Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutan, mutta tuloksia ei vaan näy! Missä vika?! :(

Vierailija
07.03.2017 |

Olen normaalin bmi:n ylärajoilla (bmi 24) oleva pesco-ovo-vegetaristi, joka yrittää laihduttaa. Kuukausi ruokavalion totaalimuutosta nyt takana.

Liikuntamäärät on pysyneet melko lailla ennallaan (ulkoilen ja kotijumppaan päivittäin, ehkä lihaskunto-osuus on jopa lisääntynyt, nostelen enemmän puntteja ja teen esim. vatsiksia), mutta ruokalistasta on karsittu KAIKKI ns. lihottava ja epäterveellinen, kaikki sokeri- ja makeutusaineelliset juomat, rasvaiset herkut, kaikki leivokset, karkit ja leipä jne.

Silti tuloksia ei tule! Missä vika? Alan jo pikkuhiljaa olemaan tosi epätoivoinen. :(

Päivittäin juon reilusti vettä ja kaksi kauramaidolla viilennettyä suodatinkahvikupillista.

Käytössäni on jo ollut:
- kaalikeittodieetti (syö niin paljon chilistä kaali-tomaattikeittoa kuin jaksat mutta ei muuta), viikon tulos -1 kg. Mitä ihmettä?! Netin mukaanhan tuolla pitäisi lähteä 5 kg mutta mulla ei tunnu lähtevän edes nesteet kiertoon!

- terveellinen kasvisruokakuuri (ruokavalio koostuu siis vain hedelmistä, kasviksista, eri tavalla maustetuista wokvihanneksista, kasviskeitoista, pähkinöistä (4kpl) ja manteleista (4kpl), kauramaidosta).
Lisäksi tietysti vitamiinit, omega dha-epa, kalsium, magnesium sekä maitohappobakteerit.

Tätä alimmaista on takana nyt kolmisen viikkoa, olo ei ole missään mielessä keventynyt, päinvastoin: mulla on jatkuvasti todella turvonnut olo ja silmien alla on joka aamu ihan jäätävät silmäpussit. Muuten olo ihan energinen ja jaksava, en tunne olevani nääntynyt tai väsynyt, mutta paino se on vaan jämähtänyt tiukasti paikoilleen!

Miksi ihmeessä? Pitäisihän tuolla ruokavaliolla onnistua?
Antakaa vinkkejä!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin hankalaa painon pudotus.? Mulla tippunut 14kg 1,5 kuukaudessa kun jätin herkut pois ja syön vähemmän 😮

Vierailija
62/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin hankalaa painon pudotus.? Mulla tippunut 14kg 1,5 kuukaudessa kun jätin herkut pois ja syön vähemmän 😮

Jestas, sää oot sitten mässännyt kuin sika aiemmin ja ollut huomattavan lihava, jos noin suuren pudotuksen olet saanut noin lyhyessä ajassa. Normaalipainon sisällä laihduttaminen vaatii vähän enemmän.

Toivottavasti oot samalla reenannut kuitenkin, noin nopea pudotus tekee siitä vatsanahasta roikkuvan.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa täytyy ehdottomasti lisätä, lihaskuntoa täytyy kehittää, lisätä ruokavalioon proteiineja ja vähentää tuota kasvishiilarin (hiilarin ylipäätään) määrää.

Älä nyt niitä kasviksia vähennä! Niissä on paljon vitamiineja ja kaikkea. Mutta hedelmät veks, ne on niin pitkälle jalostettuja että ovat köyhää ravintoa, lähes pelkkää sokeria.

Vierailija
64/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunannan pitää olla kuntoURHEILUA

Vierailija
65/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja laihduttaminen sopii huonosti yhteen.

Vierailija
66/67 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, sää oot sitten mässännyt kuin sika aiemmin ja ollut huomattavan lihava, jos noin suuren pudotuksen olet saanut noin lyhyessä ajassa. Normaalipainon sisällä laihduttaminen vaatii vähän enemmän.

Toivottavasti oot samalla reenannut kuitenkin, noin nopea pudotus tekee siitä vatsanahasta roikkuvan.

-ohis

Juu söin todellakin kuin sika. Ja painoa reilusti; 170cm ja 83kg 😐

Vierailija
67/67 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Juu söin todellakin kuin sika. Ja painoa reilusti; 170cm ja 83kg 😐

Mä oon syönyt kurinalaisesti kaiken punniten ja liikkunut kuin hullu ja tulos 2kk -3kg. Normaalipainon sisällä ja jo valmiiksi terveellisesti syövänö laihdutus EI ole helppoa.