Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä merkit miehessä saaneet teidät epäilemään, että hänellä toinen nainen?

Vierailija
06.03.2017 |

Miten otitte asian puheeksi miehenne kanssa ja pitkikö epäilyksenne paikkansa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva kännykän räpläily ja viestin lähettely. Ennen ei ikinä lähetellyt viestejä. Jos vaikka minä laitoin hänelle jonkun tekstarin, hän soitti perään. Ei kuulemma tykkää yhtään näpytellä tekstiviestejä, mutta nyt viimeisen parin kuukauden aikana niitä lähtee ja paljon:(  Ottaa usein puhelimen myös vessaan mukaan, ennen en ainakaan kiinnittänyt tuollaiseen huomiota.

Vierailija
2/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkuva kännykän räpläily ja viestin lähettely. Ennen ei ikinä lähetellyt viestejä. Jos vaikka minä laitoin hänelle jonkun tekstarin, hän soitti perään. Ei kuulemma tykkää yhtään näpytellä tekstiviestejä, mutta nyt viimeisen parin kuukauden aikana niitä lähtee ja paljon:(  Ottaa usein puhelimen myös vessaan mukaan, ennen en ainakaan kiinnittänyt tuollaiseen huomiota.

asiasta kun mieheltä kysyin, sanoin hän vain että mun mielikuvitusta. Olen pyytänyt näyttämään viestejään, muttei suostu. Muutaman kerran myös illalla roskia viedessäni, mies istunut  töistä tullessa parkkipaikalla puhumassa kännykkäänsä pitkät ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vähän sivusta; en huomannut yhtään mistään. Useamman kuukauden olivat yhdessä ja ulkomaillakin yhdessä kävivät, mutta mitään en tajunnut ja kukaan yhteisistä tutuista ei mitään sanonut, vaikka olivat siellä reissussakin yhdessä olleet. Tuli ihan täysin yllätyksenä, luotin aivan 100% mieheeni.

Vierailija
5/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee suihkuun aina töistä tullessaan ja kun kännykkä soi, hän menee aina ulos puhumaan puhelun.

Vierailija
6/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää alkoi pitämään koko ajan takin taskussa äänettömällä ja siksi hänen äiti ja siskot soitteli mun luuriin.

Alkoi käydä iltaisin kävelyllä ja viemään roskat, luonnollisesti puhelin mukana.

Totuuden sain puserrettua hänen siskoiltaan lopulta.

Hyvä että pääsin eroon. Silloin toki tuntui ihan musertavalta.

Vierailija
7/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuo on, että sitä puhelinta pidetään visusti mukana kokoajan ja jos jostain syystä se on pöydällä niin näyttö alaspäin. 

Lenkkeily/iltakävelyt kanssa toinen hyvin vahva merkki.

Vierailija
8/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että kaikkien pitäisi vain löhötä siinä sohvalla näköetäisyydellä, ettei toinen vain voi epäillä mistään.

Miksi olla edes yhdessä jos ei toiseen voi luottaa? Kyttäämällä vain karkoittaa toisen kauemmaksi, kannattaisi sinnikkäästi avata puheyhteyttä. Ja nimenomaan puhua omista tuntemuksista, ei syytellä. Eiköhän se siitä aukea jos on avautuakseen, oli se lopputulos sitten mikä tahansa.

Vierailija
9/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*up* aihe kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi