Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreä pesto, mille sopii?

Vierailija
06.03.2017 |

Käykä kanapastaan? Mihin te käytätte vihreätä pestoa? Minkä makuista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, onko täällä muita kuin botteja?

trobontti ainakin aamuisin nostaa kaikki vanhat ketjut ylös.

Vierailija
2/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihreää pestoa ole kuin peston makuisena. Käytetään pastassa, leivän päällä, lohen päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.

Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä

ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.

Vierailija
4/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pastaa ja pestoa. Tai sitten sen kanssa juuri kanaa tai esim. lihapullia. Käy hyvin myös suolaisen piirakan pohjalle.

Vierailija
5/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlenKentiesKalle kirjoitti:

Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.

Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä

ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.

Miten tämä liittyy vihreään pestoon?

ap

Vierailija
6/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan pastaa ja pestoa. Tai sitten sen kanssa juuri kanaa tai esim. lihapullia. Käy hyvin myös suolaisen piirakan pohjalle.

Lihapulla-ainekset olisi kaapissa. Miltä vihreä pesto maistuu? En viitsi avata, kun on pakko käyttää heti jos avaa. Niin lukee purkissa..

Vierailija
7/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihapulla-ainekset olisi kaapissa. Miltä vihreä pesto maistuu? En viitsi avata, kun on pakko käyttää heti jos avaa. Niin lukee purkissa..

Pesto  maistuu basilikalle ja pinjansiemille, mikäli se on oikeaa pestoa. Ja parmesaanille. 

Vierailija
8/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesto  maistuu basilikalle ja pinjansiemille, mikäli se on oikeaa pestoa. Ja parmesaanille. 

Niinpä tietenkin, olisi pitänyt lukea purkista. On oikeata Rainbow pestoa.

Basilika, cashew pähkinät, grana padano, pecorino juustot , pinjansiemenet öljyä mitälie. 

Sopiiko kanalle?

Vierailija
9/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä kumman vihreä pesto? Vihreän värisiä pestoja on erilaisia.  Tarkoitatko siis basilikapestoa vai oliivipestoa tai jotain muuta vihreetä pestoa? Persiljapestoa? 

Vierailija
10/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä kumman vihreä pesto? Vihreän värisiä pestoja on erilaisia.  Tarkoitatko siis basilikapestoa vai oliivipestoa tai jotain muuta vihreetä pestoa? Persiljapestoa? 

Ei ole kuin yhtä ainoaa oikeata pestoa! Ne muut ovat vain jäljitelmiä.

Vierailija
11/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Basilika, cashew pähkinät, grana padano, pecorino juustot , pinjansiemenet öljyä mitälie. 

Sopiiko kanalle?

Kyllä sopii. Ja jos et halua käyttää koko purkkia, ota sitä puhtaalla lusikalla, jolla et ole ottanut mitään muuta ruoka-ainetta, etkä sekoittanut ruokaa. Kyllä se pesto muutamia päiviä säilyy jääkaapissa, siihen kun lurauttaa päälle pikkuisen tilkan oliiviöljyä, säilyy vielä paremmin. 

Vierailija
12/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesto genovese sopii perinteisesti tomaatin ja mozzarellan kanssa.

Ja kanapastaan sopii.

Vierailija
13/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin yhtä ainoaa oikeata pestoa! Ne muut ovat vain jäljitelmiä.

Selvä.

Vierailija
14/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko kanalle?

Kyllä sopii. Ja jos et halua käyttää koko purkkia, ota sitä puhtaalla lusikalla, jolla et ole ottanut mitään muuta ruoka-ainetta, etkä sekoittanut ruokaa. Kyllä se pesto muutamia päiviä säilyy jääkaapissa, siihen kun lurauttaa päälle pikkuisen tilkan oliiviöljyä, säilyy vielä paremmin. 

Noo.. mä käytän sitä seuraavaksi varmaan puolen vuoden päästä, ellei ole tajunnanräjäyttävää. Lisäksi aion syödä sen siksi, että tarviin sen purkin.

(itse kuivatuille yrteille)

Vierailija
15/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko kanalle?

Noo.. mä käytän sitä seuraavaksi varmaan puolen vuoden päästä, ellei ole tajunnanräjäyttävää. Lisäksi aion syödä sen siksi, että tarviin sen purkin.

(itse kuivatuille yrteille)

Joskus elvytän kuivahtanutta leipää sipaisemalla sitä pestolla ja käyttämällä uunissa, saa purkinloput käytettyä. :)

Vierailija
16/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kanapastaan sopii.

Lidl italian päiviltä ostin gorgonzolaa, käykö siihen?

ap

Vierailija
17/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kanapastaan sopii.

Lidl italian päiviltä ostin gorgonzolaa, käykö siihen?

ap

Ei minun mielestäni. Gorgonzola on niin vahvaa, että peittää muut maut alleen.

Vierailija
18/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistn esim. lihapullataikinaan, joka tehdään naudanlihasta. Tai bolognesekastikkeeseen jo siinä vaiheessa kun paistaa jauhelihaa.

Vierailija
19/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkua on mozzarella-prosciuttopizza peston kera.

Vierailija
20/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastanneille. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi