Mies, onko sinua pantu straponilla?
Kommentit (67)
On pantu, lukuisia kertoja. Nykyisen avokkini toimesta. Hänen ehdotuksestaan kokeiltiin alunperin. On äärimmäisen mielenkiintoinen kokemus kyllä. Olen ns. 100% hetero, joten en tahtoisi kokeilla miltä "aito" tuntuu.
Ei. Aitoa munaa olen kyllä saanut, tuntui hyvältä.
olen käynyt japanissa lomareissulla. siellä olessa kävin naispuolisella dominalla, joka piiskasi ja pani straponilla takaapäin, kun olin kontallani. oli sen verran hyvä kokemus, että saatan etsiä täältä suomesta jonkun dominan, jolta hankkisin vastaavanlaisia palveluksia.
Ei ole, mutta pari exääni on sen suuntaisia ehdotelleet.
On pantu. Useita kertoja nykyisen vaimon toimesta ja toivomuksesta. Kaiken lisäksi käsistä ja jaloista kiinni sidottuna. Itse asiassa tuntuu todella pervolta :) Vastapainoksi saan panna vaimoa peppuun :)
Vierailija kirjoitti:
On pantu. Useita kertoja nykyisen vaimon toimesta ja toivomuksesta. Kaiken lisäksi käsistä ja jaloista kiinni sidottuna. Itse asiassa tuntuu todella pervolta :) Vastapainoksi saan panna vaimoa peppuun :)
Eikös vaan olekin kivan pervoa ja sopivan irstasta "antautua" Naisensa naitavaksi, eritoten vielä siten, että on esim. kädet selän takana käsiraudoissa ja olet "avuttomana" pylly pystyssä siinä Naisesi edessä ja hän saa naida miestään, kuten haluaa...? :)
On ne vaan tällaiset Naiset todella ihaNaisia ;)
Eipä ole löytynyt naista, joka tuohon suostuisi. Itse olen itseäni dildotellut kyllä.
Peukalo on työnnetty niin syvälle kun voi aika kiihottavaa varsinkin kun samalla on toisella kädellä runkannut kalusta
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole löytynyt naista, joka tuohon suostuisi. Itse olen itseäni dildotellut kyllä.
Minulle on puolestaan naiset kyllä moista ehdotellut, mutta en ole itse vielä uskaltanut leikkiin alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on puolestaan naiset kyllä moista ehdotellut, mutta en ole itse vielä uskaltanut leikkiin alkaa.
Kannattaa kokeilla rohkeasti. Aloittaa vaikka dildolla. Ja runsaalla liukkarilla....
Itse saan strappia ja dildoa peppuun... ja nautin. Laukean hyvin voimakkaasti kun pepussa dildo, tappi tai strap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla rohkeasti. Aloittaa vaikka dildolla. Ja runsaalla liukkarilla....
Itse saan strappia ja dildoa peppuun... ja nautin. Laukean hyvin voimakkaasti kun pepussa dildo, tappi tai strap...
Juuri näin... kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla... sittenhän sen tietää, että pitääkö siitä vai jääkö vain kerta kokeiluksi...
Ei ole... vielä.
Olen hetero mutta mieli tekis kokeilla.
Ei mutta mikäs olikaan se leikkikalu joka on kuin tekopillu käsikahvalla ja millä voi molemmat leikkiä? Haluaisin.
ei, mutta kyllä minua on sormetettu anukseen ja pientä hieromasauvaakin sinne on tarjottu
-hetero M50-
Ostin kyseisen lelun. Ja naisystäväni käyttää sitä halutessani. Ja toisin päin. Kun minä pistän sen päälle, hän saa tuplaa. Vähän eri lailla, riippuen, onko hän nelinkontin vai selällään. Oikeaa sinne, mihin hän haluaa. Pätevä lelu.
Ei ollut tuo. Siinä on kunnon hihnat lantion ja reisien ympäri. Miten nainen pitää tuota kun hänellä ei ole kalua eikä kiveksiä?
Taidat olla mainosmies. Huono sellainen.
Itseä kiihotaisi suunatomasti kokeilla :)
Mutta mieheni ei tuohon suostuisi.
Joskus opiskelu aikana tuli kokeiltua opiskelu toverin kanssa siis naisen ja kivaa oli :)
Ei ole. Joskus tosin kun kännissä vonkasin vaimolta kakkosta, vaimo otti dildon liukkaria ja tuikkasi sen minulle ahteriin maatessani mahallani sängyllä. Nauratti niin että meinasi tulla kuset.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas mies, tuommoisen naisen kun itsekin löytäisin. Puolin ja toisin, ei yksisuuntaista.
Ei. Mutta oikeaa olen saanut.
Olisi kiva kokeilla sträppäriäkin joskus naisen kanssa. Ei vaan ole löytynyt sopivan avointa naista kohdalle.
Bi41