Lemmikeistä vuokra-asunnoissa
Sanonpahan vaan että on todella törkeää jos vuokralaisen elämää ankeutetaan sillä ettei lemmikkiä saa ottaa asuntoon. Rahat kyllä kelpaa ja vuokraa korotetaan. Kyllä niillä luulisi pystyvän pintaremontin kustantamaan jos on sellaiseen tarvetta lemmikin jälkeen. Kyllä vuokralaisellakin pitää saada olla jotain iloa elämässään eikä pahalla mielellä mahdollistaa toisen rikastuminen
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon lemmikkini säännöistä huolimatta.Jos tulee häätö niin laitan koko paikan remonttii.
Naapurikämpän omistaa iäkäs pariskunta. Heillä on tapana käydä pudottamassa myrkkysyöttejä postiluukusta, jos vuokralaisella on kotieläin ilman lupaa. Muutama kissa on sillä tavalla päässyt hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon lemmikkini säännöistä huolimatta.Jos tulee häätö niin laitan koko paikan remonttii.
Naapurikämpän omistaa iäkäs pariskunta. Heillä on tapana käydä pudottamassa myrkkysyöttejä postiluukusta, jos vuokralaisella on kotieläin ilman lupaa. Muutama kissa on sillä tavalla päässyt hengestään.
Pidän väliovea aina kiinni.Heittäisin parvekkeelta alas tuollaiset tai ajaisin päälle niin saisi vain ehdollista.
T. Isomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha oikein! Inhoan lemmikkejä!
Eläimet kuuluu luontoon ja osa syötäväksi, ei kenenkään kotiin!
Pintaremontti 5000€. Ei kyllä tee mieli alkaa purkamaan laminaattilattioita vain, koska lemmikki on salakavalasti virtsannut niiden alle. Mitä jos sinä ap säästäisit tuon summan käsirahaksi omistusasntoasi varten?
Vierailija kirjoitti:
Pintaremontti 5000€. Ei kyllä tee mieli alkaa purkamaan laminaattilattioita vain, koska lemmikki on salakavalasti virtsannut niiden alle. Mitä jos sinä ap säästäisit tuon summan käsirahaksi omistusasntoasi varten?
Niin tätä mä yritin tuolla ylempänä sanoa millasta tuhoa ne eläimet voi saada aikaan jo pelkällä olemisella... Siihen tuli kuitenkin paljon alanuolia.
Vuokralainen voi valita: joko maksaa minulle tai ostaa oman ja maksaa pankille. Asuminen Suomessa ei ole ilmaista, vaikka aika moni nykyisin olettaa, että vuokrasopimukseen kirjattua rahasummaa ei tarvitse siirtää vuokranantajalle. Pitäähän sitä nyt riistäjän kämpässä saada ilmaiseksi asua!
Ja kyllä, tavoittelen voittoa, koska siitä sijoittamisesta on kyse. Jokainen vuokralainen voisi tehdä saman valinnan, mutta heillä ei ole sitkeyttä säästää alkupääomaa.