Odotan koska mies tajuaa käydä kaupassa
Jääkaapissa kohta vain valo eikä minulla ole rahaa kaupassa käydä. Lapset tarvitsee ruokaa. Montako päivää veikkaat menevän?
Kommentit (46)
Varmaan samaan aikaan kun menet töihin hankkimaan perheelle tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samaan aikaan kun menet töihin hankkimaan perheelle tuloja.
Ollaan samassa paikassa miehen kanssa töissä.
Kun miehen tekee mieli sipsejä ja kaljaa, viimeistään silloin.
Meinaat että sulla olis ajatustenlukija kotona ?
Miten mies sitten syö kotona? Mies ehkä olettaa sinullakin olevan rahaa ja että söitte päivällä pois ruoat??
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että sulla olis ajatustenlukija kotona ?
Se näkee kyllä omin silmin jääkaapin tilanteen
Mies voi olla syömättä monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies sitten syö kotona? Mies ehkä olettaa sinullakin olevan rahaa ja että söitte päivällä pois ruoat??
Tietää ettei rahaa ole. Täksi päiväksi on vielä paketti jauhelihaa siitä saa jotain.
Mies varmaan odottaa samaa sinulta. Tietääkö ettei sinulla ole rahaa? Ei kannata odottaa mieheltä tuollaisia asioita. Eivät yksinkertaisesti vai tajua eivätkä edes tule ajatelleeksi. Eivät esim pysty ajattelemaan, että onkohan kaapissa vielä lapsille jotakin ruokaa, kunhan löytävät itselleen jotain kelpaavaa. Tai miettii että kyllä sinä huolehdit lasten ruokapuolen. Sano sille että nyt tarvii mennä kauppaan.
Haluatko miehen hakevan siideriä, suklaata ja irtokarkkeja sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan odottaa samaa sinulta. Tietääkö ettei sinulla ole rahaa? Ei kannata odottaa mieheltä tuollaisia asioita. Eivät yksinkertaisesti vai tajua eivätkä edes tule ajatelleeksi. Eivät esim pysty ajattelemaan, että onkohan kaapissa vielä lapsille jotakin ruokaa, kunhan löytävät itselleen jotain kelpaavaa. Tai miettii että kyllä sinä huolehdit lasten ruokapuolen. Sano sille että nyt tarvii mennä kauppaan.
Tietää ettei rahaa ole ja haluaa itse aina käydä kaupassa. Ei halua antaa rahaa joten kai se joskus tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miehen hakevan siideriä, suklaata ja irtokarkkeja sinulle?
En halua. En juo siideriä enkä syö irtokarkkeja. Ruokaa haluaisin että ostaisi perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää ettei rahaa ole ja haluaa itse aina käydä kaupassa. Ei halua antaa rahaa joten kai se joskus tajuaa.
Se on ihastunut erääseen kassaneitoon.
Eiköhän nyt pitäisi suoraan keskustella niin kuin aikuiset. Ajattele lapsiasi, pöhkö.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyt pitäisi suoraan keskustella niin kuin aikuiset. Ajattele lapsiasi, pöhkö.
No en nyt heti aamulla jakaa rahasta riidellä. Siitä syntyy kova siitä jos pyydän rahaa.
Etkö voi yksinkertaisesti vaan pyytää, että mies kävisi tänään kaupassa? En ymmärrä lasten hyvinvoinnilla pelattavia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi yksinkertaisesti vaan pyytää, että mies kävisi tänään kaupassa? En ymmärrä lasten hyvinvoinnilla pelattavia pelejä.
Joo mä laitan sille tekstiviestin asiasta tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä laitan sille tekstiviestin asiasta tänään.
Lähetä ennemmin pullopostia.
Up