Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sori

06.03.2017 |

karvaturri, että ehdotin sinulle lähteiden etsimistä. Et olisi välttämättä edes löytänyt paljon mitään, koska et pääse kirjautumaan koulujen tietokantoihin. Sori, että jouduit lukemaan koko pöllöstä tutkielmasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla oli näköjään jo tulostettu yksi hyvä artikkeli. En ollut lukenut, koska nimi oli jotenkin hämäävä. Se olikin tosi tarpeellinen. :O Etsin äsken koulun hakukoneelta artikkeleita, mutta kun tein haun tietyn lehden nimellä, niin en saanut mitään. Niilleä lehdille ei muka ollut lisenssiä. Sitten kun tein haun lehdessä olleen artikkelin nimellä, se löytyikin yllättäin. :O Nyt minulla on jo näytelmä X:n käännöksistä Taiwanissa ja Kiinassa. En muista oliko vielä jotain muutakin. :) 

Sitten löysin googlettamalla joitakin muita artikkeleita aiheeseen liittyen. 

Löysin myös jonkin tai joitakin kirjoja, joita pitäisi kaukolainata Suomesta ja muista Pohj.maista. En tiedä kehtaako, koska olen kaukolainannut aiemmin paljon... Saisin kyllä kaukolainata tutkielmaan liittyen ilmaiseksi, mutta en tiedä kehtaanko. Kaukolainat käsittelevä hlö muistaa minut, koska olen lainannut paljon. Olen saanut myös ilmaiseksi artikkeleita kaukolainoina, jotka eivät liity tutkielmaan.  

Vierailija
2/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi karvaturri! Olen ollut hirveä viime aikoina. ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten löysin vielä kolmannen artikkelin käännöksistä jollekin aasialaiselle kielelle.

Vierailija
4/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, että tuli sanottua yhtä sun toista.... ;(

Vierailija
5/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi viime viikkoisesta. ;( 

Vierailija
6/8 |