähinnä ihmiskokeena että mitä toinen keksii :D

Vierailija
26/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en exän mielestä saanut tehdä käsitöitä. Lisäksi kiellettyä oli purkan syönti, uutisten ja sään sekä tiettyjen muiden ohjelmien katsominen, hänen suihkutuotteidensa lainaaminen, silmälasien pitäminen liian alhaalla nenän päällä, puhelimeen vastaaminen hänen läsnäollessaan, Pirkka-tuotteiden ostaminen, nämä nyt tuli ensin mieleen.

Vierailija
27/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä oli/on omituisinta, mihin olet puolison vaatimuksesta/toivomuksesta myöntynyt? Mä en saa leikata otsatukkaa koska kuulemma näyttäisin ihan Hitleriltä.

En saa nauraa muiden miesten vitseille,muuten oma tulee mustasukkaiseksi.

Vierailija
28/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla oli parisuhde, jossa asiat olivat menneet jo pitkään huonosti. Siis oikeasti niin pahasti, että olin ahdistunut. No muija sitten antoi mulle vaihtoehtoja, toinen kissa, omakotitalo, tai lapsi.

Vastaukseni oli, ERO

Vierailija
29/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona rennosti oltaessa (kaksin tai kavereita) ei missään nimessä saa pieraista, röyhtäistä, käydä pskalla jne. Pitää mennä ulos päästeleen kaasut kuulemma kun on törkeää omaa puolisoa kohtaan omassa kodissa olla rennosti :D

Ulos ei saanut mennä collegehousuissa. Käytiin vaeltamassa niin hänen mukaan olisi pitänyt pukea farkut koska rennoissa housuissa ollaan maksimissaan kotona.

En saanut olla kipeänä koska pilaisin hänen päivänsä ja ei voi yhdessä lähteä mihinkään.

Oli aika mielenkiintoinen persoona ettei tossa edes kaikki ja osa suhteesta meni lähinnä ihmiskokeena että mitä toinen keksii :D

Kävitkö ulkona paskalla?

Vierailija
30/30 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö ulkona paskalla?

Joo kesken illan sanoin että käyn vähän ottamassa happea ulkona ja hän koitti liimattuna tulla mukaan kysyen miksi olen menossa yksin niin sain onneksi puhuttua ettei tullut mukaan :D

Joo ei en koskaan noudattanut näitä sääntöjä. Kuten sanoin niin oli lopussa lähinnä ihmiskoetta kuinka hullu toinen voi olla ja ne ilmeet kun sattui vaikka röyhtäisemään... Sai kyllä traumoja yhdestä kaveristani joka on välillä oikea röyhtäilykone ja kiroileekin suht paljon :D

Monesti kyllä nauroin ajatukselle että kesken leffan kun on syöty sipsejä jne kun mahassa voi kiertää niin laittaisi leffan pauselle ja menin ulos pieraisemaan! Ensinnäkin mitä kerrot syyksi että menet ulos ja kyllä jos leffa on pausella eikä muita ääniä niin isompi paukku voisi jopa kuulua sisälle :D Sieltä sitten kipitetään vienona neitona takas kainaloon pokkaa pitäen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi