Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiviikonloppu - kuinka monta kertaa käytte suihkussa?

Vierailija
05.03.2017 |

Oletteko sinkkuja, parisuhteessa tai perheellisiä?
Olette koko viikonlopun ihan kotosalla, ei mitään sen kummempaa ohjelmaa. Monta kertaa käytte suihkussa ja minä vuorokaudenaikaan?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen ja käyn joka ilta suihkussa. Arkena, viikonloppuna, lomilla. Aina.

Vierailija
22/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina aamuisin heti herättyäni suihkussa, oli arki tai pyhä. En voi kuvitella laittavani vaatteita päälle ilman että olen suihkunraikas. Olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa, suihkussa käyn kun on tarvetta, nyt viikonloppuna kävin la ja su lenkillä, joten sen jälkeen myös suihkussa. En todellakaan käy kahta kertaa päivässä suihkussa, en hikoile niin paljoa ja iho kuivuisi korpuksi tolla menolla.

Vierailija
24/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt vain alapesulla.

Vierailija
25/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ehkä pari kertaa viikossa. Kotiviikonloppuna en käy.

Vierailija
26/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joka päivä suihkuttelijat, pesettekö aina hiuksetkin? Omat hiukseni kuivuvat niin hitaasti etten ainakaan jaksa joka päivä.

Vierailija
27/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku eli kukaan ei ole nuuhimassa tuoksuani (jota on muuten useaan otteeseen esim. työkaverit kehuneet!) ja käyn suihkussa joka 2. päivä paitsi torstain jälkeen vasta sunnuntaina sauna, sen jälkeen siis suihku tiistaina myös. Tämä on hyvä aikataulu itselleni ja kuivahkolle iholleni.

Kesäisin saatan käydä välipäivinä pesulla mutta en pese hiuksia.

Vierailija
28/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka aamu, ja hiukset on myös pestävä joka kerta, koska menevät yön aikana aivan lyttyyn. Aika rasittavaa, mutta pakko. Ihoni on myös jotenkin sellainen, että mielestäni en tuoksu miellyttävältä muuten. Enkä halua suihkutella hajusteita kanssaeläjien päänsäryksi. Jos joskus käyn lauantai-iltana saunassa, saatan laistaa tästä rutiinista sunnuntaiaamuna. Silloin on oltava varmaa, että olen kotona koko päivän eikä kukaan tule käymään. Olen keski-ikäinen, aviossa.

Vierailija
29/51 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa kuin on aamuja.

30/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen olen ja käydään la-iltana suihkussa

31/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen ja joka ilta käyn suihkussa, myös kotiviikonloppuina.

32/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suihkuttelee järkyttävän usein. Itse yritän venyttää varsinkin hiusten pesuvälin mahd. pitkäksi. Joka kolmas päivä on maksimi.

Jos tulee tarve nii alapäätä, kainaloita voi suihkutella, mutta kuivattaa nyt koko kroppaa ja hiuksia joka päivä..?

33/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina kävin suihkussa kuntosalin jälkeen. En jynssännyt erityisesti myrkyillä, ainoastaan kainalot myrkyllä. Tänään aion pestä hiukset, koska viimeksi pessyt ne torstaina. Nyt alkavat tuntua hieman likaisille jo. Muun vartalon pesen huomenna tiistaina. Sitten ehkä lauantaina. 2 tai 3 kertaa viikossa suihkussa siis, jotta ihon bakteerit säilyvät. En haise.

t. viimeksi flunssa talvella 2013

Vierailija
34/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussukka kirjoitti:

Ihmiset suihkuttelee järkyttävän usein. Itse yritän venyttää varsinkin hiusten pesuvälin mahd. pitkäksi. Joka kolmas päivä on maksimi.

Jos tulee tarve nii alapäätä, kainaloita voi suihkutella, mutta kuivattaa nyt koko kroppaa ja hiuksia joka päivä..?

Katsos kun useat ihmiset harrastavat sellaista kuin liikunta... Aika ällöttävää jos liikunnan jälkeen vain huuhtaisee pikaisesti kainalot x__X!

Vierailija
35/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja käyn suihkussa sunnuntai-iltana koska maanantaina töihin. Muuten en kävisi ollenkaan jos en olisi töissä mutta kun ei kehtaa töihin mennä likaisilla hiuksilla.

Vierailija
36/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempina aamuina suihkussa, sunnuntaina käytiin vielä saunassa. Iho kuivaa kyllä kamalasti mutta onneksi on rasvat

Perheellinen

Vierailija
37/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joka päivä suihkuttelijat, pesettekö aina hiuksetkin? Omat hiukseni kuivuvat niin hitaasti etten ainakaan jaksa joka päivä.

Käyn joka ilta suihkussa ja yleensä pesen myös hiukset. Joskus venytän hiusten pesuväliä joka toiseen päivään, mutta sitten taas aika pian palaan takaisin joka päivään kun en tykkää siitä ällöstä olosta. Pitkät hiukset muillakin enkä ole kokenut tätä ongelmalliseksi.

Vierailija
38/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERJANTAINA 5 KERTAA, LAUANTAINA 7 KERTAA ja sunnuntaikna ehkä kaks kertaa

oon parisuhteessa

Vierailija
39/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.

Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä

ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.

Vierailija
40/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin ennen työpäivää eli ennen viikonloppua tulee mentyä suihkuun to-iltana.

Seuraavan kerran la-iltapäivällä, että voi lähteä kauppaan, tai tukka on jo niin paskaisen oloinen ettei pysty kotonakaan sen kanssa olemaan.

Su-iltana, jotta on ma-aamuna freesi.

Muu perhe (mies ja lapsi) saunovat la-iltana... mä en viitisi sinne mennä kun olen just 6-8h aiemmin käynyt suihkussa. Saunaa taas ei voi siirtää pe-iltaan, koska mies on tapojensa orja ja käynyt saunassa la-iltaisin vauvasta asti. Oli melkoinen puhe siirtää se lauantaisauna alkuiltaan, jotta meidän muksu pääsisi sinne ikinä ennen nukkumaanmenoaikaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän