Hävettääkö +30v naisia, joilla on finnejä?
Kysytäänkö teiltä henkkareita, kun ostatte siideriä?
Kommentit (27)
Tottakai hävettää kaiken ikäisiä jos on finnejä naamassa. Jotka muuta väittävät, valehtelevat. Toki jos murrosiästä tuohon ikään asti on ollut finnejä, niin ei niitä varmaan jaksa kovin paljon enää hävetä.
Ei hävetä. Nuorempana olin kansainvälisen luokan kaunotar, joten vanhana sietää ryttyyntyä. Luen uutiset, niin unohdan muutaman finnin.
Ei. Nolostelu on vähän semmoinen teinijuttu, ei oikein päälle 3-kymppisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hävettää kaiken ikäisiä jos on finnejä naamassa. Jotka muuta väittävät, valehtelevat. Toki jos murrosiästä tuohon ikään asti on ollut finnejä, niin ei niitä varmaan jaksa kovin paljon enää hävetä.
Se että sinä koet jonkun tunteen, esim. tässä asiayhteydessä häpeää, ei tarkoita sitä että muuta kokisivat saman asian identtisellä tavalla.
Ihan oikeasti, kyllä aikuisella iällä yleensä ihminen pystyy asettamaan jotkut iho-ongelmat oikeisiin mittasuhteisiin suhteessa muuhun elämään. Häpeän tunteminen tuollaisesta on aivan turhaa. Kaikilla ihmisillä on omat vajaavaisuutensa, olivat ne sitten finnejä, ryppyjä, ohuet hiukset, pienet silmät, pihtipolvet tai vaikka notre damen kellonsoittajan kyttyrä. Energiansa voi käyttää paljon mukavampaan ja kehittävämpään tekemiseeen kuin näiden epäkohtien murehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä koet jonkun tunteen, esim. tässä asiayhteydessä häpeää, ei tarkoita sitä että muuta kokisivat saman asian identtisellä tavalla.
Ihan oikeasti, kyllä aikuisella iällä yleensä ihminen pystyy asettamaan jotkut iho-ongelmat oikeisiin mittasuhteisiin suhteessa muuhun elämään. Häpeän tunteminen tuollaisesta on aivan turhaa. Kaikilla ihmisillä on omat vajaavaisuutensa, olivat ne sitten finnejä, ryppyjä, ohuet hiukset, pienet silmät, pihtipolvet tai vaikka notre damen kellonsoittajan kyttyrä. Energiansa voi käyttää paljon mukavampaan ja kehittävämpään tekemiseeen kuin näiden epäkohtien murehtimiseen.
Kyllä se tarkoittaa nimenomaan sitä jos ihminen on normaalisti kehittynyt. Psykopaatit ja muut vastaavat erikseen. Toki voit valehdella itsellesi, mutta tuollaista on aina surullista katsoa.
Hormonifinnejä ennen menkkoja, ei hävetä. Kysytään lähes joka kerta paperit.
Mulla on ryppyjä ja finnejä. Ei hävetä, miksi pitäisi? Hoidan ihan hyvin ihoani, finnejä nyt vain tulee heti, jos syön esim. suklaata. Mulla on varmaan ylikorostunut itsetunto, kun olen mielestäni hyvännäköinen kaikkine ulkonäöllisine puutteinenikin. Onneksi terävä äly loistaa;) (Vaikka pientä viimeistelyä kaipaankin.)