Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loput ¤Marrasmasut¤ piinaviikolle!

20.03.2006 |

Päiviä!

Ja Silvainille hirmusen suuret onnittelut! =D

Eipä meitä taida tosiaan enää montaa olla, mutta pidetään nimenhuuto kuitenkin! Milloinka kukakin aikoo testata?

Vauvaksin kanssa melko samoissa mennään sen perusteella, että mullakin on torstaina kulunut 14 päivää oviksesta. Tätiä oottelen kuitenkin vasta perjantaina ja yritän lykätä testailuja mahdollisimman pitkälle.

Oikein hyvää vaikkakin sietämättömän hitaasti kuluvaa piinaviikkoa kaikille!

piipaa 27/31

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljonkka : Voin kuvitella tunteesi sillä itse olen aiemmin yritellyt kakkosta ja kolmosta, kumpaakin puolitoista vuotta. Usein teki mieli lyödä hanskat tiskiin, mutta periksi ei voinut antaa kun vauvan kaipuu oli niin iso. Sitä vaan jatkoi turtana kierrosta toiseen. Voimia sinulle ja usko pois, vaikka nyt niin kliseeltä kuulostaakin, että kyllä se vauva vielä ilmoittaa tulostaan. Paljon halauksia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!!!

Kaikille muillekin tädin tylyn vierailun kohteeksi joutuneille jaksuja!!!

Olette ajatuksissani!

Tipinen: Sulle hurjasti plussatuulia!!! bd bd bd bd

Vierailija
42/46 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuulla että monelle on tullut taas eteen pettymys :(. Voimia. Itse siis testasin negan tiistaina kp 27/28-30. Huomenna olis kp 30, mutta on niitäkin ihmeitä nähty, että kierto venyy 45 pituiseksi. Kukas sitä kyseli samasta ongelmasta? Mulla on ollut joskus kuukausia peräkkäin niin että uskon bongaavani oviksen, mutta menkkojen aikaan olen bongaavinani vain uuden oviksen ja vasta siitä kahden viikon päästä täti tulee. En tiedä onko mahdollista olla kaksi ovista mutta vain yhdet kuukautiset..? Jos voi niin sehän olisi vain kätevää :).

Meillä ei yritystä ole takana kovin montaa kiertoa, mutta edelliset raskaudet on alkaneet vasta vajaan vuoden yrityksen jälkeen joten kovin helposti sikiävää sorttia ei taideta olla...

Liolah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin vielä tänne. Eli nyt on menossa kp 32/28-30. Ensimmäisen testin tein kp 24 päivänä joka näytti negaa (tuolloin olisi ollut 7 päivä hedelmöittymisestä). Mutta nyt toivotaan sormet ristissä, että olisin vain testannut liian aikaisin. Sunnuntaina tai viimeistään maanantaina sitten uutta testiä kehiin, jos tätiä ei kuulu.

Vauvalaskurin mukaan jos täti ei eksy kylään lasketuksi ajaksi tulisi 28.11.

Onnea kaikille plussanneille!

Vierailija
44/46 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postun tässä sitten nuolemaan haavojani, koska täti o saapumassa tänne päin. Kyllä ottaa päähän taas.

Tsemppiä vielä muille marrasmasuille!

Omppu

Vierailija
45/46 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kp 47/31-41 menossa. Sunnuntaina testasin ja negaa näytti. Viikonloppuna ja eilen tuntui siltä, että menkat voisivat alkaakin, mutta tänään ei taas mitään sen kaltaisia tuntemuksia. Pientä nipistelyä vatsassa ajoittain.

Pillerit lopetin 8/06. Eilen sain gynekologiltani Terolut-reseptin. Alkais nyt vaan ne menkat, et pääsis aloittamaan sen. Eihän tällaisissa kierroissa oo mitään järkee. Oviksen ajankohdastakaan mulla ei mitään tietoa.

Jaksamista kaikille.

odotellaan,

Keiju

Vierailija
46/46 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 36 ja pari päivää sitten testasin negan. Välillä on aika kuvottava olo ja tuntuu että menkat alkaa justiinsa, vaan mitään ei siltikään kuulu... Huomenna tai ylihuomenna testaan kyllä uudestaan jos tätiä ei ala kuulua.