Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan koska mies tajuaa käydä kaupassa

Vierailija
06.03.2017 |

Jääkaapissa kohta vain valo eikä minulla ole rahaa kaupassa käydä. Lapset tarvitsee ruokaa. Montako päivää veikkaat menevän?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ootte onnistunut muksujen teossa jos kaupassa käyntikin on noin helkutin vaikeeta?

Ihan hyvin. Nyt on vaan taloudellisesti tiukka paikka.

Jos teillä on taloudellisesti tiukkaan, miten se mies sitten voisi  kaupassa edes käydä?

Jääkaapissa on vielä tämän päivän ruuat ja mies saa tänään rahaa että pystyy koko käymään kaupassa tai antamaan mulle rahaa että minä käyn kaupassa.

Mikä tässä nyt sitten oli se ongelma?

Vierailija
42/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ootte onnistunut muksujen teossa jos kaupassa käyntikin on noin helkutin vaikeeta?

Jos teillä on taloudellisesti tiukkaan, miten se mies sitten voisi  kaupassa edes käydä?

Jääkaapissa on vielä tämän päivän ruuat ja mies saa tänään rahaa että pystyy koko käymään kaupassa tai antamaan mulle rahaa että minä käyn kaupassa.

Olette kertomasi mukaan samassa työpaikassa. Jos miehellä on tänään palkkapäivä, eikö itselläsikin ole palkkapäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Kirjota kauppalista.

Vierailija
44/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kertomasi mukaan samassa työpaikassa. Jos miehellä on tänään palkkapäivä, eikö itselläsikin ole palkkapäivä?

Ei ole.

Vierailija
45/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan odottaa samaa sinulta. Tietääkö ettei sinulla ole rahaa? Ei kannata odottaa mieheltä tuollaisia asioita. Eivät yksinkertaisesti vai tajua eivätkä edes tule ajatelleeksi. Eivät esim pysty ajattelemaan, että onkohan kaapissa vielä lapsille jotakin ruokaa, kunhan löytävät itselleen jotain kelpaavaa. Tai miettii että kyllä sinä huolehdit lasten ruokapuolen. Sano sille että nyt tarvii mennä kauppaan.

Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Miksi te pysytte tuollaisten kanssa?? Ainakin ilman miestä olisi yksi raavas mies vähemmän ruokittavana. Testattu on, rahat riittää nyt paremmin.

Vierailija
46/46 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt pitäisi suoraan keskustella niin kuin aikuiset. Ajattele lapsiasi, pöhkö.

No en nyt heti aamulla jakaa rahasta riidellä. Siitä syntyy kova siitä jos pyydän rahaa.

Tulee riita, jos sanot ettei ole rahaa ostas lapsille ruokaa, ja pyydät ukolta rahaa, niin se kimpaantuu? Millainen äiti olet että edes pysyt tuollaisen ukon kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi