Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiviikonloppu - kuinka monta kertaa käytte suihkussa?

Vierailija
05.03.2017 |

Oletteko sinkkuja, parisuhteessa tai perheellisiä?
Olette koko viikonlopun ihan kotosalla, ei mitään sen kummempaa ohjelmaa. Monta kertaa käytte suihkussa ja minä vuorokaudenaikaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen.

Pe-ilta suihku

La-ilta suihku

Su-ilta suihku

Aamuisin en käy siis. Viikolla käyn myös aamuisin.

Vierailija
2/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

La aamuna ja su iltana.Äippä ja teinit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan kertaakaan. Käytän myös niin paskaisia ja usein rikkinäisiä vaatteita, että töihin menoa niissä ei voisi harkitakaan. Nautin siitä että saan olla ruma ja haista pahalle :D Olen sinkku, nainen 42 v, ja arkityyliltäni hyvinkin siisti ja kurinalainen jakkupukutäti.

Vierailija
4/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen. Yleensä käyn lauantai-iltana saunassa ja samalla siis tietenkin suihkussa. Voin kyllä olla käymättä suihkussa normaalisti kolme päivää ilman, että mies valittaa :)

Vierailija
5/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe-su välillä 3 krt, siis joka ilta. Sinkku.

Vierailija
6/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ja käyn perjantai-iltana töiden jälkeen ja sit vasta sunnuntai-iltana.

Vierailija
7/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista minä päivänä olen viimeksi käynyt suihkussa tällä viikolla... Ehkä ma...? Olen ollut kotosalla vain koko viikon, ulkona käynyt lapsen kanssa ja pari kertaa kaupassa pipo visusti päässä.

Olen 36-vuotias nainen, mies ja pieni lapsi löytyy.

Vierailija
8/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltana käyn saunassa ja suihkussa ja sunnuntai-iltana suihkussa

Vierailija
9/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka aamu lauantaita lukuun ottamatta, koska perjantai-iltana käyn saunassa.

Vierailija
10/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta ennen nukkumaan menoa niin arkena kuin lomallakin. Jos olen tehnyt jotakin likaista/hikistä puuhaa, niin sen jälkeen tietenkin vaikka keskellä päivää, mutta iltasuihku on lyhyt silloin. Esimerkiksi eilen kaadoimme pihaltamme ison kuusen ja risusavotan yms. jälkeen kävin suihkussa. Aamuisin en käy oikeastaan ikinä suihkussa, yöllä seksin jälkeen hyvin nopeasti tai sitten en.

Vierailija
11/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina aamuisin. On viikonloppu tai ei. Ja jos käyn urheilemassa, silloin sen hikoilun jälkeen. Sunnuntaisin lämmitetään usein sauna, joten silloin käyn illalla saunassa ja suihkussa.

Mies käy iltaisin, teinini joka toinen ilta/tarvittaessa.

Vierailija
12/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyn käytännössä aina aamuisin. Muuten tarpeen mukaan (eli jos on hikoillut, likaantunut muuten, seksitouhujen jälkeen)

M34

Vierailija
13/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi. Yleensä aamulla suihku ja illalla saunon ihan vaan kun tykkään siitä. Arkisin sama.

Vierailija
14/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, käyn perjantai-iltana suihkussa ja sunnuntai-iltana saunassa(ja suihkussa tietysti).

Vierailija
15/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina ennen saunaa ja perusteellisemmin löylyttelyn jälkeen. Jos kävisi joka päivä, ei minulla olisi nahkaa lainkaan. Niin paljon vesi kuivattaa talvella ihoa. Sama proseduuri muuten myös keskiviikkona. Enkä haise pahalle, tämä jo ennen kuin alatte mamitsut kiljua. Akkaihminen olen, ikääkin ihan riittävästi.

Vierailija
16/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta saunassa ja suihkussa, välissä vain pikkupesut pideellä

Vierailija
17/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta, satunnaisesti joka ilta jos tunnen itseni likaiseksi. Perheellinen olen.

Vierailija
18/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe sauna,suihku, kuorinta jne, la aamu suihku, su aamu suihku, + alapään pesut aina ison tarpeen jälkeen joskus muulloinkin ;)

Vierailija
19/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka aamu riippumatta siitä onko arki vai viikonloppu vai mikä. Avoliitossa olen.

Vierailija
20/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pe iltana suihku, la treenien jälkeen suihku, sunnuntaina pesisin myös hiukset koska maanantaina töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä