Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tuoksua kehuttu?

Vierailija
05.03.2017 |

Tuli mieleen ihan tosta pesuketjusta että mun piti teiltä kysyäkin että onko yllättäen tuoksuanne kehuttu, siis joku työkaveri tai vastaava?

Muistan jo lapsena kun meille tuli joku vieras lapsi leikkimään, hän kehui että meillä tuoksuu hyvältä. Sittemmin moni työkaveri on kehunut enkä käytä kuin dödöä ja huulirasvaa jotka voisivat tuoksua :) Aina vähän hämmentyy tuollaisesta, ei oikein tiedä mitä pitäisi vastata...

Kommentit (7)

1/7 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että tuoksun raikkaalta ulkoilmalta :D

Vierailija
2/7 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja nieltykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat usein kehuneet ja nimenomaan ominaistuoksua ei niinkään hajusteita... kuulemma se on naiselle tärkeää... liittyy evoluutioon

Vierailija
4/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesistä kahta on kehuttu; Kim Kardashian signature fragrancea ja victoria's secretin dream-nimistä hajuvettä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullema haisi ihan silakalle. Mies oli kalamiehenä ihan otettu tuoksusta.

Vierailija
6/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksun hyvältä, myös alapäästä - siitä mies aina jaksaa mainita ihanan  maun lisäksi. En nykyään käytä hirveästi hajusteita joten ihon ominaistuoksu korostuu.

Muistan miten hämmästyin kun menin töihin 1,5v kotona olon jälkeen  - yksi työpaikan miehistä jota en edes kovin hyvin tuntenut tuli tervehtimään ja sanoi: ihanaa, sä tuoksutkin ihan samalta kuin silloin aiemmin!  En voinut uskoa että muisti mun hajuveteni tuoksun ja oli noteerannut sen??

Vierailija
7/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kehunut naisia. Todellakin tuoksuvat lähtökohtaisesti puoleensavetäville..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan