Mies, onko sinua pantu straponilla?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kyseisen lelun. Ja naisystäväni käyttää sitä halutessani. Ja toisin päin. Kun minä pistän sen päälle, hän saa tuplaa. Vähän eri lailla, riippuen, onko hän nelinkontin vai selällään. Oikeaa sinne, mihin hän haluaa. Pätevä lelu.
Olet siis homo.
Haluaisin mutta en uskalla ehdottaa vaimolle
On pantu monesti.
Ja nyt olisi hakusessa kaksi naista, joista toinen panis mua strapilla ja itse panisin samaan aikaan tätä toista.
Näin naisena niin tuo on kyllä mielettömän siistiä, panna sträpärillä. On kyllä sellainen juttu, ettei sitä ihan helppo ole miehelle ehdottaa... (Ei sillä että tällä hetkellä miestä olisikaan.)
Jättäkää se paska-aukko rauhaan tai Jumala vihastuu teille.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää se paska-aukko rauhaan tai Jumala vihastuu teille.
Ahdistaako?
on. oikein toimitettuna parhaita tulemisia.
Kyllä on ^^ sidottuna pallo suussa ja jopa naiseksi puettuna ^^ käsittämätön orgasmi XD
Ponyboy kirjoitti:
Kyllä on ^^ sidottuna pallo suussa ja jopa naiseksi puettuna ^^ käsittämätön orgasmi XD
Asiallinen meininki!
Eräs todella pervo yhdenillan baarihoito pani mua sträpillä hanuriin... siis nainen.
Se oli kyllä paras yö ikinä, harmi kun en saanut pidempää suhdetta aikaiseksi.
Kyllä on pantu ja pannaan muuten tänäänkin. <3
On, montakin kertaa vaimon toimesta. Aivan taivaallista olla vaimon pantavana.
Kumpikin tykätään. :)
Oi miten kuumottava ketju... Olen minä miehen pyllyä eturauhaskiihottimella, sormilla, varpailla yms ... kiihotellut, mut sträppäripano olisi tosi kuumajuttu päästä tekemään. Olen asiasta vihjaillut kyllä. Mies ehdottomasti tykkää alistua, mut lopullista vastausta en tiedä. Pitäisköhän vaan tilata...?
Toinen mikä kiinnostaa minua naisena on sitominen, miehen sitominen. Oi miten paljon olisi kaikkea ihanaa. Harmi kun elämäntilanne ei mahdollista tarpeeksi aikaa harrastuksille!
Erilaisia tappeja olemme vaimon kanssa käyttäneet yhdessä. Haluaisin, että vaimoni naisi minua straponilla. Miten kehtaisin ehdottaa, ettei leimaa homoksi?
Vaimo lykkii peukaloa mun.hanuriin noin kerran.kuukaudessa ,
Mutta kaipaisin paljasta sormea, kun hän.on puhtaus intoilijaeli hänelläon.käsine lädessä kun runkkaa mua
Kumppani panee päivittäin oikeasti tai dildolla.
Toki vaihdetaan sitten osia.
AP
Tuota toimintaa kutsutaan PEGGINGiksi jos nainen vetää miestä strap-on puikolla peppuun.
Ettekö tienneet? :)
Mua ei ole pantu. olen kuitenki hetero.