Loput ¤Marrasmasut¤ piinaviikolle!
Päiviä!
Ja Silvainille hirmusen suuret onnittelut! =D
Eipä meitä taida tosiaan enää montaa olla, mutta pidetään nimenhuuto kuitenkin! Milloinka kukakin aikoo testata?
Vauvaksin kanssa melko samoissa mennään sen perusteella, että mullakin on torstaina kulunut 14 päivää oviksesta. Tätiä oottelen kuitenkin vasta perjantaina ja yritän lykätä testailuja mahdollisimman pitkälle.
Oikein hyvää vaikkakin sietämättömän hitaasti kuluvaa piinaviikkoa kaikille!
piipaa 27/31
Kommentit (46)
mulla tässä kierrossa on nyt ekan kerran oikein kunnolla herunutkin maitoa rinnoista. Mutta mulla on ollut tässä kolmosen yritysaikana joitakin alkuraskauden keskenmenoja ja niissäkin kierroissa on tuntunut sellaista maidonnousun tunnetta, mutta tässä kierrossa tämä herumisen tunne on ollut aiempaa voimakkaampaa. N. viikko sitten maitoa tihkui/herui rinnoista niin että paita oli märkänä maidosta. Ja rinnat ovat muutenkin tosi arat.
Toivon tietysti että tämä rintojen " oma elämä" johtuisi raskaudesta, ja niin täällä joku vihjailikin, mutta koitan pitää pään vielä kylmänä :o) vaikka alkaa jo olla aika malttamaton olo...
Tipinen, noita Aconeja saa ainakin http://www.kotitestit.com ja siellä siis Acon 10IU/ml on herkin testi, sama, jolla testasin. Itse kävin keskustan apteekista hakemassa tuon testin, eli isoimmissa apteekeissa olen noita testejä nähnyt...
No sitten oireita: n.vko oviksesta silloin tällöin tuntui outoja ajoittaisia vihlaisuja ja tykyttelyjä tuolla alamahalla, ne jatkuivat oikeastaan eiliseen asti, kunnes eilen alkoi tunne olla enemmänkin satunnaista menkkakolotusta. Tuo mahan kolotus on tälläkin hetkellä päällä, tosin jatkuvampana... Lämpöjä olen mittaillut ja ne ovat oviksen jälkeen olleet koholla (36.8) mutta su iltana nousi vilunväristysten saattelemana 37:ään, Poskia kuumotti samalla. Eilenkin iltapäivästä lämpö kohosi taas 37:ään ja poskia kuumotti ja punoitti. Eilisestä lähtien on ollut vuorotellen kylmä, vuorotellen on pukannut hikeä ja kuumia aaltoja...
Aamuyöllä herätessäni oli kova pissahätä, vaikka en ollut juonut nukkumaan mennessäni ja samalla oli huonohko olo. Ällö olo jatkui aamuun (Aiemmassa raskaudessani en siis tuntenut koko aikana minkäänlaista pahoinvointia...), kunnes puolipakolla söin weetabixia mansikkahillolla, mikä maistui oudolle, oli liian makeaa vaikka yleensä ahmin samaa aamupalaa innolla. Niin ja sitten mua on röyhtäyttäny ja ilmavaivataanu jo pari päivää :D
Toivottavasti joku sai selkoa sekavasta sepostuksesta...
Pum
Aavistat varmasti, että mä melkein kirjasin kaikki tuntemuksesi:)
Muuten melkein voisin samastua sinuun, mutta... Maha on alkanut turvottaa tänään ja se ei tavallisesti hyvää tiedä, tätin tuloa vain:(
Minulla on kotona vielä jotain liuskatestejä ja ne tehtyäni menen metsästämään acon10:iä...
Tarrasukkia masuasukkillesi:)
Koitin nyt samantien tänään toisella testillä ja Aconin early detection antoi kauniin vaaleanpunaisen testiviivan!
Olen ihan sekaisin! ;))))
Hurjasti onnea teille muillekin plussanneille!
Ja hirmuisesti plussaonnea piinailijoille!!!!
Ihanaa lukea täysiä plussauutisia! Mahtavaa Only1 ja pumpulinen; onnea sylintäydeltä. Tsempatkaa vielä meitä viimeisiä marrasmasupiinailijoita myös maalin asti!
Täällä ei mitään uutta, menkkajomotusta ja pari päivää piinaa jäljellä...
-vauvaksi-
... vaikka huonolta näyttää. Tilasin Acon testejä ja kun tulivat tänään postissa niin en millään malttanut olla testaamatta kp27/28-32. Testin tein vaikka edellisestä vessakäynnistä oli vain 3 tuntia... Ja negaa näytti... Ajattelin että herkkä testi voisi jotain näyttääkin. En vielä vaipunut epätoivoon vaan odottelen lisää todisteita ennen kuin uskon ettei tärpännyt. Oireita ei ole juuri suuntaan tai toiseen, mutta jotain on tapahtumassa kun vatsa näyttää siltä että olisin jo kuudennella kuulla :D.
Vauvaksi: Tottakai! Olisi mahtavaa saada teistä jokainen mukaan toiselle puolelle ja toivon todella, että niin kävisi! :)
En itse oikein meinaa vielä asiaa tajuta, joten jos ei haittaa niin heilun täällä vielä josko mahdollisimman moni tarttuisi matkaan mukaan!
Oireista en osaa tänne juuri laittaa sillä tässä kierrossa...niin. Onhan niitä ollut, mutta en tiedä edelleenkään, että onko johtuneet Lugeista vai onko raskaus ne voineet jo tehdä. Palelu(lämmöt ei aina ylhäällä edes, mutta paleltaa)ja välillä tuskainen hiki. Valkovuoto, sellaista ei mulla yleinsä pyyhkiessä tule tmv. ja nyt tulee. Tosin syytin tästäkin lugeja.
Pahoinvointi, mutta pistin väliin ilmaantuneen mahataudin piikkiin.
Kynsien kasvusta epäilin kyllä jotain, ne kasvaa mulla aina heti kun raskaudun ja saman teki nyt...yritin kyllä senkin laittaa lugejen piikkiin. ;)))
Nyt pitää kiiruhtaa kouluun! Ihanaa keskiviikkoa kaikille ja tädin karkoitussäteitä!! ~~**~~**~~**
Itse saan taas kerran jäädä nuolemaan näppejäni sillä sitä se eilinen lämmönlasku kuitenkin taas tiesi, että täti tuli. :' (
Tällä kertaa en onneks ehtiny testailemaan tms, mutta ihmettelenpä mistä johtuu kun kierto jäin näin lyhyeks (27) kolmen perättäisen 31 ja yhden 35 kierron jälkeen. Tai oisko se lyhyt, koska tässä kierrossa ei ainakaan tapahtunut sitä kemiallista raskautta niinkuin kolmessa edellisessä, liekö ne parilla päivällä pidentäs kiertoja. Tiedä häntä.
Mutta taidan ens viikolla kuitenkin marssia gynelle.
Kovasti plussaonnea kaikille muille vielä piinaaville!
Hain eilen apteekistä acon testin ja iltapissasta puhdas nega:( Kp eilen siis 33 ja tänään 34 ja taitaa taas venyä tämäkin kierto 50 päivän pituiseksi:(
Taitaa minulla olla näin, että joka toinen kierto ylipitkä:( Osaako joku sanoa, mistä johtuu???
Eli tätiä odotelleen...
ja Tipiselle tsemppaushali, en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi, toivottavasti joku tietäisi mistä tuollaiset kierron venymiset johtuvat..
Omanapa: tänään kp28/27-38.. olo on kuin tulisilla hiilillä. Aamulla töihin tullessa olin ihan varma, että nyt alkoi, mutta eipä alkanutkaan. Jos ei huomenna tätiä näy testaan siis perjantaina.
Ketäs meitä oli vielä täällä jäljellä??
On siis mahdollista, että rinnat " heruvat" tai tihkuvat " maitoa" , vaikka nainen ei olisikaan uudestaan raskaana. Eilen alkoi menkat ja tipuin tosi korkeelta, olin jälleen kerran niin raskaana, niin raskaana.. no nyt väistynkin palstalta taas joksikin aikaa, ehkä tulen taas kunhan seuraava piinaviikko lähenee..
Plussaonnea kaikille :)
Halauksia piipalle tätivieraasta... Tsemppiä vielä muille ei tädin yllättämille!
Tänään hankin itselle lisää piinaa. Huomasin vasta nyt, että edellinen kiertoni oli kestänytkin 30 päivää ja täti oli tullut 15 vrk oviksen jälkeen...Tänään on sitten menossa 28/28-30 ja oviksen jälkeisiä päiviä on kertynyt vasta 13.... nyt siis taidetaan tippua korkealta ja kovaa... pelottaa älyttömästi tädin tulo!
-vauvaksi-
pahoittelut myös tädin saapumisesta....
-vauvaksi-
ei näytä hyvältä täälläkään, nyt siis kp28 ja täti antoi ennakkovaroituksen vierailustaan :o( tuhrua :o( se siitä sitten taas tällä kertaa...hassua kun en enää osaa olla edes pettynyt. Harmittaa. No ehkä huomenna tulee ne pettymyksen kyyneleet...17 yrityskierto edessä... miksi se haikara lentää jatkuvasti ohi :o(
ja minä itse... täti saapui tänään ja meillä tuli 10 yrityskierto täyteen. Itkettää ja tuntuu niin pahalta... miksi, miksi?
Muille marrasmasuille vielä pitkää piinaa ja plussia!
-vauvaksi-
täti sitten tuli tännekin, on niiiiin kovin pettynyt olo ja pahamieli :o(
Plussaonnea lopuille marrasmasuille!
Viljonkka, vauvaksi, piipaa ja n77 pahoittelut tädistä:( Haleja ja onne uuteen yritykseen...
Tulispa minulle edes täti... Nyt kp 35 tai jotain...
Voi kurjuus, tätihän on tosiaan pitäny kiirettä, kun on näin monta meistä saanu kiinni.
Suuret pahoitteluni kaikille.
Oisko joulukuu sitten se meidän kuukausi.. *epätoivoinen yritys pitää toivoa yllä*
Tipiselle toivon joko pikaista plussaaa tai pikaista tätiä, jos ei plussaa ala kuulumaan. Mieluummin tietty sitä edellistä!
Tällä istuskelen ja tuntemuksia tunnustelen:)
Pari nega testiä kuitenkin tehty eli... en taida marraskuussa vauvaa saada:(
Edelleen täällä köikn ja kohta joulukuisin muutan:)
Toooosi paljon onnea:) Oikein herkistyin kuin luin, miten kyyneltesi läpi huomasit viivan:) Ihana!
Mistä näitä Acon10 testejä saa? Yritin eilen metsästää apteekistä, mutta vain ns. tavalliset testit osui silmään...
Voi pääsisinpä kanssasi odotus puolelle:)
Mutta masu jomottaa menkkamaisesti...
Laita vielä pumpulinen kaikki oireesi tänne:)))
Haleja!