Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon huomannut sellaisen asian että pettäjät ne vaan porskuttaa eteenpäin

Vierailija
06.03.2017 |

Ja petetyt jää suvustaseuraajaksi omassa elämässä.

Pettämisestä aikaa vuosi. Kaikki mitä yritän tehdä tuntuu nololta ja hävettävältä. Mun elämä seisoo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis on petetty? 

Miksi tunnet häpeää? Koeta päästä irti siitä. Sinulla ei ole mitään hävettävää, sen sijaan pettäjällä on, mutta heissä on paljon niitä, jotka eivät tunne syyllisyyttä, eivätkä häpeää ja se juuri usein mahdollistaakin jatkuvan pettämisen. Pettäjä on ehkä syyllistänytkin sinua siitä, että petti. Näin he juuri tekevät, syy omiin virheisiin on muissa, ei itsessä. 

Vierailija
2/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy rakentaa itsesi uudelleen. Jos olitte pitkään yhdessä, niin hän oli osa identiteettiäsi. Nyt hakemaan uusia harrastuksia ja koita tapailla ystäviä. Vaadi takaisin oma elintilasi ja liiku rohkeasti. Et ole tilivelvollinen muille. Rikkoutunut parisuhteesi ei ole asia, mikä olisi muiden mielessä jatkuvasti, vaikka se on sinun mielessäsi. Muut eivät näe ajatuksiisi. Tee asioita, jotka sinusta tuntuvat hyvältä ja juhliin ei ole mikään pakko lähteä, jos ei huvita. Loppupelissä päätät itse, miten paljon uhriudut tilanteesta. Nosta selkä suoraksi ja häntä pystyyn - hän menetti sinut eikä toisin päin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me, muutkin kuin pettäjät, yritämme porskuttaa eteenpäin. Elämä on.

Vierailija
4/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on mua petetty.

Kaikki tuttavapiirin pettäjät on menestyjiä. Petetyt on reppanoita. Niinkuin minä.

Vierailija
5/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei menettänyt minua. Olemme edelleen yhdessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi