Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin käyttöopas

Tähtisilmät83
05.03.2017 |

Onko Tinderiin olemassa niinsanottua käyttöopasta?

Pelimiehiin ja varattuihin Tinderissä jatkuvasti törmäävä ja pettynyt sinkkulady

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla sellaista. Ikävä kyllä pariutuminen on peliä. 

2/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisilmät83 kirjoitti:

Pelimiehiin ja varattuihin Tinderissä jatkuvasti törmäävä ja pettynyt sinkkulady

Minuakin kiinnostaisi Tinderin käyttöohje.

Olen varmaan loukannut montaa miestä,

kun olen hylännyt niitä Super Like- juttuja,

kun en tiennyt mitä oikein voi tehdä ensimmäisten 10 kohdalla.

Nyt osaan jo vastata likettämiseen vai miksi sitä kutsutaan?...

Kaverit on varattuja,

täytyy treffata varmaan joku kaverini joka on käyttänyt aiemmin Tinderiä, että hän voi opastaa ihan livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucrezia Borgia kirjoitti:

Tähtisilmät83 kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi Tinderin käyttöohje.

Olen varmaan loukannut montaa miestä,

kun olen hylännyt niitä Super Like- juttuja,

kun en tiennyt mitä oikein voi tehdä ensimmäisten 10 kohdalla.

Nyt osaan jo vastata likettämiseen vai miksi sitä kutsutaan?...

Kaverit on varattuja,

täytyy treffata varmaan joku kaverini joka on käyttänyt aiemmin Tinderiä, että hän voi opastaa ihan livenä.

Huomaa kyllä, että olet uusi tällaisessa deittailussa, kun olet yhä huolissasi siitä, että miehet loukkaantuvat. Pian murskaat sydämiä kuin ei mitään.

Vierailija
4/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että jos naisen kanssa saa mätsin niin nainen myös haluaisi puhua.

Sain työn ja tuskan kautta 2 mätsiä ja laitoin molemmille viestit, kumpikaan ei ole vastannut yli päivään mitään.

Vierailija
5/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että jos naisen kanssa saa mätsin niin nainen myös haluaisi puhua.

Sain työn ja tuskan kautta 2 mätsiä ja laitoin molemmille viestit, kumpikaan ei ole vastannut yli päivään mitään.

Mitä se mätsi tarkoittaa?

t: Tindertomppeli

Vierailija
6/10 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia on, että kaikista eniten merkitystä on sillä, mitä sinä heille kirjoitit. Jos kirjoitit tyyliin "moi, mitä kuuluu?" tai "hei, oletpa kaunis", niin ikävä kyllä sinun peli on menetetty.

Tinder on siitä epätasa-arvoinen sovellus, että miehen täytyy olla suvereeni verbaalisuuden virtuoosi, kun taas suurin osa naisten tekemistä aloituksista on linjaa "hei :)'" tai "mitä sun päivään?".

Minä suosittelisin käyttämään aikaa ja miettimään pari vakioaloitusta ja käyttämään niitä. Tiedän, teennäistä, mutta niin kuin joku aikaisemmin sanoikin, nykyään pariutuminen on peliä siihen asti, kunnes olet saanut sovittua ensimmäiset treffit.

Vierailija
7/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia jonka haluaisin tietää, miten tositarkoituksella löydetyn parin kanssa lähdetään tyylikäästi pois tinderistä, että molemmat voivat luottaa tinderin olevan myös toiselta ohi.

Mielestäni palveluun pitäisi saada sellainen ominaisuus, jossa toiselle saa ehdottaa tinderistä poistumista, ja jos toinen hyväksyy sen, niin molempien tinderit lukkiutuvat. 

Jos jompi kumpi purkaa lukituksen, molemmat tinderit avautuvat ja passiivinen osapuoli saa viestin.

Vierailija
8/10 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laittaa tuo kehitysidea sinne 😄👍🏻

Vierailija
9/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa rakentaa parisuhdetta vain semmoien henkilön kanssa johon voi sen verran luottaa että ei tarvitse teknistä varmistusta tuolle asialle.

Vierailija
10/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Yksi asia jonka haluaisin tietää, miten tositarkoituksella löydetyn parin kanssa lähdetään tyylikäästi pois tinderistä, että molemmat voivat luottaa tinderin olevan myös toiselta ohi.

Mielestäni palveluun pitäisi saada sellainen ominaisuus, jossa toiselle saa ehdottaa tinderistä poistumista, ja jos toinen hyväksyy sen, niin molempien tinderit lukkiutuvat. 

Jos jompi kumpi purkaa lukituksen, molemmat tinderit avautuvat ja passiivinen osapuoli saa viestin.

Tiedän, tämä on extremeä, mutta - oletko harkinnut esim. keskustelua asiasta?