Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivuuko huonokuntoinen tukka hitaasti pesun jälkeen? Riita tulossa aiheesta kamun kanssa

Vierailija
05.03.2017 |

Vai onkohan se sittenkin toisinpäin..? Kertokaahan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkä paksu käsittelemätön tukka kuivuu todella hitaasti.

Vierailija
2/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuet ja liukkaat hiukset, jotka kuivuvat todella hitaasti. Värjätyt hiukset kuivuivat vielä hitaammin.

Uskoisin, että hiustyypillä ja värjäyksillä on merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja paksu kuivuu hitaammin kun lyhyt ja ohut. Jos on tismalleen yhtä paljon karvaa päässä ja toisella on hyvät ja toisella huonot hiukset niin väitän kuivuvan samaan aikaan. Tosin hyvä kuntoinen hius varmaan liu'uttaa veden hiuksesta nopeammin niin se saattaisi olla hieman aikaisemmin kuiva. Mutta en usko olevan eroa ajallisesti kovinkaan paljoa!

Vierailija
4/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis hyväkuntoinen kuivuu hitaasti.

Vierailija
5/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoinen hitaammin kuin hyväkuntoinen.

Vierailija
6/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on, kun tuollaisesta pitää ihan riita kehittää. En tiedä vastausta mutta saako arvata? Luulen että paksummat hiukset kuivuu hitaammin kuin ohuemmat, viis siitä onko hius missä kunnossa muuten. Mutta korostan että tämä on vain arvaus. Ja riippumatta siitä mikä vastaus on oikea, luulen että niin sinä kuin kamusikin voitte jatkaa elämäänne ihan niinkuin ennenkin, ei kannata riidellä :)

Vierailija
7/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokuntoinen hitaammin kuin hyväkuntoinen.

Eikä, kirjoitin juuri väärinpäin. 

SIIS

HUONOKUNTOINEN NOPEAMMIN ja hyväkuntoinen kuivuu hitaammin.

Vierailija
8/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuohon vastata, mutta olen huomannut, että jos laitan pesun jälkeen Morocconoilia kosteisiin hiuksiin, ne kuivuvat nopeammin. Mulla on pitkä, kuiva, värjätty luonnonkihara pehko. Mitä tuosta voi päätellä?

Vierailija
9/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huonokuntoinen kuivuu hitaasti. Ja tietysti paksu.

Vierailija
10/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut ja huonokuntoinen kuivuu nopeasti. Paksusta ja huonokuntoisesta ei kokemusta. Miksi ihmeessä moisesta asiasta pitää riidellä? Jos jostain käsittämättömästä syystä haluatte selvittää, kumman hiukset kuivuvat hitaammin, se on helposti selvitetty kun kastelette hiuksenne ja sitten vain odottelette.

Vierailija
11/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ainakaan itselläni mitään eroa, olipa hiukset esim. blondatut ja jo selvän hapsuiset tai hyväkuntoiset ja käsittelemättömät. Sama kuivumisaika on.

Vierailija
12/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoiset hiukset menevät märkinä helposti takkuun ja "klimppiin", jolloin ne kuivuvat hitaammin kuin sileät ja hyväkuntoiset hiukset. Eniten merkitystä kuitenkin taitaa olla hiusten paksuudelta.

Vierailija
13/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mieleen että kampaaja ja meikkiguru Saara Sarvas sanoi aikoinaan että hitaasti kuivuminen on huonokuntoisuuden merkki tukassa. Mulla on paksu pitkä tukka mutta hyvässä kunnossa koska ei värjättyä, ja se kuivuu nopsaan kun vaan kampaan auki suihkun jälkeen. 

Vierailija
14/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoinen hius voi kuivua myös hitaammin. Jos hiusta on vaalennettu kovasti, hiuksen rakenne on vaurioitunut ja se kerää itseensä enemmän vettä, jolloin kuivuminen on luonnollisesti hitaampaa. Kuivat, karheat hiukset sen sijaan kuivuvat yleensä tervettä ja kosteutettua hiusta nopeammin. Eli tavallaan olette molemmat oikeassa.

Vierailija
15/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolet pitkästä tukasta värjäämätöntä, puolet värjättyä. Kasvatan siis väriä pois. Hiuslaatu suora, lasimainen. Se värjäämätön osuus kuivuu noin kolme kertaa nopeammin kuin huo(no)k(unt)oisempi, värjätty osuus.

Vierailija
16/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokuntoinen hius voi kuivua myös hitaammin. Jos hiusta on vaalennettu kovasti, hiuksen rakenne on vaurioitunut ja se kerää itseensä enemmän vettä, jolloin kuivuminen on luonnollisesti hitaampaa.

Tämän myös minun kampaajani viimeksi kertoi, loogista.

Vierailija
17/23 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut pitkät, paksut hiukset. Suurimman osan elämästäni todella hyväkuntoiset, mutta muutama vähän rankempi käsittely pilasi ne täysin joten noin vuoden ajan olivat todella huonossa kunnossa. En huomannut mitään eroa kuinka nopeasti kuivuvat. Paksut kun ovat niin aina ovat kuivuneet yhtä hitaasti.

Vierailija
18/23 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut, lasimaiset hiukset, puolipitkät ja hyväkuntoiset. Kuivuu toooodella hitaasti. Illalla jos on kosteat nukkumaan mennessä niin on sitä myös aamulla. Kuivattamiseen ja muotoiluun menee tunti hyvillä laitteilla. Mun kampaajani painajainen:)

Vierailija
19/23 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä luonnonkiaeat ja paksut hiukset, kun pesen hiukset aamulla ovat vielä puolilta päivin kosteat. Hitaasti kuivuvat.

Vierailija
20/23 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olete löytäneet ystäväsi kanssa ystävyyden ytimen... tappelun turhista asioista... 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme