Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinua pantu straponilla?

Tedi
05.03.2017 |

Mies, onko sinua pantu straponilla eli kyrpävyöllä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia tappeja olemme vaimon kanssa käyttäneet yhdessä. Haluaisin, että vaimoni naisi minua straponilla. Miten kehtaisin ehdottaa, ettei leimaa homoksi?

Minusta on älyttömän kiihottavaa, kun sträppään miestä ja hän fantasioi samalla toisen miehen aidosta pampusta :) Miehen pieni salainen homostelunhimo on ihanaa!

Vierailija
42/67 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä haaveilut jo pitkään mutta eipä tuo vaimo moiseen lämpene, en tosin ole suoraan kysynytkään.

Saattais olla aika jännää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Oi miten kuumottava ketju... Olen minä miehen pyllyä eturauhaskiihottimella, sormilla, varpailla yms ... kiihotellut, mut sträppäripano olisi tosi kuumajuttu päästä tekemään. Olen asiasta vihjaillut kyllä. Mies ehdottomasti tykkää alistua, mut lopullista vastausta en tiedä. Pitäisköhän vaan tilata...?

Toinen mikä kiinnostaa minua naisena on sitominen, miehen sitominen. Oi miten paljon olisi kaikkea ihanaa. Harmi kun elämäntilanne ei mahdollista tarpeeksi aikaa harrastuksille!

No ilman muuta laitat sträpin tilaukseen jotta pääsette kiimaista roolienvaihtoleikkiä harrastamaan ;) Tilaa samalla myös käsiraudat jolla saat miehesi "sidottua" jotta hän ei pysty "vastustamaan" kun alat häntä sträpillä naimaan ;-)

Vierailija
44/67 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, eikä tule koskaan tapahtumaan! Ei leikkivehkeellä, eikä etenkään oikealla.

Vierailija
45/67 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä oikeaa etä sträppiä saatu

Vierailija
46/67 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä mutta vaimo on sauvaa käyttänyt samalla kun on antanut suuseksiä. Hyväilee kiveksiä ja välilihaa samalla kun painaa sauvan sisälle. Ihan huikean orgasmin saan tosi nopeasti.

Vierailija
47/67 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olla naisen persenarttuna. Saisi sormia, sauvaa ja strapparia.. vaikka staypparit itsellä jalassa.

Vierailija
48/67 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytää moisen panijaNaisen?

Vierailija
49/67 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin tämän langan perusteella juttelemaan vaimolle asiasta ja päätettiin että kokeilleen tätä hommaa myös. 

Tilasimme sitten kokeeksi halvemman pään panovehkeen, tämän siis:  https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1038-lock…;

Pari päivää paketti kuumotti makuuhuoneen nurkassa kunnes uskaltauduin uhrautua vaimon pantavaksi. 

Alkuun jännitti niin pirusti ettei hommasta meinannut tulla mitään ja dildokaan ei meinannut mahtua sisääni, mutta kun sain rentouduttua niin homma alkoi toimimaan. Vaimokin oli alkuun todella varovainen ja hetken päästä jouduin pyytämään häntä lisäämään vauhtia ja hetken päästä sainkin mielettömän orgasmin pepusta ja mällitkin lensi samalla.  Käsittämättömän hieno kokemus! 

Ei taatusti jäänyt ainoaksi kokeiluksi. 

Vierailija
50/67 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kyllä kiihottuu suunnattomasti kun saa työnnellä tappia minuun ja runkata samalla kunnes saan valtavan orgasmin.

Tekisi mieli ehdottaa peggingiä, mutta en tiedä miten suhtautuisi ajatukseen.

Vierailija
51/67 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA

Vierailija
52/67 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan irstasta imeä tekokyr pää naisen lantiolta , saada se takapuoleen minihame lanteilla , side silmillä , tiukka ote lantiosta ja kunnon lätinä perskannikoihin , takaraivosta hiukset nyrkkiin ja nostaa päätä sivuun kun liuutetaan suoleen koko pituudelta , eipä tule lähdettyä vieraisiin näillä hoidoilla.

Vierailija
53/67 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia tappeja olemme vaimon kanssa käyttäneet yhdessä. Haluaisin, että vaimoni naisi minua straponilla. Miten kehtaisin ehdottaa, ettei leimaa homoksi?

Rohkeasti vain ehdottamaan ei tuossa mitään homoa ole, kun on kyse kuitenkin naisen ja miehen välisestä seksistä.

Vierailija
54/67 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vain ehdottamaan ei tuossa mitään homoa ole, kun on kyse kuitenkin naisen ja miehen välisestä seksistä.

Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on juurikin näin... rohkeasti vain ehdottamaan roolienvaihtoa aina silloin täillöin ;)

Vierailija
55/67 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin nyt sitten niin että minä pukeuduin siroksi naiseksi , tein ruokaa ja hieman siivoilin , jalassa todella tiukkaa vaatetta , korkkarit tietty..

Vaimoni pukeutui valjiin maastohousuihin , maiharikengät jalassa , jou kaljaa ja sotki ja kiroili .

Kähmi ahteriani ruuanlaiton lomassa ,

Siitä kiimassa makkariin kontalleen sänkyyn , ana li tappi 5 cm ympärys , perille ja lantiosta kiinni ja voimakkaita lantio iskuja persuskannikoille , peittohan siinä lopuksi kostui.

Ei sitä dildoa aina tarvita paikkoja sotkemaan. Ai niin ruokana oli uunimakkaraa.

Vierailija
56/67 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta Ladyboy Thaimassa pani omalla kalulla.

Vierailija
57/67 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja minusta se on aivan mielettömän kiihottavaa. Parasta on kun vaimo itse tykkää kovasti naida mua sträpillä. Panispa vaimo mua taas sträpillä :)

Vierailija
58/67 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erilaista tämä voi olla eri ihmisille.

Minulle homman idea on nimenomaan ultra-naisellinen nainen, straponilla. Tiukkaa latexia, sekiskkäitä saappaita, korsettia yms, hänen päällä, ei minun. Ei mitään kiroilua, ei mitään äijämäistä. Mutta toki loppua kohten kovaa panemista, joskus puolipakotettuna ainakin henkisesti.

En myöskään ymmärrä silmälappuja yms, suuri osa nautintoa, kiihoketta, on nähdä hänet teossa, peilien kautta jos ei suoraan.

Vierailija
59/67 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon välein saan tuota herkkua. Aluksi olin itse tuon suhteen aloitteellinen. Kokemuspohjaisesti nykyisin homma toimii parhaiten, kun vaimo päättää panopäivän.

Ensin alkulämmittelynä anustappi tai tekopenis pari tuntia perseessä tunnelman kohottamiseksi. Nartun pitää myös näyttää nartulta, joka tarkoittaa käytännössä sukkanauhaliivien pukemista päälle. Ihan kunnollisia noin tunnin kestäviä panoja on harrastettu, välillä pieniä taukoja. Häpeän tunne kiihoittaa, kun alistuu naiselle pantavaksi.

Aloittelijoille tiedoksi: Dildo saa olla reilun kokoinen sekä pituuden että paksuuden puolesta. Ei tarvitse olla varovainen, vaan kunnon työntöjä pohjaan asti. Varmasti joillekin sopii double-mallit, mutta meillä se ei oikein toiminut. Perinteisellä harnessilla on menty. Vaimo on oppinut sormettamaan itselleen orkkuja panemisen tuoksinnassa, aina sinne sormi väliin mahtuu.

Vierailija
60/67 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ainakin kiihottuu koko ajatuksesta, kun pääsee taakse jyskyttämään mua strap-onilla.

Minä ainakin otan mielelläni vaimoltani strap-onia, koska se tuntuu yksinkertaisesti niin hyvältä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan