Puoliso "unohtaa" minut aina kun lähtee työmatkalle
Tänäänkin olen soittanut useamman kerran, aina on kiire lopettaa puhelu ja ei enää koskaan lähettele mitään kivoja viestejä. Myös hyvän yön toivotukset ovat alkaneet unohtua.. nyt tein päätöksen, että en enää itsekään laita niitä.
Tällaistako se on muillakin pitkässä suhteessa?
Minua asia surettaa, mutta alan luovuttaa, sillä en voi yksin kannatella kaikkea. Mielestäni olen hyvä ja hauska kumppani. Huolehdin itsestäni ja olen sopivan kiltti, mutta myös tulinen kun tilanne vaatii.
Minulla on olo (ollut jo pitkään), että miehellä on joku muu tai etsii jotain muuta, mutta kun kysyn kieltää kaiken.
Kommentit (66)
Mies työmatkalla on kova nu$$imaan
Vierailija kirjoitti:
.Tänäänkin olen soittanut useamman kerran, aina on kiire lopettaa puhelu
Ei hyvä ihme, toi lähentelee jo häirintää.
Ja varsinkin työmatkoilla uus ympäristö vaatii oman keskittymisestä. Ja siihen vielä 50v niin on aikas väsynyt mies.
Multa tulis jo kiukkunen vastaus kolmanteen soittoon. Väsyneenä ei jaksa tollasta.
Jep, kun ottaa pettäjän, saa pettäjän. Meno ei muuksi muutu, ap sen tietää itsekin pettäjänä. Toivottavasti ero tuli jo.
Ihkuja kirjoitti:
Minä olen tottunut siihen, että silloin kun toinen on muualla niin muutama kerta soitetaan ja viestitellään päivän aikana - minä en saa juurikaan edes liikkua omalta paikkakunnalta ja heti jos töiden takia menen vitsailee olenko oikeasti töihin menossa.
Läheisriippuvainen en ole, minusta pääsee halutessa nopeasti eroon.
Olen vain huomannut ettei enää oikein ole suhteita joissa pariskunnat pysyvät uskollisina toisilleen vaan toista vedetään kuin pässiä narussa. Olen ulkoisesti näyttävä ja luonteeltani iloinen ja sosiaalinen, joten miehet kiinnostuvat minusta helposti. En ole silti ikinä ajatellutkaan, että alkaisin epärehellisesti suhteessani vaan elän yhden suhteen kerrallaan ja tämä oli myös miehelleni törkeää.
Ja taustaa sen verran, että 7vuotta sitten kun tapasimme, niin olimme kumpikin varattuja. Minä kuulin kun mieheni jutteli vaimolleen, vaikka istuin hänen sylissä ja lähetti aina hyvän yön viestin, vaikka minä n
No niin makaa kuin petaa. Jos mies pystyy pokkana valehtelemaan ja itsekin sen kokemuksesta tiedät, niin ihan on oma päätöksesi pysyä suhteessa jossa joutuu jatkuvasti olemaan varpaillaan toisen suhteen. Ymmärrät varmaan että sinä et ole yhtään sen arvokkaampi ihmisenä miehellesi kuin hänen exänsäkään oli heidän suhteessaan.
Meillä mies matkustaa työn puolesta enemmän. Nuorempana matkapäiviä tuli enemmän kuin tarpeeksi ja kohteet oli melko eksoottisia. Kännyköissä viestintä toimi tekstiviesteillä. Silloin sattui kerran tilanne, jossa puoliso oli maassa, jossa riehui niin isot metsäpalot, että niistä uutisoitiin myös täällä toisella puolen palloa. En saanut puolisoa kiinni moneen päivään. Sen reissun jälkeen sovimme, että yksi tekstiviesti pitää pystyä lähettämään joka päivä. Eikä siihen kaivata mitään vuorokausiraporttia tai rakkauden vakuutteluja, pelkkä ok riittää. Siitä säännöstä pidämme molemmat edelleen. Naimisissa ollaan oltu 27 vuotta ja reissuja on ollut saman aikaa vaihtelevalla tahdilla.
Nyt viimeisen reissun aikana minä viestin hänelle poikkeuksellisen pitkillä raporteilla. Syynä oli hänen äitinsä sairaalaan joutuminen reissun ensimmäisenä päivänä. Pidin täällä kotona päivittäin yhteyttä anoppiin ja välitin Whatsappilla rauhoittavat tiedot maailmalle. Muuten mennään sillä sopimuksella, että työtä tekevää ei häiritä, eli hän on se, joka kertoo koska on aika soitella / viestitellä.
Viestin laittaminen ottaa ottaa noin 2,5 sekunttia aikaa niin....